Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73708/2019/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна".- Хмельницький- Титул.
- Зміст.
- Атаманюк А. В., Геделевич Є. В. Сучасні методи викладання інформатики. - C. 6-10.
- Василенко О. М. Основні аспекти написання та публікації статей у вітчизняних журналах, що індексуються в базах даних Scopus та Web of Science. - C. 11-13.
- Kostenko N. Teaching communicative competence through the four skills: a focus on intercultural competence. - C. 14-17.
- Крупа В. В. Тенденції розвитку вищої освіти в Україні на сучасному етапі. - C. 18-21.
- Курняк Л. М. Концепція розвитку екологічної освіти в Україні. - C. 22-26.
- Мазуркевич О. П. Культурологічний аспект в освіті та взаємозумовленість понять "культура” та "освіта”. - C. 27-30.
- Швед В. В., Омельченко О. В. До питання про наукометричну параметризацію в Україні. - C. 31-36.
- Шеремет А. М. Теоретичні аспекти використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі закладів вищої освіт. - C. 37-39.
- Гордійчук О. Є. Майбутній учитель і неформальна інклюзивна практика: цінності, процес і результат. - C. 40-44.
- Добровіцька О. О. Теоретичні основи професійної підготовки соціальних працівників до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 45-48.
- Кіщук В. М. Теоретичні та практичні засади стимулювання майбутніх фармацевтів до саморозвитку. - C. 49-51.
- Москалюк О. І. Особливості формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до діяльності з людьми з особливими потребами. - C. 52-54.
- Овод Ю. В. Теоретичні основи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи в закладах інклюзивної освіти. - C. 55-58.
- Рогачко-Островська М. С. Реалізація інформаційно-настановного етапу експериментальної методики підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку. - C. 59-61.
- Червоненко К. С. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. - C. 62-64.
- Качалова Т. В., Черненко Т. В. Упровадження європейських інклюзивних цінностей і принципів у освітнє середовище закладу вищої освіти. - C. 65-69.
- Коляда Н. М., Таран А. М. Особливості створення інклюзивного середовища в закладах вищої освіти. - C. 70-73.
- Левицька Л. В. Розвиток інклюзивної компетентності в закладі вищої освіти. - C. 74-77.
- Марціновська І. П. Стрес та травматичний стрес у дітей та підлітків із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 78-81.
- Михайленко О. В. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей із обмеженимим можливостями здоров'я. - C. 82-85.
- Островська Н. О., Боровенська І. І. Інклюзивна компетентність студентів як чинник розвитку інклюзивного освітнього простору закладу вищої освіти. - C. 86-89.
- Платонова О. Г. Особливості розвитку дітей із порушеннями зору. - C. 90-93.
- Садова І. І. Інклюзивна освіта в Україні: сучасний стан і перспективи. - C. 94-97.
- Скільська М. І. Правові й педагогічні аспекти становлення вітчизняної інклюзивної освіти. - C. 98-102.
- Татьянчикова І. В. Концепція розв’язання проблеми соціалізації дітей із психофізичними порушеннями в умовах інклюзії. - C. 103-105.
- Тодосієнко Н. Л. Особливості формування естетичного сприймання в молодших школярів із особливими потребами засобами мистецтва. - C. 106-109.
- Варгата О. В. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу психологів. - C. 110-115.
- Голярдик Н. А., Дика Л. Л. Соціально-психологічні вимоги до сучасної управлінської діяльності та лідерських якостей менеджера освіти. - C. 116-119.
- Грабчак О. В. Особливості соціально-психологічної роботи з жінками, що страждають на постнатальну депресію. - C. 120-123.
- Гринців М. В. Про надання допомоги сім’ям внутрішньопереміщених осіб в Україні. - C. 124-128.
- Корабльова О. О. Сучасні аспекти формування системи українського законодавства та освітньо-інформаційного простору з профілактики мобінгу в школі. - C. 129-131.
- Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Психологічні фактори профілактики використання ненормативної лексики в підлітковому віці. - C. 132-135.
- Пономарьова В. М. Комунікативні основи здійснення соціально-педагогічної діяльності з дітьми трудових мігрантів. - C. 136-139.
- Сікорська Л. Б. Особливості саморегуляції життєдіяльності в похилому віці. - C. 140-143.
- Степаненко В. І. Параметри адаптаційного потенціалу обдарованих учнів у контексті профілактики поведінкових девіацій. - C. 144-146.
- Якименко А. А. Актуальні проблеми трансформації правовідносин, що виникають під час здійснення господарської діяльності. - C. 147-150.
- Анотації. - C. 151-157.
- Аннотации. - C. 158-165.
- Annotation. - C. 166-181.
- Відомості про авторів. - C. 182-184.
| 2019 | | № 17
|
|
|
|