Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2013/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Гончаренко С. Наукові школи в педагогіці. - C. 7-28.
  5. Аніщенко О. Реалії і перспективи розвитку освіти людей третього віку в Україні. - C. 29-34.
  6. Герасимова І. Концепція формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 35-45.
  7. Десятов Т. Модернізація вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм. - C. 45-53.
  8. Жукевич І. Професійна компетентність майбутнього правоохоронця: сутність і складові. - C. 54-60.
  9. Зінченко С. Взаємодія суб’єктів в освіті дорослих: соціокультурний і психологічний аспекти. - C. 61-69.
  10. Кравченко О. Професійна підготовка майбутніх медичних сестер у медичному коледжі: аксіологічний підхід. - C. 69-74.
  11. Насілєнко Л. Професійна підготовка майбутніх юристів на основі компетентнісного підходу (з досвіду роботи Університету сучасних знань). - C. 75-81.
  12. Проскуркіна Я. Навчальні програми з мовних курсів для іноземних студентів підготовчих факультетів: компетентнісний підхід. - C. 81-87.
  13. Робак В. Психосоціальні теорії старіння та їх значення для забезпечення процесу якісної опіки літніх людей. - C. 87-94.
  14. Третько В. Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин. - C. 94-102.
  15. Розділ ІІ. Андрагогічні засади професійної підготовки педагогів

  16. Аніщенко В., Падалка О. Культурологічний підхід у професійній підготовці вчителя. - C. 103-107.
  17. Колодько Т. Мовленнєва поведінка майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 107-115.
  18. Лавриненко О. Особливості освітньої діяльності сучасної вечірньої школи. - C. 115-123.
  19. Лещенко І. Теоретичні основи впровадження тестового контролю у вищих педагогічних навчальних закладах України. - C. 123-128.
  20. Мачинська Н. Теоретичні аспекти організації процесу педагогічної підготовки майбутніх магістрів в умовах вищого навчального закладу непедагогічного профілю. - C. 129-135.
  21. Семеног О. Ніла Волошина: "Основне для вчителя – не вичерпати себе”. - C. 136-140.
  22. Станіславська К. До питання структурної організації та змістового наповнення спецкурсу "Художня культура постмодерну” у вищій школі. - C. 141-146.
  23. Тимчук Л. Розробка організаційних форм і методів навчання дорослих у вітчизняній педагогіці 20-30-х років ХХ ст. - C. 146-158.
  24. Тищенко С. Особливості використання теорії кореляції у підготовці майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи. - C. 158-163.
  25. Черненко Н. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання. - C. 164-170.
  26. Розділ IІІ. Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних досліджень

  27. Бабушко С. Напівформальні освітня система: аналіз зарубіжних підходів. - C. 171-180.
  28. Балахадзе Л. Компетентнісний підхід у професійній освіті фахівців сфери туризму у Мексиці. - C. 181-185.
  29. Василенко О. Сучасні підходи до професійного навчання безробітних у Російській Федерації. - C. 186-196.
  30. Давиденко О. Розвиток підпільної освіти дорослих у Польщі (1940-1944 рр.). - C. 196-204.
  31. Жижко О. Навчальні програми для професійної освіти маргіналів у Мексиці й Венесуелі. - C. 204-210.
  32. Сидоренко Т. Упровадження інтеграційних курсів для дорослих мігрантів в Україні з урахуванням досвіду Німеччини. - C. 210-216.
  33. Чапка М., Уршула К. Допоміжні освітні матеріали для формування правильних настанов з безпеки дітей, молоді та дорослих (опрацювання Центрального інституту охорони праці – державного дослідного інституту (СІОР-РІВ). - C. 217-224.
  34. Розділ ІV. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дорослих

  35. Баніт О. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі самостійного вивчення дорослими іноземних мов. - C. 225-234.
  36. Бондарєва Л. Інноваційна діяльність вищої школи в підготовці фахівців комунікаційних технологій. - C. 235-240.
  37. Мосіюк О. Концепція соціальної освітньої мережі як інноваційного засобу навчання. - C. 240-245.
  38. Сігаєва Л. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні дорослих. - C. 245-254.
  39. Степаненко А. Інформаційна культура як складова загальної культури суспільства. - C. 254-260.
  40. Розділ V. Історико-педагогічні проблеми освіти дорослих

  41. Кришко А. Світоглядні засади філософсько-педагогічних ідей В. Гумбольдта. - C. 261-270.
  42. Нікітчина С. Традиції ідентичності у педагогічній освіті. - C. 270-277.
  43. Шарненкова Т. Христина Алчевська та її внесок у розвиток освіти дорослих. - C. 277-283.
  44. Наші автори. - C. 284-287.
  45. Пам’ятка автору. - C. 286-287.
2013
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського