Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2014/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості. - C. 7-16.
  4. Артемьева Т. В. Корреляционные исследования юмора и Я-концепции студентов. - C. 17-28.
  5. Асланян Т. С., Погромська Л. В. Особливості сексуальних сценаріїв та фантазій сучасних жінок. - C. 28-40.
  6. Бацилєва О. В., Пузь І. В. Оцінка ефективності психологічної роботи з вагітними групи ризику щодо виникнення порушень у формуванні материнської поведінки. - C. 40-52.
  7. Болтакова Н. И. Формирование устной речи у слабослышащих детей младшего школьного возраста. - C. 52-65.
  8. Бондаренко Л. О. Особливості психологічної роботи з неповнолітніми дівчатами, залученими до секс-бізнесу. - C. 65-75.
  9. Бущак Г. А. Взаємозв’язок когнітивно-стильових параметрів та особливостей навчальної діяльності в осіб юнацького віку. - C. 75-88.
  10. Варіна Г. Б. Професійна стійкість майбутнього практичного психолога: шляхи та методи формування. - C. 89-99.
  11. Видолоб Н. О. Актуальні аспекти формування особистості студента-психолога у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ. - C. 99-108.
  12. Вознюк А. В. Взаємозв’язок між складовими особистісного компонента психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками та характеристиками керівників. - C. 108-119.
  13. Газда І. І. Психологічні складові професійної надійності працівників органів внутрішніх справ. - C. 119-130.
  14. Гончарук Н. М. Методологічна схема психологічного аналізу комунікативної ситуації. - C. 131-146.
  15. Гоцуляк Н. Є., Бабелюк О. В. Метoдoлoгiчнi ocнoви aнaлiзу прoблеми професійного caмoвизнaчення. - C. 147-155.
  16. Грубі Т. В. Дослідження відданості персоналу організації в державних службовців. - C. 156-165.
  17. Данчук Ю. П. Роль вольового зусилля в регуляції рухової активності у підлітків. - C. 166-177.
  18. Докаш В. І., Онуфрієва Л. А., Рудзевич І. Л. Соціалізація особистості: соціопсихологічний контекст. - C. 177-190.
  19. Дідковська Л. І. Психологічні особливості копінг-стратегій підлітків із різним соціально-психологічним статусом у класі. - C. 191-202.
  20. Дуткевич Т. В. Особливості організації психологічної корекції асоціальної поведінки підлітків. - C. 203-214.
  21. Дуткевич Т. В., Панчишина Т. А. Комунікативно-мовленнєва підготовка студентів аграрних спеціальностей до управлінської діяльності. - C. 215-227.
  22. Жигайло Н. І., Карпінська Р. І. Психологія професійного і духовного становлення керівника. - C. 228-239.
  23. Жиляк Н. В. Особливості реалізації суб’єктами смислових завдань з максимального прояву психомоторних якостей. - C. 240-252.
  24. Заржицкая О. А. Социальные представления о теле у девушек подросткового и юношеского возраста: сравнительный анализ. - C. 253-267.
  25. Зємба Б. А. Значення впливу правильної ієрархії цінностей вихованців дитячих будинків на їх життєві запити й потреби. - C. 268-280.
  26. Євдокимова Н. О. Концептуальні підходи до формування майбутнього фахівця як суб’єкта правничої діяльності. - C. 280-300.
  27. Єгорова О. Б., Кизим Г. С., Фесенко Т. С. Прояв духовного потенціалу та негативних емоційних станів старшокласників. - C. 300-313.
  28. Єсип М. З. Прагматична оцінка релігійних способів долаючої поведінки. - C. 314-327.
  29. Іванашко О. Є., Вічалковська Н. К. Особливості психологічної готовності майбутніх учителів до роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в рамках інклюзії. - C. 328-338.
  30. Камінська О. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження інтернет-залежності підлітків та юнаків. - C. 339-348.
  31. Кацович Я. Ю. Соціально-психологічні детермінанти інгрупового фаворитизму ґендерних груп у соціальній взаємодії. - C. 349-361.
  32. Кобильнік Л. М., Каткова Т. А. Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі. - C. 361-373.
  33. Ковалёва Е. О. Проблема психологической готовности мужчин к обретению статуса отцa. - C. 373-385.
  34. Конарева И. Н. Психологические и физиологические особенности "коронарного" типа личности (обзор). - C. 386-404.
