Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2014/23<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Problems of modern psychology : coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi Problemi sučasnoï psihologìï- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Основні методи дослідження особистості та категорія нужди. - C. 7-18.
- Алексєєва Т. В. Психологічні особливості уявлень студентів ВНЗ про відповідальність у процесі професійного становлення. - C. 19-32.
- Ахметзянова А. И. Исследование вербального интеллекта в структуре готовности к школьному обучению слабовидящих детей. - C. 32-44.
- Бабатіна С. І. Характеристика структури та змісту розвивально-корекційної програми, спрямованої на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському віці. - C. 44-56.
- Бацилєва О. В., Пузь І. В. Психологічні аспекти вагітності жінок пізнього репродуктивного віку. - C. 56-67.
- Блинова О. Є. Роль етнічних стереотипів у міжкультурному оцінюванні студентської молоді. - C. 68-78.
- Видолоб Н. О. Актуальні аспекти міжособистісних взаємин у колективі студентів-психологів. - C. 79-89.
- Віговська О. О. Самореалізація як ознака конструктивного самозбереження особистості. - C. 90-99.
- Вірна Ж. П. Професійний простір особистості: від ознак дисциплінарності до реальності суб’єктивного моделювання. - C. 100-111.
- Володченко М. А. Діагностика та аналіз сформованості у майбутніх учителів поведінкового компонента усвідомлення міжособистісного конфлікту. - C. 112-123.
- Гончарук Н. М. Психологічний аналіз комунікативного акту та його логічно-змістової структури. - C. 124-137.
- Гоцуляк Н. Є. Аналіз терапевтичного аспекту катарсису в психодрамі. - C. 138-146.
- Густодымова В. С. Опросник "Определение психологической зависимости". - C. 147-160.
- Дідик Н. М. Дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. - C. 160-170.
- Дуткевич Т. В. Стиль поведінки у конфлікті керівника загальноосвітнього навчального закладу як чинник конфліктності вчителів. - C. 170-182.
- Жизномірська О. Я. Консультування батьків і вчителів з питання оптимізації розвитку самоствердження особистості підліткового віку. - C. 182-192.
- Івашкевич Е. З. Психологічні підвалини міжособистісних взаємин та структури соціального інтелекту особистості. - C. 193-204.
- Камінська О. В. Психологічна модель залежності від азартних онлайн-ігор. - C. 205-214.
- Квасник Г. В. Дослідження суб’єктивних уявлень про гумор асоціативним методом. - C. 215-226.
- Кизим Г. С. Духовний розвиток студентів-психологів як необхідна умова їх фахової підготовки для роботи з обдарованими дітьми. - C. 227-237.
- Кобець О. В. Роль рівнів професійної правової свідомості у структурі юридичної діяльності. - C. 238-249.
- Конарева И. Н. Особенности кардиоинтервалограммы у представителей поведенческих паттернов А и Б в условиях функциональных проб. - C. 249-262.
- Кононенко С. В., Майко Н. С. Комунікативні здібності як індикатори рівнів сформованості психологічної культури курсантів МВС. - C. 262-271.
- Конюх О. І. Етноцентризм як один із аспектів прояву самоставлення особистості. - C. 271-285.
- Кормило О. М. Психічні стани та їх зв’язок зі страхом у дитячому віці. - C. 286-297.
- Кочубей О. С. Психологічні особливості підготовки викладачів перекладу в мовному ВНЗ. - C. 297-308.
- Крюкова О. В. Дослідження довіри до людей і соціальної толерантності як складових соціального розвитку особистості у ранній юності. - C. 308-322.
- Куриця Д. І., Куриця А. І. Соціально-організаційні та психологічні особливості державного управління як одного із видів соціального управління. - C. 323-332.
- Кучинська І. О. Особливості громадянського формування молоді у контексті трансформації виховної діяльності в 20–30-х рр. ХХ століття. - C. 333-342.
- Лаврова М. Г., Смокова Л. С. Детерминирующая роль эмоционального интеллекта в формировании стратегий стресс-преодолевающего поведения у сотрудников таможенных органов. - C. 342-353.
- Лукашевич О. М. Становлення понять "громадянськість" і "громадянський розвиток" в основних психологічних теоріях. - C. 354-365.
- Маєр Ю. В. Порівняльний аналіз ціннісних орієнтацій як критеріїв соціалізації дітей-сиріт та гімназистів. - C. 366-377.
- Макаренко Н. М. Контекстное обучение практического психолога для работы с одарёнными детьми. - C. 378-389.
- Максименко К. С. Проблема каузации в понимании психологических детерминант психических нарушений, связанных с болезненными состояниями организма. - C. 389-404.
- Маричева А. В. Интерсубъективность как фактор семиотичности симптомообразования в субъекта. - C. 404-413.
- Мірошник З. М., Талаш І. О. Побудова професіограми викладача вищої педагогічної школи: рольовий підхід. - C. 413-425.
- Михальська С. А. Психологічні особливості людей похилого віку. - C. 425-434.
- Мудрик А. Б. Психологічний аналіз особливостей прояву професійних деформацій особистості на різних етапах її професіоналізації. - C. 434-446.
- Janusz Miąso Personalistyczna koncepcja człowieka jako baza dla pedagogiki medialnej – wymiar rozumności, wolności i odpowiedzialności. - C. 447-462.
- Омельченко І. М. Принципи та методи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 463-472.
- Онуфрієва Л. А. Теорія і практика іншомовної комунікативної взаємодії у підготовці майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 473-491.
- Опалюк Т. Л. Структура адаптивного навчання студентів, що реалізується на інтерактивній основі. - C. 492-502.
- Осика К. С. Особливості психомоторних здібностей юнаків-каратистів. - C. 502-512.
- Осика О. В. Індивідуальна психологія А.Адлера в психокорекційній роботі зі студентами. - C. 513-523.
- Maрeк Палюх Аксіологія соціальної роботи: теоретичний аспект. - C. 524-531.
- Панчук Н. П. Особистісні ціннісні орієнтації як результат самовизначення майбутнього фахівця. - C. 532-541.
- Пацкань И. В. Психологические особенности виртуального общения. - C. 542-552.
- Руда Н. Л. Категорія політичного лідерства як предмет психологічного аналізу. - C. 552-562.
- Сазонова О. В. Дослідження співвідношення між домінуючими копінг-стратегіями, рівнем тривожності та самооцінки учнів. - C. 562-573.
- Смокова Л. С. Особливості етнічної ідентичності та акультураційних стратегій у контексті міжкультурних взаємодій. - C. 573-585.
- Співак Л. М. Вікова динаміка національної саморефлексії особистості в юності. - C. 585-595.
- Ставицька С. О. Соціально-психологічні особливості реалізації потреби в саморозвитку, самооцінки життєвих цілей та самоставлення як компонентів розвитку самосвідомості в юнацькому віці. - C. 595-607.
- Столяренко О. Б. Поняття міжособистісних взаємин у контексті проблем розвитку особистості дитини. - C. 607-619.
- Токарева Н. М. Особливості моделювання особистісних конструктів підлітків у сім’ях різного типу. - C. 619-630.
- Толков О. С. Психологічні особливості спрямованості особистості студентів. - C. 630-639.
- Устинова Н. В., Устинов Д. В. Особливості встановлення психологічного контакту з підлітками співробітниками кримінальної міліції у справах дітей. - C. 639-651.
- Федосєєва І. В. До проблеми теоретико-емпіричного вивчення соціально-психологічної компетентності старшокласників у спілкуванні. - C. 651-663.
- Халік О. О. Тривожність на початкових етапах професійного становлення особистості. - C. 663-676.
- Хупавцева Н. О. Особистісний розвиток школярів у діяльності з читання художніх творів. - C. 676-687.
- Царькова О. В. Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. - C. 687-697.
- Чеканська О. А. Науково-організаційні засади становлення психологічної науки на Поділлі у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 698-707.
- Шамлян К. М. Особливості вольової організації особистості студентів. - C. 707-719.
- Шебанова В. І. Харчова поведінка людини, їжа, тілесність як феномени повсякденної реальності (частина 1). - C. 720-731.
- Dorota Jankowska Relacje interpersonalne w procesie kształcenia akademickiego – pomiedzy nauczycielem akademickim a studentem. - C. 731-745.
- Яроцька А. С. Феномен групового міфа малої групи як колективного суб’єкта. - C. 746-755.
- Відомості про авторів. - C. 756-771.
- Про збірник. - C. 784-788.
| 2014 | | Iss. 23
|
|
|
|