Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
Розділ І
Теоретичні, методологічні засади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів
- Лук’янова Л. Б. Точність і достовірність андрагогічних досліджень: імплікації для практики. - C. 9-24.
- Аніщенко О. В. Професіоналізація педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: методичний концепт. - C. 24-37.
- Бабушко С. Р., Соловей М. І., Соловей Л. С. Гендерні бар’єри в неформальній освіті дорослих в Європі. - C. 37-48.
- Баніт О. В. Система професіоналізації педагогічного персоналу у сфері корпоративної освіти. - C. 48-58.
Розділ ІІ
Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих
- Vasylenko O. Іntercultural competence: concepts, structure, principles and methods of development. - C. 59-67.
- Доценко С. О., Козиренко С. І., Ворожбіт-Горбатюк В. В. Потенціал мультимедіа у формуванні математичної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 68-74.
- Житомирська Т. М. Технічна культура – невід’ємна складова професійної діяльності менеджера морської галузі. - C. 75-84.
- Калюжна Т. Г. Міжнародна підтримка українських науковців в умовах війни. - C. 84-96.
- Козубцов І. М. Кіберонтологічний підхід у професійній підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти: теорія та практика. - C. 96-105.
- Пєхота О. М., Купенко О. В. Соціальна стійкість сім’ї як пріоритет освіти дорослих в умовах воєнного стану. - C. 106-117.
- Самко А. М. Тенденції розвитку андрагогічної компетентності педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих. - C. 118-130.
- Цюняк О. П., Довбенко С. Ю. Професійна саморегуляція викладача закладу вищої освіти в умовах війни. - C. 131-140.
- Шаманська О. І. Освіта дорослих в Україні: завдання, особливості, перспективи розвитку. - C. 140-149.
Розділ ІІІ
Освіта дорослих у контексті порівняльно?педагогічних та історико-педагогічних досліджень
- Благова Т. О. Неформальна хореографічна освіта дорослих в Україні: історико-педагогічний контекст. - C. 150-162.
- Vovk M. Mother Tongue Teaching as a Priority in the Development of Education: the Swedish Experience for Ukraine (Навчання рідної мови як пріоритет розвитку освіти: досвід Швеції для України). - C. 162-171.
- Королюк О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів математики в університетах Німеччини. - C. 171-179.
- Мартин О. М. Організаційно-педагогічні аспекти педагогічної підготовки вчителя рідної мови у Швеції. - C. 180-188.
- Осадчук В. В. Розвиток дистанційної освіти в університетах Канади. - C. 189-197.
- Харевич І. І. Розвиток богословської освіти в українській греко-католицькій церкві наприкінці ХХ ст.. - C. 197-208.
Інформація про наукові, освітні та просвітницькі ініціативи
- Аніщенко О. Науково-практичні заходи у сфері освіти дорослих – 2021-2022 (ініціативи та співініціативи науковців відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України). - C. 209-213.
- Лук’янова Л. Б., Аніщенко О. В., Баніт О. В., Радомський І. П., Самко А. М. Хронологія фактів і подій з історії розвитку освіти дорослих в Україні (1991 – 2022 рр.). - C. 214-229.
- Пам'ятка автору.
| 2022 | | Вип. 2 (22)
|
|
|
|