![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73639/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Соціально-економічні проблеми і держава : електрон. наук. фах. вид..- Тернопіль Socìalno-ekonomìčnì Problemì ì Deržava Спецвипуск. І Міжнародна науково-практична конференція "Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації"
- Титул.
- Зміст.
- Прудка О., Чайка Д. Трансфер технологій як основна складова для забезпечення інноваційної моделі розвитку України. - C. 6-20.
- Chala N., Voropai O., Pichyk K. Using data mining to create innovations in education. - C. 21-28.
- Костюк В., Файчук О., Бобирець Я. Тенденції розвитку банківського кредитування економіки в Україні. - C. 29-40.
- Коляденко С. Використання ланцюгів постачання в умовах діджиталізації економіки. - C. 41-52.
- Буга Н., Гаврилюк А. Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ "Вінницяобленерго". - C. 53-64.
- Карп І., Вірковська А. Тренди у продовольчій безпеці в пост-пандемічний період. - C. 65-72.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Періг І., Кулєшова І. Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку. - C. 73-80.
- Fedyshyn I., Ikeagwu Favour Kelechi Innovative component as a necessary factor for providing enterprises` development. - C. 81-88.
- Yuzyk M. Peculiarities of Ikea management in the world and in Ukraine. - C. 89-97.
- Клим Н., Плекан М., Тесак О. Обліково-аналітичне відображення витрат на соціально відповідальну діяльність: проблеми та перспективи розвитку. - C. 98-105.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Періг І., Пугарський С. Мотивація самозмін як умова розвитку особистості. - C. 106-112.
- Співак С., Панчишин Д., Скочиляс М., Яремчук К. Діджиталізація процесів бухгалтерського обліку. - C. 113-119.
- Білоус О., Чабан Н., Габура З., Семенюк О. Інтеграція управлінського обліку в систему інформаційного забезпечення підприємства. - C. 120-127.
- Марущак Л., Бобик В., Шумило А., Кіндратів Р. Фінансова звітність як елемент системи управління підприємством. - C. 128-135.
- Гарматій Н., Волобуєва Ю., Гарматій С., Сюрпіта С. Моделювання динаміки розвитку та вдосконалення банківських установ інструментарієм кластерного аналізу. - C. 136-148.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Моначин І., Гуменюк В. Інфодемія та її вплив на поведінку людей в період карантину. - C. 149-154.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Мукан М. Використання НЛП у психокорекційній роботі. - C. 155-161.
- Виноградова О., Недопако Н., Крижко О. Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу. - C. 162-170.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Моначин І., Грицаюк Ю. Особливості та практичне застосування психологічного тесту– опитувальника персональний інвентарій (EPI) Г. Айзенка військовозобов’язаними. - C. 171-176.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Ісмаілова А. Феномен наслідування на прикладі ефекту Вертера. - C. 177-183.
- Дмитрів Д., Дмитрів О., Гавриляк Я. Підвищення економічної ефективності міжнародних вантажних автомобільних перевезень (на прикладі підприємств Тернопільської області). - C. 184-192.
- Дорош Н. Використання інформаційних технологій у внутрішньому аудиті. - C. 193-201.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Козак М. Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектру. - C. 202-209.
- Павликівська О., Галиняк Л. Розвиток кадрового потенціалу як елемент стратегії підприємства. - C. 210-220.
- Стойко І., Зарихта Д., Бажанова Н. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу. - C. 221-233.
- Проценко О. Трансформація повноважень органів державної влади у сфері соціального захисту дітей за реформи децентралізації в Україні. - C. 234-240.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Чайківський А. Стресостійкість як риса особистості професіонала ДСНС. - C. 241-246.
- Корженівська Н., Ясінецька І., Беспалий І. Ефективність механізмів розвитку людського потенціалу сільських територій. - C. 247-256.
- Тарасюк Г., Чагайда А. Конфіденційність особистих даних споживачів послуг індустрії гостинності в цифрову епоху. - C. 257-269.
- Королюк Т., Рапа Н. Діджиталізація документообігу: законодавчі аспекти, переваги та недоліки, ефективність впровадження. - C. 270-280.
- Vivchar O., Ziailyk M. Dynamics of innovative marketing components. - C. 281-286.
- Кіляр О., Синькевич Н. Звітність за МСФЗ в умовах діджиталізації бізнес-процесів. - C. 287-295.
- Панухник О., Федотова Я., Голич Н. Особливості розвитку соціального підприємництва на місцевому рівні. - C. 296-304.
- Рудакевич М., Рудакевич О. Розвиток української державності як головний чинник радикальних суспільних трансформацій. - C. 305-315.
- Бурліцька О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності. - C. 316-324.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Хомин П. Передумови інноваційного розвитку економіки. - C. 325-333.
- Кирич Н., Юрик Н., Шведа Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. - C. 334-344.
- Химич І., Тимошик Н., Винник Т., Подвірна Т. Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії. - C. 345-354.
- Vivchar O., Redkva O., Garmatiuk O. Organizational and legal security of business trade secrets. - C. 355-361.
- Шпилик С. Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі. - C. 362-373.
- Кужда Т., Луциків І., Гевко В. Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послуг. - C. 374-384.
- Співак С., Гундерук Т., Гогусь С., Чичун С. Діджиталізація облікових процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу. - C. 385-392.
- Берестецька О., Різник Н. Цифрова трансформація сфер життя як основа зростання соціальної цінності. - C. 393-404.
- Фалович В., Фалович Н. Дослідження ринку транспортних послуг України в період кризи. - C. 405-412.
- Хомин П., Носко Т., Колтуцька А., Римлянська В. Теоретичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості підприємства. - C. 413-420.
- Машлій Г., Грицишин В., Мосій О. Теоретичні засади формування інвестиційного потенціалу підприємств та напрями його розвитку. - C. 421-432.
- Sorokivska O., Strutynska I., Melnyk L., Myshkovych O. Constructing a model of dual professional competences in engineering education. - C. 433-447.
- Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом. - C. 448-456.
- Крамар І., Ціх Г., Нагорняк І., Покришка Л. Удосконалення стратегічного управління банком на основі проведення економетричного моделювання ефективності його діяльності. - C. 457-464.
- Демкура Т., Маркович І. Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки. - C. 465-473.
- Левицький В., Радинський С., Дячун О. Економічна освіта та наука як основа інноваційного зростання. - C. 474-481.
- Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності. - C. 482-490.
- Хомин П., Плига У., Срога А., Була О. Вплив інформаційних технологій на обліково-аналітичну систему суб’єктів господарювання. - C. 491-499.
- Мариненко Н., Гац Л., Артеменко Л. Діагностика секторів економіки на основі структурних зрушень в суб’єктах господарювання. - C. 500-510.
- Владимир О. Формування традицій фінансового забезпечення діяльності та розвиток банківської справи на землях Тернопільщини. - C. 511-522.
- Маршалок Т. Сутність сталого розвитку і його турбулентність в світі та Україні. - C. 523-532.
- Різник Н., Берестецька О., Іваськів Н. Моделювання конкурентоспроможності торгівельного підприємства на основі економетричного підходу. - C. 533-540.
- Kovalchyk O., Kovalchyk I. Analysis of the main global trends for e-commerce. - C. 541-549.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Криськов А., Габрусєва Н., Шостаківська Н. Влада і колективна власність: досвід реалізації земельної реформи. - C. 550-557.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Левицька Н. Система психодіагностики та психокорекції посттравматичних розладів у учасників бойових дій. - C. 558-563.
- Мартиняк І., Бакушевич І. Міжнародний досвід інтернаціоналізації бізнесу в умовах економіки знань. - C. 564-574.
- Іващук О. Новації інтернет-банкінгу комерційних банків України в умовах пандемії Covid-19. - C. 575-585.
- Краузе О., Піняк І. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. - C. 586-593.
- Кузь Т., Малюта Л., Гагалюк О. Функціональні механізми об’єднаних територіальних громад у контексті розгляду парадигми спільнот. - C. 594-601.
- Голда Н. Конкурентоспроможність підприємств у контексті сталого розвитку. - C. 602-609.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Вишньовський В., Сумко В. Самотність під час пандемії та її подолання. - C. 610-617.
- Павликівська О., Марущак Л., Білоус О. Діджиталізація обліку – перспективи розвитку. - C. 618-624.
- Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. - C. 625-640.
- Шерстюк Р., Владимир О., Дудкін П., Дудкіна О. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 641-652.
- Щигельська Г., Потіха О., Чоп Т. Ефективне управління в умовах пандемії COVID-19: ґендерні аспекти. - C. 653-668.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Андрушків Б., Безкоровайний З., Кирич Н., Погайдак О. Управління використанням природних ресурсів – вимога глобалізму. - C. 669-680.
- Гумен Ю. Методологічна основа процесу демократичного врядування в теорії державного управління. - C. 681-694.
- Ратинський В., Галицька І., Северіна Ю. Використання інформаційних технологій та SMM у сфері туризму. - C. 695-701.
- Співак С., Дідик І., Скурський Т., Житко О. Роль комп’ютерних програм для аналізу фінансово-господарського стану підприємства. - C. 702-707.
- Гриб О., Сівчук П. Програми психологічної реабілітації в контексті державної підтримки ветеранів АТО/ООС. - C. 708-714.
- Кіляр О., Романів А., Слотюк А., Мидло Б. Діджиталізація, як інструмент управління підприємством. - C. 715-721.
Ідеї, гіпотези та проблеми дискусійного характеру
- Довгань А. Демонстративне споживання – модус життя частини елітної групи громадян України. - C. 722-730.
| 2021 | | Вип. 2 (25)
|
|
|
|