Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко О. В., Прима С. М. Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. - C. 6-17.
- Бабушко С. В. Едукатор дорослих чи учитель дорослих? (у пошуках відповідного терміну). - C. 17-25.
- Василенко О. В. Неформальна освіта дорослих:поняття, принципи і методи. - C. 25-34.
- Левченко В. В. Актуалізація ресурсів у процесі професійно-особистісної адаптації в ситуації життєвих змін. - C. 34-40.
- Наумова В. Ю. Розвиток професійної компетентності викладачів вищої школи в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 40-45.
- Онищук Л. А. Теоретико-методологічні засади конструювання та реалізації змісту освіти. - C. 45-53.
- Щербак О. І. Освіта дорослих у контексті неперервності навчання. - C. 53-60.
- Hnatiuk M. Krótki opis porównania szkolnictwa wyższego w Polsce i Ukrainie. - C. 61-71.
- Жуковський В. М., Шустак Ю. І. Неформальна освіта дорослих як відповідь на виклики сьогодення (канадський досвід). - C. 71-80.
- Лебединська М. О. Музична освіта дорослих в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 80-87.
- Пастушок О. І. Специфіка розвитку освіти дорослих у Польщі. - C. 87-93.
- Товканець О. С. Міжнародні нормативно-правові акти та їх вплив на підготовку фахівців з освітнього менеджменту в європейській вищій школі. - C. 93-103.
- Хохліна І. В. Просвітницька діяльність товариства "Знання" в Україні (70-80-і роки ХХ століття). - C. 103-111.
- Wiatrowski Z. Nowa rzeczywistość zakładu pracy i środowiska pracy w Polsce – jej plusy i minusy. - C. 111-118.
- Баніт О. В. Соціально-психологічні особливості кар’єрного зростання менеджерів у сучасному суспільстві: гендерний аспект. - C. 119-129.
- Коваленко Л. В. Сутність і компоненти професійної компетентності вчителя української мови та літератури. - C. 130-137.
- Кравчинська Т. С. Критерії професійного розвитку методистів районних методичних кабінетів у вимірі сучасного суспільства. - C. 138-144 .
- Телелим В. М., Приходько Ю. І. Теоретико-методологічні засади та проблеми запровадження моніторингу якості військової освіти. - C. 145-154.
- Шуневич О. М. Умови післядипломної підготовки вчителів до формувння емоційного інтелекту мовної особистості учня. - C. 155-162.
- Yanitska-Panek T. The concretum – model – abstractum or the search for effective strategies for promoting learner development. - C. 162-169.
- Міжнародні дні освіти дорослих у Запорізькій області (6 – 8 жовтня 2016 р.). - C. 170-171.
- Регіональна Літня Академія країн Східного Партнерства – 2016 (21 – 28 серпня 2016 р.). - C. 171-173.
- Aniszczenko Ołena, Olga Banit. Recenzja książki Małgorzata Franc "Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe"(рецензія на книгу Малгожати Франц "Сприйняття проблеми. Вирішення проблеми. Тренувальні вправи", видавництво "Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy", 2016 р.). - C. 174-175.
- Москаленко Л., Петрушенко Ю. Онлайн платформа неформальної освіти. - C. 176.
- Пам’ятка автору. - C. 177.
| 2016 | | Вип. 1 (12)
|
|
|
|