Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2017/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Біхевіоризм, гештальт-психологія та структурний підхід Вундта. - C. 7-14.
  4. Бойко-Бузиль Ю. Ю. Ретроспектива сутності поняття професійного та особистісного становлення. - C. 15-27.
  5. Vashchenko I. V., Kondratska L. V., Nishkur D. A. Psychological symptomatology of the phenomenon "emotional burnout" of teenagers: empiric researches. - C. 28-43.
  6. Вержиховська О. М. Психолого-педагогічне вивчення рівня сформованості моральних якостей у молодших розумово відсталих школярів. - C. 44-54.
  7. Візнюк І. М. Психологічні детермінанти розвитку іпохондричних розладів у людини за психодіагностичними параметрами. - C. 55-66.
  8. Вознюк А. В. Результати впровадження тренінгової програми психологічної допомоги керівникам щодо успішного управління педагогічними працівниками в освітніх округах. - C. 67-76.
  9. Wiatrowska L. Myślenie o wychowaniu – refleksje wokół nagród i kar. - C. 76-87.
  10. Ганкевич О. В. Ризики порушення якості подружнього життя. - C. 87-105.
  11. Гільова Л. Л., Кулик Н. А. Удосконалення механізмів емоційної саморегуляції вчителя засобами позитивної психотерапії. - C. 106-118.
  12. Горопаха Н. М., Маліновська Н. В. Особливості мотивів навчально- мовленнєвої діяльності старших дошкільників. - C. 119-129.
  13. Грабовська С. Л., Петровська І. Р. Особливості світосприйняття та ціннісно-мотиваційної сфери студентів з різним типом громадянської ідентичності. - C. 130-143.
  14. Жовнер В. Ю. Аналіз теоретико-методичних підходів дослідження конкурентоспроможності особистості та її детермінант в іноземній літературі. - C. 144-155.
  15. Канюка С. І. Вплив толерантності жінок на формування їх психологічної готовності до майбутнього материнства. - C. 155-172.
  16. Кириченко Т. В. Психологічні аспекти розвитку комунікації майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 172-182.
  17. Коваленко М. В. Когнітивні особливості психосоматичної компетентності майбутніх психологів. - C. 183-193.
  18. Коваль І. В. Мотиви вивчення іноземної мови студентами вищого навчального закладу: психологічний аспект. - C. 193-206.
  19. Компанович М. С. Емоційна лабільність та шляхи її корекції у підлітків із психосоматичними серцево- судинними захворюваннями. - C. 207-220.
  20. Корольчук М. С., Пасічна В. Г. Детермінанти і вплив молодіжного безробіття на адаптаційні можливості особистості (за результатом аналізу іноземних джерел). - C. 221-234.
  21. Косарєва О. І., Рудь Г. В. Психологічні чинники генези особистісної сфери першокурсників. - C. 235-245.
  22. Крамченкова В. О. Базисні переконання особистості курців. - C. 246-258.
  23. Кузнецов О. І. Структура та типологічні особливості релігійності студентів. - C. 259-271.
  24. Литвиненко О. О. Особливості тренінгової роботи з мріями студентів, які мають порушення слуху. - C. 272-282.
  25. Литвин С. В., Малишева К. О., Морозова-Ларіна О. І. Нейропсихологічні кореляти конструктів теорії особистості Карла Роджерса. - C. 283-293.
  26. Ляшин Я. Є. Копінг у подоланні життєвих труднощів. - C. 293-309.
  27. Максименко К. С. Эмпирическое исследование соотношения соматического заболевания и психических состояний. - C. 309-321.
  28. Нестерук-Володимирець О. В. Культурно-історичне розуміння становлення комунікативної культури особистості старшокласника засобами художньої літератури. - C. 322-335.
  29. Onufriieva L. A. Psychological characteristics of personality development and the formation of professional self-consciousness of the student’s personality while studying at higher educational institution. - C. 336-346.
  30. Палюх М., Пьонтковска К. Положение старeющего человека в обществе в эпоху современных трансформаций цивилизации. - C. 347-358.
  31. Палюх М., Шайна К. Современные проблемы социальной патологии в Польше. Педофилия как аксионормативное нарушение и законодательно-правовой вызов. - C. 359-370.
  32. Рисинець Т. П., Потоцька І. С. Формування поведінки подолання в процесі професійного становлення майбутніх психологів. - C. 371-383.
  33. Сазонова О. В. Мотиваційні особливості процесу прийняття рішень. - C. 383-400.
  34. Сидоренко І. В., Василега О. Ю. Гендерний підхід в освіті: соціально- культурні та психолого-педагогічні аспекти. - C. 401-410.
  35. Фельдман Ю. І. Валеоустановка в зв’язку з копінг- стратегіями та захисними механізмами особистості. - C. 411-425.
  36. Фоменко К. І. Губристична мотивація як чинник становлення Я-концепції у студентів. - C. 426-436.
  37. Khudobin O. Y., Tsarkova O. V. The study of personality traits that affect the formation of coping strategies. - C. 437-448.
  38. Хуртенко О. В., Шевчук М. А. Психолого-педагогічні технології впливу комплексної хореографічної підготовки на розвиток рухових здібностей юних акробатів. - C. 448-460.
  39. Чеканська Л. М. Проблеми навчання та виховання ліворуких дітей. - C. 460-469.
  40. Яцина О. Ф. Дискурс бажання як спосіб конституювання Я та конструювання практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства. - C. 470-485.
  41. Максименко С. Д., Карамушка Л. М. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - C. 486-496.
  42. Бібліографія. - C. 497-523.
  43. Відомості про авторів. - C. 524-533.
  44. Про збірник. - C. 542-552.
2017
Iss. 35
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського