Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73721/2018/28(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Історія релігій в Україні
: наук. щоріч..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Skupniewicz P. N. Mozaika Aleksandra Wielkiego i hellenistyczne ikony przemocy. - C. 3-20.
  4. Александрович В. С. Класичні акценти у львівському малярстві першої половини XVI ст.. - C. 21-33.
  5. Флікоп-Світа Г. А. Асаблівасці ансамбля іканастасаў і бакавых алтароў у беларускіх уніяцкіх храмах Кіеўскай архіепархіі ў XVII – першай трэці XIX ст.. - C. 34-53.
  6. Студницька М. Р. Малярська програма іконостасів церков Східної Галичини кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 54-71.
  7. Бакович О. П. Сюжет "Тайна вечеря" у іконостасах церков Східного Опілля другої половини XVIII – середини XIX ст. Художні та іконографічні особливості. - C. 72-82.
  8. Білик С. Л. Апокрифи та гомілії Святих Отців Церкви про Успіння Пресвятої Богородиці та їх вплив на формування іконографії свята. - C. 83-94.
  9. Карэлін У. П., Мельнікаў М. Г. Рэдкія сюжэты ў іканаграфіі святых у храмах Беларусі. - C. 95-115.
  10. Wypchło-Perzyńska S. В, Gawęcka B. Р. Konserwacja i restauracja obrazu ukazującego św. Antoniego, znajdującego się w kościele pod wezwaniem św. Wojciecha w Wielgiem (Polska). - C. 116-125.
  11. Іжевський А. В. Никифор-Єпіфаній Дровняк: життя та творчість релігійного спрямування. - C. 126-137.
  12. Балуненко И. И. Изобретенные традиции в храмовой архитектуре Русской православной церкви постсоветского периода. - C. 138-161.
  13. Габрусь Т. В. Адметны тып драўлянага храмабудаўніцтва Беларусі. - C. 162-182.
  14. Федорів Т. І. Синагога у Збаражі: історія та архітектура. - C. 183-195.
  15. Кіндратюк Б. Д. Церковна музика в "Історії української літератури" Михайла Грушевського. - C. 196-215.
  16. Мацелюх О. В. Фактори сакрального і профанного в органному мистецтві Львова ХІХ–ХХ ст.. - C. 216-230.
  17. Степаненко Н. О., Тихонова М. М. Торашилди з колекції юдаїки Дніпропетровського національного історичного музею ім. Д. Яворницького: символіка зображень та елементи геральдики у композиції. - C. 231-249.
  18. Гаюк І. Я. Дохристиянський релігійний контекст християнської символіки (на прикладі барельєфу "Втеча Святої Родини до Єгипту" з Львівського музею історії релігій). - C. 250-267.
  19. Агеева Л. Я. Символика ритуала в знаковом пространстве рушника. - C. 268-280.
  20. Матюхіна О. А. Міф про створення світу в давньослов’янській міфології. - C. 281-297.
  21. Кожолянко О. Г. Історичні корені культу Богині-матері. - C. 298-315.
  22. Павленко П. Ю. Змирщення витокового євангельського віровчення як свідчення адаптації християнства до "світу цього" (на підставі трансформації ідей про зречення світу і "блаженство бідних"). - C. 316-333.
  23. Панков Г. Д. Чудесные видения в аскетическом дискурсе Киево-Печерского патерика. - C. 334-350.
  24. Цісар О. В. Сакраметальне значення сповіді в духовному самовдосконаленні людини. - C. 351-357.
  25. Сислюк Я. Г., Сислюк І. П., Дубик В. Я. Філософсько-релігієзнавчий зміст праці Івана Франка "Сотворення світу". - C. 358-370.
  26. Сахно О. В. "Сьогодні снилося мені, що є на світі Бог” (О. Довженко та релігія). - C. 371-384.
  27. Загребельний І. В. До проблеми власного еклезіального проекту Гавриїла Костельника. - C. 385-402.
  28. Цимбал Т. В. Евристичний потенціал концепції самодетермінації особистості у католицькому персоналізмі Ж. Марітена. - C. 403-418.
  29. Гордієнко М. Г. Імперативи християнства як чинники соціального порядку. - C. 419-433.
  30. Аношка С. А. Новая дактрына Касцёла ці ўдасканальванне каталіцкае Традыцыі? Маральна-тэалагічныя спрэчкі вакол адгартацыі "Amoris laetitia". - C. 434-453.
  31. Литвин-Кіндратюк С. Д. Психолого-історичні фігурації ритуальної поведінки особистості та типи раціональності. - C. 454-468.
  32. Недавня О. В. Релігійна ідентичність українських греко-католиків: історичні віхи розвитку. - C. 469-481.
  33. Кулагіна-Стадніченко Г. М. Богословський потенціал сучасного православ’я та його вплив на розвиток індивідуальної релігійності віруючого. - C. 482-491.
  34. Щедрін А. Т. Неоесхатологія в універсумі культури "Цивілізації ризику": філософсько-релігієзнавчі, культурологічні виміри. - C. 492-511.
  35. Колодний А. М. Конфесійна мережа України у 2016–2017 рр.. - C. 512-530.
  36. Филипович Л. О. "Православний атеїст" як специфічна форма релігійної ідентичності в сучасній Україні. - C. 531-544.
  37. Моісєєнко Л. М. Проблеми війни та миру в трактуванні християнських конфесій. - C. 545-565.
  38. Bugaj T. Р. Свобода совести и вероисповедания в современной России. Шаг вперед или возвращение к советским репрессиям?. - C. 566-578.
  39. Єгрешій О. І. Сучасні виклики перед християнством ХХІ ст.: гендерна ідеологія та ювенальна юстиція. - C. 579-594.
  40. Борейко Ю. Г. Молодіжні православні братства в Україні: особливості функціонування в реаліях сьогодення. - C. 595-608.
  41. Грушева Т. В. Протестантизм у контексті політичних реалій сучасної України. - C. 609-620.
2018
Вип. 28(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського