Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Педагогічні проблеми обдарованої особистості

  4. Онопченко О. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища. - C. 6-13.
  5. Луценко Л., Самарченко С. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку. - C. 13-19.
  6. Якимчук М., Козяр М. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії. - C. 19-26.
  7. Voloshchuk I., Sipko K. Creativity, structure and content of creative potential: what we know and what we want to know. - C. 27-43.
  8. Остапчук О. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст. - C. 44-56.
  9. Аніщенко Н. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості. - C. 56-65.
  10. Розділ ІІ. Проблеми розвитку обдарованості у позашкільних навчальних закладах

  11. Кремінський Б. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання. - C. 66-74.
  12. Тихенко Л., Сидоренко Н. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців. - C. 75-81.
  13. Заярна В. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу. - C. 81-87.
  14. Розділ ІІІ. Психологічні проблеми обдарованої особистості

  15. Павлик Н. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці. - C. 88-100.
  16. Чудакова В. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу головний ресурс організаційного розвитку. - C. 100-127.
  17. Постова К. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків. - C. 127-134.
  18. Лук’янчук М. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів. - C. 135-139.
  19. Туркова Д. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості. - C. 139-144.
  20. Василенко Н. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини. - C. 145-148.
  21. Зінченко С. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст. - C. 148-155.
2014
Вип. 1 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського