Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
Розділ I Теоретичні, методологічні засади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів
- Лук’янова Л. Б., Домбровскі Т., Валасік М. Навчально-діяльнісна мотивація дорослої людини: психологічна сутність і структура. - C. 10-25.
- Аніщенко О. В. Освіта дорослих і розвиток громадянського суспільства в Україні. - C. 25-35.
- Баніт О. В. Корпоративна освіта і навчання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти: теоретико-методологічні аспекти. - C. 36-46.
- Vasylenko O. The third age universities in the context of аctive ageing concept. - C. 47-55.
Розділ II Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих
- Голіченко Л. М., Вернигора О. Л. Розвиток культуромовної особистості майбутнього офіцера в процесі вивчення мовних дисциплін: аксіологічний аспект. - C. 56-65.
- Гомеля Н. С., Ханова О. В. Підготовка майбутніх педагогів професійного навчання в контексті особистісного підходу. - C. 66-77.
- Коваль І. С. Термінологічний аналіз сутності неперервного професійного саморозвитку майбутніх рятувальників у галузі безпеки людини. - C. 78-88.
- Козубцов І. М. Напрями формування культури цифрового етикету здобувачів педагогічних закладів вищої освіти. - C. 89-99.
- Олійник Л. В. Концептуальна основа виховання патріотизму молоді в умовах повномасштабного російського вторгнення. - C. 100-111.
- Panteleimonova T. The problem of developing professional competences of chemistry masters in higher education institutions. - C. 112-119.
- Піддячий В. М. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти: мислення, почуття та воля. - C. 120-131.
- Самко А. М. Можливості застосування цифрових технологій у процесі самоосвітньої діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. - C. 131-142.
- Собченко Т. М., Федоренко В. В. Використання сучасних інтерактивних технологій у професійній підготовці філологів. - C. 142-151.
Розділ III Освіта дорослих у контексті порівняльно- педагогічних та історико-педагогічних досліджень
- Бабушко С. Р. Європейська гуманітарна підтримка українок проти гендерного і сексуального насильства. - C. 152-161.
- Білан М. В. Історична ретроспектива української міграції у Канаді: освітній аспект. - C. 161-172.
- Котун К. В. Особливості змісту професійної підготовки вчителів у скандинавських країнах. - C. 173-182.
Інформація про наукові, освітні та просвітницькі ініціативи
- Інформація про наукові, освітні та просвітницькі ініціативи. - C. 183-188.
- Пам'ятка автору. - C. 189-190.
| 2023 | | Вип. 2
|
|
|
|