  35. Кондратюк С. М. Прояв психомоторики у різних типах професій. - C. 405-417.
  36. Крюкова О. В. Тренінг "Психологічні основи соціального розвитку особистості в ранньому юнацькому віці": зміст і структура. - C. 417-429.
  37. Куриця А. І., Куриця Д. І. Взаємозв’язок прояву лідерських якостей з особливостями відповідальності студентів. - C. 429-440.
  38. Кучинова Н. М. Психологічні особливості професійного мислення маркетологів. - C. 441-454.
  39. Левенець А. Є. Базові моделі копінг-поведінки та механізми психологічного захисту працівників Державної кримінально-виконавчої служби. - C. 454-466.
  40. Лукашевич О. М. Громадянськість як результат громадянського розвитку особистості: психологічний дискурс. - C. 467-477.
  41. Максименко К. С. Методология и психотехника реконструкции личностного "Я" в клинике заболеваний различного спектра. - C. 477-489.
  42. Маліцький А. А. Соціально-психологічна адаптація студентів до умов фахового навчання. - C. 490-511.
  43. Маричева А. В. Дискурсивные аспекты конституирования субъектности личности. - C. 511-520.
  44. Маслюк А. М. До проблеми формування психіки українського народу. - C. 521-533.
  45. Нарытник Т. Т., Осадчук С. В., Слободяник О. Я., Белая В. В. "Партнёрские роды" как фактор профилактики осложнений в родах. - C. 533-540.
  46. Нигматуллина И. А. Использование арт-терапевтических технологий в работе специалистов Лекотеки с детьми, имеющими нарушения эмоционально-волевой сферы. - C. 541-553.
  47. Осика К. С. Психологічні особливості особистості юнаків-каратистів середнього рівня кваліфікації. - C. 553-563.
  48. Осика О. В. Трансактний аналіз Е.Берна у психокорекційній роботі зі студентами. - C. 564-574.
  49. Панчук Н. П. Оволодіння цінностями педагогічної професії у процесі професійної підготовки фахівця. - C. 574-584.
  50. Пилат Н. І. The Effect of an Employee’s Professional Identification on Organizational Climate. - C. 584-596.
  51. Mieczysław Radochonski, Lidia Perenc, Anna Radochonska Cechy psychopatyczne jako czynnik ryzyka w procesie rozwoju zaburzen zachowania u dzieci i młodzieży. - C. 597-610.
  52. Сич В. М., Сич В. О. Особливості конфігурації структурних складових економічного самовизначення студентської молоді. - C. 611-620.
  53. Славіна Н. С., Михальська С. А. Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини як умова психологічної готовності до школи. - C. 621-630.
  54. Ставицька С. О. Теоретичний аналіз проблеми механізмів розвитку духовної самосвідомості особистості в юнацькому віці. - C. 630-645.
  55. Тарасюк Л. М. Особливості становлення міжособистісної взаємодії дітей дошкільного віку. - C. 646-658.
  56. Хижняк А. А. Вікові особливості прояву професійних деформацій в інтерперсональній сфері тренерів-икладачів фізичного виховання. - C. 658-668.
  57. Цивильская Е. А. Проблемы интеграции детей с ограниченными возможностями здоровья (на примере детей с детским церебральным параличом с нарушениями письма). - C. 669-682.
  58. Чемеринская Д. И. Программа социально-психологического тренинга развития управленческих способностей женщины-руководителя. - C. 683-693.
  59. Чепішко О. І. Семантичні характеристики професійної свідомості майбутніх учителів на етапі підготовки у ВНЗ. - C. 694-705.
  60. Шамлян К. М. Проблема емпіричного дослідження вольової сфери особистості. - C. 706-717.
  61. Шебанова В. І. Харчова поведінка людини, їжа, тілесність як феномени повсякденної реальності (частина 2). - C. 717-730.
  62. Шевченко Н. Ф. Дослідження особливостей трансформації особистісного смислу професійної діяльності у молодих фахівців. - C. 731-741.
  63. Шибрук О. В. Психологічні чинники і механізми формування професійної "Я-концепції" майбутніх рятівників. - C. 741-751.
  64. Шутько Д. О. Теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самоактуалізації особистості. - C. 752-762.
  65. Відомості про авторів. - C. 763-779.
  66. Про збірник. - C. 792-796.
2014
Iss. 24

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського