Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2014/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Основні методи дослідження особистості та категорія нужди. - C. 7-18.
  4. Алексєєва Т. В. Психологічні особливості уявлень студентів ВНЗ про відповідальність у процесі професійного становлення. - C. 19-32.
  5. Ахметзянова А. И. Исследование вербального интеллекта в структуре готовности к школьному обучению слабовидящих детей. - C. 32-44.
  6. Бабатіна С. І. Характеристика структури та змісту розвивально-корекційної програми, спрямованої на розвиток темпоральних характеристик особистості в студентському віці. - C. 44-56.
  7. Бацилєва О. В., Пузь І. В. Психологічні аспекти вагітності жінок пізнього репродуктивного віку. - C. 56-67.
  8. Блинова О. Є. Роль етнічних стереотипів у міжкультурному оцінюванні студентської молоді. - C. 68-78.
  9. Видолоб Н. О. Актуальні аспекти міжособистісних взаємин у колективі студентів-психологів. - C. 79-89.
  10. Віговська О. О. Самореалізація як ознака конструктивного самозбереження особистості. - C. 90-99.
  11. Вірна Ж. П. Професійний простір особистості: від ознак дисциплінарності до реальності суб’єктивного моделювання. - C. 100-111.
  12. Володченко М. А. Діагностика та аналіз сформованості у майбутніх учителів поведінкового компонента усвідомлення міжособистісного конфлікту. - C. 112-123.
  13. Гончарук Н. М. Психологічний аналіз комунікативного акту та його логічно-змістової структури. - C. 124-137.
  14. Гоцуляк Н. Є. Аналіз терапевтичного аспекту катарсису в психодрамі. - C. 138-146.
  15. Густодымова В. С. Опросник "Определение психологической зависимости". - C. 147-160.
  16. Дідик Н. М. Дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. - C. 160-170.
  17. Дуткевич Т. В. Стиль поведінки у конфлікті керівника загальноосвітнього навчального закладу як чинник конфліктності вчителів. - C. 170-182.
  18. Жизномірська О. Я. Консультування батьків і вчителів з питання оптимізації розвитку самоствердження особистості підліткового віку. - C. 182-192.
  19. Івашкевич Е. З. Психологічні підвалини міжособистісних взаємин та структури соціального інтелекту особистості. - C. 193-204.
  20. Камінська О. В. Психологічна модель залежності від азартних онлайн-ігор. - C. 205-214.
  21. Квасник Г. В. Дослідження суб’єктивних уявлень про гумор асоціативним методом. - C. 215-226.
  22. Кизим Г. С. Духовний розвиток студентів-психологів як необхідна умова їх фахової підготовки для роботи з обдарованими дітьми. - C. 227-237.
  23. Кобець О. В. Роль рівнів професійної правової свідомості у структурі юридичної діяльності. - C. 238-249.
  24. Конарева И. Н. Особенности кардиоинтервалограммы у представителей поведенческих паттернов А и Б в условиях функциональных проб. - C. 249-262.
  25. Кононенко С. В., Майко Н. С. Комунікативні здібності як індикатори рівнів сформованості психологічної культури курсантів МВС. - C. 262-271.
  26. Конюх О. І. Етноцентризм як один із аспектів прояву самоставлення особистості. - C. 271-285.
  27. Кормило О. М. Психічні стани та їх зв’язок зі страхом у дитячому віці. - C. 286-297.
  28. Кочубей О. С. Психологічні особливості підготовки викладачів перекладу в мовному ВНЗ. - C. 297-308.
  29. Крюкова О. В. Дослідження довіри до людей і соціальної толерантності як складових соціального розвитку особистості у ранній юності. - C. 308-322.
  30. Куриця Д. І., Куриця А. І. Соціально-організаційні та психологічні особливості державного управління як одного із видів соціального управління. - C. 323-332.
  31. Кучинська І. О. Особливості громадянського формування молоді у контексті трансформації виховної діяльності в 20–30-х рр. ХХ століття. - C. 333-342.
  32. Лаврова М. Г., Смокова Л. С. Детерминирующая роль эмоционального интеллекта в формировании стратегий стресс-преодолевающего поведения у сотрудников таможенных органов. - C. 342-353.
  33. Лукашевич О. М. Становлення понять "громадянськість" і "громадянський розвиток" в основних психологічних теоріях. - C. 354-365.
  34. Маєр Ю. В. Порівняльний аналіз ціннісних орієнтацій як критеріїв соціалізації дітей-сиріт та гімназистів. - C. 366-377.
  35. Макаренко Н. М. Контекстное обучение практического психолога для работы с одарёнными детьми. - C. 378-389.
  36. Максименко К. С. Проблема каузации в понимании психологических детерминант психических нарушений, связанных с болезненными состояниями организма. - C. 389-404.
  37. Маричева А. В. Интерсубъективность как фактор семиотичности симптомообразования в субъекта. - C. 404-413.
  38. Мірошник З. М., Талаш І. О. Побудова професіограми викладача вищої педагогічної школи: рольовий підхід. - C. 413-425.
  39. Михальська С. А. Психологічні особливості людей похилого віку. - C. 425-434.
  40. Мудрик А. Б. Психологічний аналіз особливостей прояву професійних деформацій особистості на різних етапах її професіоналізації. - C. 434-446.
  41. Janusz Miąso Personalistyczna koncepcja człowieka jako baza dla pedagogiki medialnej – wymiar rozumności, wolności i odpowiedzialności. - C. 447-462.
  42. Омельченко І. М. Принципи та методи діагностики хронотопу комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 463-472.
  43. Онуфрієва Л. А. Теорія і практика іншомовної комунікативної взаємодії у підготовці майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 473-491.
  44. Опалюк Т. Л. Структура адаптивного навчання студентів, що реалізується на інтерактивній основі. - C. 492-502.
  45. Осика К. С. Особливості психомоторних здібностей юнаків-каратистів. - C. 502-512.
  46. Осика О. В. Індивідуальна психологія А.Адлера в психокорекційній роботі зі студентами. - C. 513-523.
  47. Maрeк Палюх Аксіологія соціальної роботи: теоретичний аспект. - C. 524-531.
  48. Панчук Н. П. Особистісні ціннісні орієнтації як результат самовизначення майбутнього фахівця. - C. 532-541.
  49. Пацкань И. В. Психологические особенности виртуального общения. - C. 542-552.
  50. Руда Н. Л. Категорія політичного лідерства як предмет психологічного аналізу. - C. 552-562.
  51. Сазонова О. В. Дослідження співвідношення між домінуючими копінг-стратегіями, рівнем тривожності та самооцінки учнів. - C. 562-573.
  52. Смокова Л. С. Особливості етнічної ідентичності та акультураційних стратегій у контексті міжкультурних взаємодій. - C. 573-585.
  53. Співак Л. М. Вікова динаміка національної саморефлексії особистості в юності. - C. 585-595.
  54. Ставицька С. О. Соціально-психологічні особливості реалізації потреби в саморозвитку, самооцінки життєвих цілей та самоставлення як компонентів розвитку самосвідомості в юнацькому віці. - C. 595-607.
  55. Столяренко О. Б. Поняття міжособистісних взаємин у контексті проблем розвитку особистості дитини. - C. 607-619.
  56. Токарева Н. М. Особливості моделювання особистісних конструктів підлітків у сім’ях різного типу. - C. 619-630.
  57. Толков О. С. Психологічні особливості спрямованості особистості студентів. - C. 630-639.
  58. Устинова Н. В., Устинов Д. В. Особливості встановлення психологічного контакту з підлітками співробітниками кримінальної міліції у справах дітей. - C. 639-651.
  59. Федосєєва І. В. До проблеми теоретико-емпіричного вивчення соціально-психологічної компетентності старшокласників у спілкуванні. - C. 651-663.
  60. Халік О. О. Тривожність на початкових етапах професійного становлення особистості. - C. 663-676.
  61. Хупавцева Н. О. Особистісний розвиток школярів у діяльності з читання художніх творів. - C. 676-687.
  62. Царькова О. В. Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. - C. 687-697.
  63. Чеканська О. А. Науково-організаційні засади становлення психологічної науки на Поділлі у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 698-707.
  64. Шамлян К. М. Особливості вольової організації особистості студентів. - C. 707-719.
  65. Шебанова В. І. Харчова поведінка людини, їжа, тілесність як феномени повсякденної реальності (частина 1). - C. 720-731.
  66. Dorota Jankowska Relacje interpersonalne w procesie kształcenia akademickiego – pomiedzy nauczycielem akademickim a studentem. - C. 731-745.
  67. Яроцька А. С. Феномен групового міфа малої групи як колективного суб’єкта. - C. 746-755.
  68. Відомості про авторів. - C. 756-771.
  69. Про збірник. - C. 784-788.
2014
Iss. 23

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського