Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
Теоретичні, методологічні звсади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів
- Бабушко С. Р. Гендерність у неформальній/інформальній освіті дорослих: європейські практики. - C. 10-20.
- Василенко О. В. Моніторинг розвитку навчання та освіти дорослих у глобальному вимірі. - C. 20-30.
- Дернова М. Г. Фінансові інструменти підтримки навчання дорослих в європейських закладах вищої освіти. - C. 31-40.
- Лапаєнко С. В. Освіта дорослих у науковому дискурсі вчених НАПН України. - C. 40-50.
- Пуховська Л. П. Європейські стратегії, підходи і моделі розвитку освіти дорослих. - C. 51-62.
Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих
- Аніщенко О. В., Баніт О. В., Калюжна Т. Г. Андрагогічна компетентність педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: сутнісний аспект. - C. 63-72.
- Білик В. В. Методи активізації навчання здобувачів вищої освіти магістерського рівня: з досвіду викладання андрагогіки. - C. 72-80.
- Ігнатович О. М., Радзімовська О. В. Структурно-функціональні особливості профдіагностичної і профконсультаційної діяльності шкільного психолога. - C. 80-88.
- Коваленко Л. В., Шевченко І. А. Сучасна безперервна педагогічна освіта як соціокультурний феномен. - C. 89-101.
- Котирло Т. В. Професіоналізація педагогічного персоналу закладів вищої освіти: проблеми та шляхи подолання. - C. 101-108.
- Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Варга Л. І. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації комунікативного процесу у професійній діяльності. - C. 109-117.
- Нечепорук Я. С. Інноваційні тенденції тестування у сфері іншомовної підготовки авіаційних фахівців. - C. 117-125.
- Рибалка В. В. Психопедагогіка проєктної діяльності осередку територіальної громади в умовах децентралізації. - C. 125-133.
- Самко А. М. Особливості андрагогічної компетентності педагогічного персоналу закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 133-144.
- Троцький Р. С., Манжос О. О. Удосконалення змісту фахової підготовки майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах в Україні. - C. 144-152.
- Туманова Ю. В. Інновації у формуванні інформаційної культури молодших бакалаврів галузі технічних наук (на прикладі інформаційно-комунікаційних технологій). - C. 153-159.
- Franc M. Rozwój umiejętności komunikacji interpersonalnej w zespole pracowniczym. - C. 159-168.
- Хомич Л. О. Вчитель Нової української школи: вектори професійного розвитку. - C. 168-176.
- Шакун Н. А., Буцик І. М. Зміст і сутність профорієнтаційної компетентності викладача закладу вищої освіти. - C. 177-187.
- Дядченко О. В. Дидактичний супровід навчання ділової англійської мови майбутніх учителів іноземних мов. - C. 188-196.
Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних досліджень
- Гарапко В. І. Сучасна система електронного оцінювання здобувачів вищої освіти – TeSLA. - C. 197-203.
- Гомеля Н. С., Данькевич В. Г., Штапір О. М. Історико-педагогічний аспект формування підприємницької компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 203-211.
- Постригач Н. О. Діяльність центрів безперервної освіти у Туреччині. - C. 211-218.
- Пам'ятка автору.
| 2021 | | Вип. 2 (20)
|
|
|
|