Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73652/2019/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми дидактики історії
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський
Problemy dydaktyky istoriyi: zbirnyk naukovykh prats'

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Копилов С., Мисан В. Десять літ у товаристві "Історичної дидактики". - C. 3-21.
  4. Лозовий В., Карпенко М. Роль історичної освіти у формуванні української національної ідентичності та подоланні деструктивного впливу російської гуманітарної експансії. - C. 22-28.
  5. Санкович М. Концепт дидактики у контексті сучасних цивілізаційних викликів. - C. 28-36.
  6. Франчук Т. Модульність як змістова основа компетентнісної моделі професійної підготовки вчителя. - C. 36-45.
  7. Горбатюк О. Формування громадянської компетентності, як інтегрованої якості особистості майбутнього вчителя історії. - C. 46-50.
  8. Камбалова Я. Музейно-педагогічна програма як інноваційний напрям діяльності сучасного музею. - C. 50-57.
  9. Кравченко О., Бакка Т., Загребельна Н. Історико-біографічний та історико-психологічний портрет П. Куліша: формування медіаосвітніми засобами. - C. 58-63.
  10. Коляда І. Формування історичних уявлень про політичне життя засобами художньої літератури та живопису на уроках історії України у 8 класі (на прикладі теми: "Україно-московський договір. Переяславська рада" (1654 р.)). - C. 64-78.
  11. Кравчук О. Реалізація програми національно-патріотичного виховання учнівської молоді на уроках історії та в роботі класного керівника. - C. 79-86.
  12. Коляда І. Усна історія та усноісторичні науково-дослідницькі роботи з історичного краєзнавства учнів - членів МАН України: проблеми та перспективи. - C. 86-93.
  13. Омельчак Т. Національно-патріотичне виховання історією в умовах сучасних викликів. - C. 94-98.
  14. Дубінський В., Верстюк В. Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х - середина 80-х рр. ХХ ст.): інформаційний аспект. - C. 98-106.
  15. Панченко Н., Боровець І. Особливості шкільної історичної освіти в Італійській Республіці. - C. 106-114.
  16. Боровець І., Грачов А. Викладання історії у середній школі Великої Британії на межі ХХ-ХХІ ст.. - C. 115-131.
  17. Дуткевич Т. Стан сформованості особистісного сенсу історичного пізнання у студентів педагогічних спеціальностей. - C. 132-139.
  18. Комарніцький О. "Розвиток капіталістичних відносин у Наддніпрянському селі в ХІХ - на початку ХХ ст.": з досвіду викладання навчальної дисципліни. - C. 139-146.
  19. Паур І. Навчальна дисципліна "Сфрагістика і геральдика" для студентів спеціальності "Реставрація творів мистецтва": з досвіду викладання. - C. 147-152.
  20. Белінська Л. З досвіду підготовки студентів коледжу до ДПА у формі ЗНО з історії України. - C. 153-160.
  21. Філінюк А. Г. Міжнародний науковий туризм як напрям діяльності ЗВО України на сучасному етапі. - C. 160-175.
  22. Відомості про авторів. - C. 176-177.
  23. Вихідні дані.
2019
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського