Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І

      Теоретичні, методологічні засади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Лук’янова Л. Б. Точність і достовірність андрагогічних досліджень: імплікації для практики. - C. 9-24.
  5. Аніщенко О. В. Професіоналізація педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: методичний концепт. - C. 24-37.
  6. Бабушко С. Р., Соловей М. І., Соловей Л. С. Гендерні бар’єри в неформальній освіті дорослих в Європі. - C. 37-48.
  7. Баніт О. В. Система професіоналізації педагогічного персоналу у сфері корпоративної освіти. - C. 48-58.
  8. Розділ ІІ

      Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих

  9. Vasylenko O. Іntercultural competence: concepts, structure, principles and methods of development. - C. 59-67.
  10. Доценко С. О., Козиренко С. І., Ворожбіт-Горбатюк В. В. Потенціал мультимедіа у формуванні математичної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 68-74.
  11. Житомирська Т. М. Технічна культура – невід’ємна складова професійної діяльності менеджера морської галузі. - C. 75-84.
  12. Калюжна Т. Г. Міжнародна підтримка українських науковців в умовах війни. - C. 84-96.
  13. Козубцов І. М. Кіберонтологічний підхід у професійній підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти: теорія та практика. - C. 96-105.
  14. Пєхота О. М., Купенко О. В. Соціальна стійкість сім’ї як пріоритет освіти дорослих в умовах воєнного стану. - C. 106-117.
  15. Самко А. М. Тенденції розвитку андрагогічної компетентності педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих. - C. 118-130.
  16. Цюняк О. П., Довбенко С. Ю. Професійна саморегуляція викладача закладу вищої освіти в умовах війни. - C. 131-140.
  17. Шаманська О. І. Освіта дорослих в Україні: завдання, особливості, перспективи розвитку. - C. 140-149.
  18. Розділ ІІІ

      Освіта дорослих у контексті порівняльно?педагогічних та історико-педагогічних досліджень

  19. Благова Т. О. Неформальна хореографічна освіта дорослих в Україні: історико-педагогічний контекст. - C. 150-162.
  20. Vovk M. Mother Tongue Teaching as a Priority in the Development of Education: the Swedish Experience for Ukraine (Навчання рідної мови як пріоритет розвитку освіти: досвід Швеції для України). - C. 162-171.
  21. Королюк О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів математики в університетах Німеччини. - C. 171-179.
  22. Мартин О. М. Організаційно-педагогічні аспекти педагогічної підготовки вчителя рідної мови у Швеції. - C. 180-188.
  23. Осадчук В. В. Розвиток дистанційної освіти в університетах Канади. - C. 189-197.
  24. Харевич І. І. Розвиток богословської освіти в українській греко-католицькій церкві наприкінці ХХ ст.. - C. 197-208.
    • Інформація про наукові, освітні та просвітницькі ініціативи

  25. Аніщенко О. Науково-практичні заходи у сфері освіти дорослих – 2021-2022 (ініціативи та співініціативи науковців відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України). - C. 209-213.
  26. Лук’янова Л. Б., Аніщенко О. В., Баніт О. В., Радомський І. П., Самко А. М. Хронологія фактів і подій з історії розвитку освіти дорослих в Україні (1991 – 2022 рр.). - C. 214-229.
  27. Пам'ятка автору.
2022
Вип. 2 (22)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського