Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73690/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.- Київ- Титул.
- Зміст.
- Рогова П. І. Формування інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу на базі Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: стан та перспективи. - C. 11-33.
- Маркарова Т. С. Научно-информационное обеспечение современной педагогической науки и системы образования. - C. 34-44.
- Татарчук Л. М. Інтегрований галузевий інформаційний ресурс Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН: теоретичні та науково-практичні аспекти створення. - C. 44-51.
- Артемов Ю. І. Інформаційний простір і бібліотечне середовище: термінологічний дискурс. - C. 52-59.
- Лобановська І. Г. Кооперування й координування діяльності освітянських бібліотек у створенні інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу. - C. 59-67.
- Заліток Л. М. Загальнодержавна реферативна база даних "Україніка наукова" як один із сегментів популяризації сухомлиністики. - C. 68-75.
- Пономаренко Л. О. Електронні бібліографічні ресурси Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського в інформаційному просторі: стан та проблеми розвитку. - C. 76-84.
- Вараксіна Н. В. Формування галузевого інформаційного ресурсу в контексті створення науково-педагогічної електронної бібліотеки ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - C. 84-98.
- Хемчян І. І. Вплив науково-методичної роботи Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського на інноваційний розвиток освітянських бібліотек України. - C. 98-110.
- Мацібора Н. Г. Сучасний стан і напрями роботи з рідкісними виданнями у фондах освітянських бібліотек України. - C. 110-119.
- Лисиця Н. В., Стельмах Н. А. Бібліографічна продукція ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського як складова інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу. - C. 120-128.
- Біла Л. О. Інформаційні ресурси бібліотек ВНЗ ІІІ–ІV р. а. педагогічного та інженерно-педагогічного профілю України: сучасний стан та перспективи розвитку (за результатами аналізу діяльності бібліотек ВНЗ ІІІ–ІV р. а. педагогічного й інженерно-педагогічного профілю за 2010–2012 роки). - C. 128-138.
- Копилова А. В. Бібліотеки обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 138-152.
- Ніколаєнко Н. М. Створення інформаційних ресурсів інженерно-педагогічного спрямування для забезпечення потреб користувачів: із досвіду роботи наукової бібліотеки Української інженерно-педагогічної академії. - C. 152-157.
- Білоус В. С. Електронна бібліотека – основа інтегрованої технологічної системи інформаційного поля та швидкого доступу до інформації. - C. 158-164.
- Кемпе В. Ю. Повнота надходження підручників для загальноосвітніх навчальних закладів України 2010–2012 років видання до фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: стан і перспективи. - C. 166-178.
- Файфер Н. В., Дроншкевич О. В., Білоцерківець І. П. Іноземні видання ХVІІІ – поч. ХХ ст. у фондах ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та освітянських бібліотеках мережі. - C. 179-187.
- Доркену А. М. Колекція "Мініатюрних книг" у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - C. 187-197.
- Помчалова О. Г. Заголовки індивідуальних авторів в авторитетних записах як засіб підвищення доступності інформації в електронному каталозі наукової бібліотеки. - C. 197-207.
- Зоріна Н. Є. База даних авторитетного файла "Предметні заголовки" електронного каталогу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського – важливий елемент інтеграції. - C. 207-218.
- Коваленко С. Г. Зведена база даних дисертацій з питань освіти, педагогіки і психології – складова інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу. - C. 218-229.
- Грудініна Н. Д. Розширення інформаційного простору ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського на основі впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 229-239.
- Зарванська І. В. Концептуальна каталогізація в організації доступу до знань. - C. 239.
- Огер Ю. М. Ретрокаталогізація як засіб відображення фонду періодичних видань у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - C. 246-253.
- Ушакова Л. М. Ретроспективна конверсія карткових каталогів і створення імідж-каталогу: технологічний підхід. - C. 254-259.
- Голиш Г. М. Про деякі зауваження до першого випуску середніх таблиць ББК. - C. 259-263.
- Прохоренко О. М., Павленко Т. С. Сучасні технології обслуговування користувачів Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського через МБА та ЕДД. - C. 263-270.
- Кирій С. В. Розкриття інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу через масову роботу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - C. 270-281.
- Шкира О. І. Комфорт бібліотечного простору як запорука всебічного розвитку майбутнього фахівця. - C. 281-286.
- Баланюк Т. М. Інформаційно-бібліографічна діяльність бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - C. 287-293.
- Зотова В. А. Бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка в інформаційному просторі університету. - C. 294-300.
- Дікунова О. А. Організаційна культура бібліотеки вищого педагогічного навчального закладу як необхідна умова інноваційної діяльності. - C. 300-305.
- Слотюк Г. М. Представлення краєзнавчої інформації на веб-сайтах бібліотек Вінниччини. - C. 306-312.
- Петрушенко О. Ю., Петрушенко Ю. В. WEB 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителя. - C. 312-320.
- Прокопчук В. С., Кантлін С. О. Інновації в діяльності наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 320-328.
- Гадомський В. С. Інтернет-сервіси в роботі сучасної бібліотеки вищого навчального закладу. - C. 328-334.
- Клименко Т. Є. Роль книги у функціонуванні бібліотечного сайта (на прикладі сайта бібліотеки Житомирського державного університету імені Івана Франка). - C. 334-341.
- Хемчян І. І. Науково-методичне забезпечення шкільних бібліотек України в умовах реформування системи національної освіти. - C. 343-352.
- Рубан А. І. Дитяче читання: погляди вчених, педагогів, письменників із давніх часів до сьогодення. - C. 352-367.
- Марченко Н. П. Засадничі принципи та тенденції формування вітчизняних електронних ресурсів, присвячених книзі для дітей і дитячому читанню. - C. 367-375.
- Спринчук Н. О. Підвищення кваліфікації вчителів початкових класів шляхом інтеграції елементів медіаосвіти в навчальний процес закладів післядипломної освіти. - C. 375-380.
- Чекан О. І. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання комп’ютерних технологій. - C. 380-387.
- Гриценко А. П. Роль освітянських бібліотек під час формування у старшокласників умінь використовувати сучасні інформаційні ресурси. - C. 387-393.
- Дитинник Л. В. Підвищення компетентності майбутнього педагога бібліотечно-інформаційними засобами. - C. 393-399.
- Лобановська І. Г., Зоріна Н. Є. Предметизація документів з питань освіти, педагогіки, психології. - C. 401-531.
- Копилова А. В. Діяльність бібліотек обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти у 2010–2012 роках. - C. 532-568.
- Рубан А. І. Дитина і книга: погляд крізь призму часу. - C. 569-596.
| 2014 | | Вип. 4
|
|
|
|