Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2017/35<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Problems of modern psychology : coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi Problemi sučasnoï psihologìï- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Біхевіоризм, гештальт-психологія та структурний підхід Вундта. - C. 7-14.
- Бойко-Бузиль Ю. Ю. Ретроспектива сутності поняття професійного та особистісного становлення. - C. 15-27.
- Vashchenko I. V., Kondratska L. V., Nishkur D. A. Psychological symptomatology of the phenomenon "emotional burnout" of teenagers: empiric researches. - C. 28-43.
- Вержиховська О. М. Психолого-педагогічне вивчення рівня сформованості моральних якостей у молодших розумово відсталих школярів. - C. 44-54.
- Візнюк І. М. Психологічні детермінанти розвитку іпохондричних розладів у людини за психодіагностичними параметрами. - C. 55-66.
- Вознюк А. В. Результати впровадження тренінгової програми психологічної допомоги керівникам щодо успішного управління педагогічними працівниками в освітніх округах. - C. 67-76.
- Wiatrowska L. Myślenie o wychowaniu – refleksje wokół nagród i kar. - C. 76-87.
- Ганкевич О. В. Ризики порушення якості подружнього життя. - C. 87-105.
- Гільова Л. Л., Кулик Н. А. Удосконалення механізмів емоційної саморегуляції вчителя засобами позитивної психотерапії. - C. 106-118.
- Горопаха Н. М., Маліновська Н. В. Особливості мотивів навчально- мовленнєвої діяльності старших дошкільників. - C. 119-129.
- Грабовська С. Л., Петровська І. Р. Особливості світосприйняття та ціннісно-мотиваційної сфери студентів з різним типом громадянської ідентичності. - C. 130-143.
- Жовнер В. Ю. Аналіз теоретико-методичних підходів дослідження конкурентоспроможності особистості та її детермінант в іноземній літературі. - C. 144-155.
- Канюка С. І. Вплив толерантності жінок на формування їх психологічної готовності до майбутнього материнства. - C. 155-172.
- Кириченко Т. В. Психологічні аспекти розвитку комунікації майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 172-182.
- Коваленко М. В. Когнітивні особливості психосоматичної компетентності майбутніх психологів. - C. 183-193.
- Коваль І. В. Мотиви вивчення іноземної мови студентами вищого навчального закладу: психологічний аспект. - C. 193-206.
- Компанович М. С. Емоційна лабільність та шляхи її корекції у підлітків із психосоматичними серцево- судинними захворюваннями. - C. 207-220.
- Корольчук М. С., Пасічна В. Г. Детермінанти і вплив молодіжного безробіття на адаптаційні можливості особистості (за результатом аналізу іноземних джерел). - C. 221-234.
- Косарєва О. І., Рудь Г. В. Психологічні чинники генези особистісної сфери першокурсників. - C. 235-245.
- Крамченкова В. О. Базисні переконання особистості курців. - C. 246-258.
- Кузнецов О. І. Структура та типологічні особливості релігійності студентів. - C. 259-271.
- Литвиненко О. О. Особливості тренінгової роботи з мріями студентів, які мають порушення слуху. - C. 272-282.
- Литвин С. В., Малишева К. О., Морозова-Ларіна О. І. Нейропсихологічні кореляти конструктів теорії особистості Карла Роджерса. - C. 283-293.
- Ляшин Я. Є. Копінг у подоланні життєвих труднощів. - C. 293-309.
- Максименко К. С. Эмпирическое исследование соотношения соматического заболевания и психических состояний. - C. 309-321.
- Нестерук-Володимирець О. В. Культурно-історичне розуміння становлення комунікативної культури особистості старшокласника засобами художньої літератури. - C. 322-335.
- Onufriieva L. A. Psychological characteristics of personality development and the formation of professional self-consciousness of the student’s personality while studying at higher educational institution. - C. 336-346.
- Палюх М., Пьонтковска К. Положение старeющего человека в обществе в эпоху современных трансформаций цивилизации. - C. 347-358.
- Палюх М., Шайна К. Современные проблемы социальной патологии в Польше. Педофилия как аксионормативное нарушение и законодательно-правовой вызов. - C. 359-370.
- Рисинець Т. П., Потоцька І. С. Формування поведінки подолання в процесі професійного становлення майбутніх психологів. - C. 371-383.
- Сазонова О. В. Мотиваційні особливості процесу прийняття рішень. - C. 383-400.
- Сидоренко І. В., Василега О. Ю. Гендерний підхід в освіті: соціально- культурні та психолого-педагогічні аспекти. - C. 401-410.
- Фельдман Ю. І. Валеоустановка в зв’язку з копінг- стратегіями та захисними механізмами особистості. - C. 411-425.
- Фоменко К. І. Губристична мотивація як чинник становлення Я-концепції у студентів. - C. 426-436.
- Khudobin O. Y., Tsarkova O. V. The study of personality traits that affect the formation of coping strategies. - C. 437-448.
- Хуртенко О. В., Шевчук М. А. Психолого-педагогічні технології впливу комплексної хореографічної підготовки на розвиток рухових здібностей юних акробатів. - C. 448-460.
- Чеканська Л. М. Проблеми навчання та виховання ліворуких дітей. - C. 460-469.
- Яцина О. Ф. Дискурс бажання як спосіб конституювання Я та конструювання практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства. - C. 470-485.
- Максименко С. Д., Карамушка Л. М. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - C. 486-496.
- Бібліографія. - C. 497-523.
- Відомості про авторів. - C. 524-533.
- Про збірник. - C. 542-552.
| 2017 | | Iss. 35
|
|
|
|