Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73708/2019/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна"
.- Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманюк А. В., Геделевич Є. В. Сучасні методи викладання інформатики. - C. 6-10.
  4. Василенко О. М. Основні аспекти написання та публікації статей у вітчизняних журналах, що індексуються в базах даних Scopus та Web of Science. - C. 11-13.
  5. Kostenko N. Teaching communicative competence through the four skills: a focus on intercultural competence. - C. 14-17.
  6. Крупа В. В. Тенденції розвитку вищої освіти в Україні на сучасному етапі. - C. 18-21.
  7. Курняк Л. М. Концепція розвитку екологічної освіти в Україні. - C. 22-26.
  8. Мазуркевич О. П. Культурологічний аспект в освіті та взаємозумовленість понять "культура” та "освіта”. - C. 27-30.
  9. Швед В. В., Омельченко О. В. До питання про наукометричну параметризацію в Україні. - C. 31-36.
  10. Шеремет А. М. Теоретичні аспекти використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі закладів вищої освіт. - C. 37-39.
  11. Гордійчук О. Є. Майбутній учитель і неформальна інклюзивна практика: цінності, процес і результат. - C. 40-44.
  12. Добровіцька О. О. Теоретичні основи професійної підготовки соціальних працівників до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 45-48.
  13. Кіщук В. М. Теоретичні та практичні засади стимулювання майбутніх фармацевтів до саморозвитку. - C. 49-51.
  14. Москалюк О. І. Особливості формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до діяльності з людьми з особливими потребами. - C. 52-54.
  15. Овод Ю. В. Теоретичні основи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи в закладах інклюзивної освіти. - C. 55-58.
  16. Рогачко-Островська М. С. Реалізація інформаційно-настановного етапу експериментальної методики підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку. - C. 59-61.
  17. Червоненко К. С. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. - C. 62-64.
  18. Качалова Т. В., Черненко Т. В. Упровадження європейських інклюзивних цінностей і принципів у освітнє середовище закладу вищої освіти. - C. 65-69.
  19. Коляда Н. М., Таран А. М. Особливості створення інклюзивного середовища в закладах вищої освіти. - C. 70-73.
  20. Левицька Л. В. Розвиток інклюзивної компетентності в закладі вищої освіти. - C. 74-77.
  21. Марціновська І. П. Стрес та травматичний стрес у дітей та підлітків із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 78-81.
  22. Михайленко О. В. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей із обмеженимим можливостями здоров'я. - C. 82-85.
  23. Островська Н. О., Боровенська І. І. Інклюзивна компетентність студентів як чинник розвитку інклюзивного освітнього простору закладу вищої освіти. - C. 86-89.
  24. Платонова О. Г. Особливості розвитку дітей із порушеннями зору. - C. 90-93.
  25. Садова І. І. Інклюзивна освіта в Україні: сучасний стан і перспективи. - C. 94-97.
  26. Скільська М. І. Правові й педагогічні аспекти становлення вітчизняної інклюзивної освіти. - C. 98-102.
  27. Татьянчикова І. В. Концепція розв’язання проблеми соціалізації дітей із психофізичними порушеннями в умовах інклюзії. - C. 103-105.
  28. Тодосієнко Н. Л. Особливості формування естетичного сприймання в молодших школярів із особливими потребами засобами мистецтва. - C. 106-109.
  29. Варгата О. В. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу психологів. - C. 110-115.
  30. Голярдик Н. А., Дика Л. Л. Соціально-психологічні вимоги до сучасної управлінської діяльності та лідерських якостей менеджера освіти. - C. 116-119.
  31. Грабчак О. В. Особливості соціально-психологічної роботи з жінками, що страждають на постнатальну депресію. - C. 120-123.
  32. Гринців М. В. Про надання допомоги сім’ям внутрішньопереміщених осіб в Україні. - C. 124-128.
  33. Корабльова О. О. Сучасні аспекти формування системи українського законодавства та освітньо-інформаційного простору з профілактики мобінгу в школі. - C. 129-131.
  34. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Психологічні фактори профілактики використання ненормативної лексики в підлітковому віці. - C. 132-135.
  35. Пономарьова В. М. Комунікативні основи здійснення соціально-педагогічної діяльності з дітьми трудових мігрантів. - C. 136-139.
  36. Сікорська Л. Б. Особливості саморегуляції життєдіяльності в похилому віці. - C. 140-143.
  37. Степаненко В. І. Параметри адаптаційного потенціалу обдарованих учнів у контексті профілактики поведінкових девіацій. - C. 144-146.
  38. Якименко А. А. Актуальні проблеми трансформації правовідносин, що виникають під час здійснення господарської діяльності. - C. 147-150.
  39. Анотації. - C. 151-157.
  40. Аннотации. - C. 158-165.
  41. Annotation. - C. 166-181.
  42. Відомості про авторів. - C. 182-184.
2019
№ 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського