Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Аніщенко О. В. Технології особистісно-професійного розвитку у контексті формування інноваційного потенціалу особистості. - C. 7-15.
  5. Баніт О. В. Персонал-технологія як інноваційний напрям внутрішньофірмової підготовки фахівців. - C. 15-22.
  6. Богів Е. І. Неформальна освіта дорослих в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 22-28.
  7. Броннікова В. Б. Сутність самостійної роботи в умовах особистісно орієнтованого навчання. - C. 28-33.
  8. Василенко О. В. Освіта дорослих у контексті неперервної освіти: сучасні підходи. - C. 34-42.
  9. Волярська О. С. Проблеми професійної освіти та зайнятості дорослого населення в Україні. - C. 42-49.
  10. Комар О. С. Соціальна політика і безперервна освіта: нові теоретичні та методологічні виклики в соціології освіти дорослих. - C. 49-57.
  11. Лактіонова Г. М. Щастя і сучасна освіта: інформація до роздумів. - C. 58-68.
  12. Прийма С. М. Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. - C. 68-79.
  13. Суттанова Л. Ю. Компетентнісний підхід у дослідженні проблеми полікультурної освіти. - C. 79-85.
  14. Чернишова Є. Р. Освіта дорослих як складова національної системи неперервної освіти. - C. 86-94.
  15. Szymańska M. F. Ustawiczne uczenie się wartością determinującą proces wzrastania. - C. 94-106.
  16. Розділ 2. Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних досліджень

  17. Лук’янова Л. Б. Андрагогіка: ретроспективний аналіз походження терміну та особливості сучасного змістового наповнення . - C. 107-116.
  18. Бабушко С. Р. Аналіз змісту навчання фахівців в умовах готельних корпорацій. - C. 116-122.
  19. Вихрущ А. В. Освіта дорослих у Польщі: минуле і майбутнє. - C. 122-131 .
  20. Данькевич В. Г. Ідеї А.С. Макаренка щодо створенння колективу як умови ефективного професійного розвитку особистості. - C. 131-137.
  21. Дернова М. Г. Дуальна модель вищої професійної освіти дорослих: європейський досвід. - C. 137-145.
  22. Огієнко О. І. Методологія порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих. - C. 145-153.
  23. Самко А. М. "Я-концепція" академіка С.У. Гончаренкаl. - C. 153-161.
  24. Терьохіна Н. О. Особливості функціонування системи неформальної освіти дорослих у розвинених країнах Європи і США. - C. 161-169.
  25. Цюняк О. П. Зарубіжний досвід у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. - C. 170-175.
  26. Розділ 3. Андрагогічні засади професійної підготовки фахівців

  27. Герасимова І. Г. Розвиток адаптаційного потенціалу як передумова виявлення професійної мобільності майбутнього фахівця. - C. 176-184.
  28. Жмурко М. Д. Спрямованість педагогічного мислення на розвиток духовного потенціалу учня. - C. 184-193.
  29. Зданевич Л. В. Специфіка професійної підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах України. - C. 193-200.
  30. Кондратова Л. Г. Культурологічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації виховної дії. - C. 201-209.
  31. Круковська І. М. Інтеграція традиційних і новітніх технологій навчання як основа інтенсифікації підготовки педагогічних і науково-педагогічних кадрів. - C. 210-218.
  32. Лаврентьєва О. О. Аbilities in the structure of the sciences teacher’s methodological culture. - C. 218-226.
  33. Лавренчук А. О. Управлінські стратегії та ресурси інноваційного розвитку Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти в умовах європейської інтеграції. - C. 226-237.
  34. Мозговий В. Л. Режисура педагогічної дії: етапи педагогічного експерименту. - C. 237-243.
  35. Ружицький В. А. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних умінь майбутніх учителів. - C. 243-255.
  36. Семеног О. М. Учительська професія в соціально-педагогічному і професійно-особистісному вимірах. - C. 255-261.
2014
Вип. 2 (9)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського