Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/30<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Зеленська Л. Д. Унормування правил внутрішнього розпорядку як напрям діяльності вчених рад університетів України (історико-педагогічний аспект). - C. 10-17.
- Зінченко К. В. Навчання дітей танцям у стародавній Греції. - C. 18-22.
- Кін О. М. Роль ідеалів у формуванні громадської свідомості студентської молоді 70-х рр. ХХ ст.. - C. 23-29.
- Коробченко А. А. Питання шкільної природничої освіти на перших з’їздах природознавців у Києві. - C. 30-36.
- Лупаренко С. Є. Розвиток підходів до дитини та дитинства в зарубіжній педагогіці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 37-42.
- Лятуринська С. Е. Впровадження елективної системи у вищу освіту сполучених штатів Америки президентом Гарварду Ч.В. Еліотом (1869–1909). - C. 43-48.
- Москальова Я. Ю. Розвиток проблеми педагогічного проектування в історії античної педагогічної думки. - C. 49-52.
- Овчарова О. М. Взаємозв’язок морального та трудового виховання учнівської молоді (досвід 50–80-х рр. ХХ ст.). - C. 53-57.
- Осьмук Н. Г. Вивчення прогресивного досвіду в галузі освіти: вітчизняні досягнення 20–30-х рр. XX ст.. - C. 58-65.
- Свічкар В. Р. Питання формування активної громадської позиції студентської молоді України 20-х рр. XX ст.. - C. 66-70.
- Сущенко А. В. Витоки гуманістичних ідей у фундаментальних дослідженнях психологів ХХ ст.. - C. 71-77.
- Твердохліб Т. С. Науково-педагогічні ідеї та діяльність викладачів київської духовної академії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. як історико-педагогічна проблема. - C. 78-82.
- Хворост А. Воскресная школа Куряжской воспитательной колонии им. А.С. Макаренко: задачи и проблемы, перспективы развития. - C. 83-87.
- Акуленко К. Ю. Визначення компонентів, критеріїв та показників готовності до професійної діяльності майбутніх економістів. - C. 88-93.
- Артеменко О. В. Методологічні підходи до формування готовності студентів ВНЗ до науково-дослідної діяльності. - C. 94-98.
- Башкір О. І. Інтуїція як складова педагогічної імпровізації. - C. 99-102.
- Борисенко В. М. Основні напрями формування емоційної культури майбутнього викладача. - C. 103-108.
- Вискребенцева М. В. Професійна підготовка молоді в країнах далекого зарубіжжя: Німеччина, Сша, Японія, Велика Британія. - C. 109-116.
- Вовк О. І. Схема як спосіб ментального репрезентування навчальної інформації. - C. 117-123.
- Глазкова І. Я. Дидактичні прийоми запобігання емоційним бар’єрам у навчальному процесі. - C. 124-130.
- Горицька О. В. Організація роботи "Школи передового економічного досвіду” з навчанням прийомів психічної саморегуляції як педагогічна умова формування професійної адаптивності майбутнього економіста. - C. 131-136.
- Данилюк С. С. Дискурсивна, стратегічна, соціальна та соціокультурна компетенції як складники комунікативної компетенції в межах моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій. - C. 137-143.
- Дельцова І. О. Проектні технології як інструмент формування комунікативної культури майбутніх перекладачів. - C. 144-149.
- Дяченко М. Д. Активізація творчих здібностей як чинник розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів: теоретичний аспект. - C. 150-158.
- Елькін М. В. Роль інновацій в управлінні підготовкою менеджера освітнього закладу. - C. 159-162.
- Зданевич Л. В. Бліц-гра як форма проведення практичного заняття з майбутніми вихователями дошкільних навчальних закладів. - C. 163-168.
- Зеленська О. М. Можливості гуманітарних дисциплін у формуванні полікультурної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів. - C. 169-173.
- Кабанська О. С. Уміння педагогічного прогнозування як необхідна складова особистості викладача англійської мови. - C. 174-177.
- Касьянова О. М. Регіональний і системний підходи як методологічна основа розвитку загальної середньої освіти. - C. 178-184.
- Кожушко С. П. Інтерактивні технології навчання в підготовці майбутніх фахівців до професійної взаємодії. - C. 185-191.
- Корж О. Ю. Гра як активний метод формування професійно значущих якостей майбутніх медиків. - C. 192-197.
- Крамаренко А. М. Концептуальна модель формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 198-207.
- Листопад О. В. Тенденції розвитку інформаційної освіти в умовах переходу до інноваційної моделі. - C. 208-220.
- Локарєва Г. В. Проблема формування у майбутніх журналістів культури професійного спілкування як ознаки комунікативної компетентності. - C. 221-228.
- Макар Л. М. Сутність освітнього середовища в педагогічному процесі. - C. 229-236.
- Моргунова Н. С. Використання гри як засобу активізації мовленнєвої діяльності у процесі мовної підготовки іноземних студентів. - C. 237-243.
- Мушкет К. О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до роботи у водному середовищі. - C. 244-248.
- Ніжевська Т. В. Окремі аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в майбутній професійній діяльності. - C. 249-253.
- Облєс І. І. Соціально-педагогічна підтримка реалізації життєвого потенціалу людей третього віку. - C. 254-259.
- Пальшкова І. О. Формування та становлення професійної ідентичності майбутнього вчителя як одна з проблем сучасної освіти в Україні. - C. 260-264.
- Парфьонов М. П. Підготовка студентів – майбутніх учителів до науково-дослідної діяльності. - C. 265-269.
- Перетяга Л. Є. Критерії та показники сформованості голосової культури в майбутніх учителів. - C. 270-277.
- Підлубна О. М. Професійне спілкування в діяльності майбутніх пілотів. - C. 278-283.
- Погромська Г. І. Підготовка до роботи з обдарованими учнями як необхідна складова професійної компетентності майбутніх учителів у Польщі. - C. 284-289.
- Продайко М. Ю. Компонентно-структурний аналіз феномену "культура логічного мислення” майбутніх техніків-електриків. - C. 290-297.
- Проценко О. С. Підприємницькі уміння як складник життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 298-301.
- Пустолякова Л. М. , Лозиченко М. В., Болгар М. А. Ефективність фізичного виховання студентів медичного вищого навчального закладу та її критерії. - C. 302-306.
- Резван О. Рефлексія особистих ресурсів випускника автомобільно-дорожньої галузі в процесі пошуку роботи. - C. 307-312.
- Рибалко Л. М. Еколого-еволюційний підхід до навчання природничих дисциплін: розкриття сутності та природи вихідних понять. - C. 313-319.
- Русинка І. І. Трансформація поведінки особистості. - C. 320-325.
- Самсонова О. О. Акмеологічний підхід у теорії та практиці післядипломної педагогічної освіти. - C. 326-330.
- Синявська А. М. Використання Інтернету при викладанні англійської мови. - C. 331-334.
- Сошенко С. М. Мотивація студентів щодо професійного самовизначення. - C. 335-340.
- Старостіна О. В. Становлення професійної майстерності фахівця: психопедагогічний аспект. - C. 341-344.
- Статьєв С. І. Показники сформованості танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 345-350.
- Сущенко Л. О. Вплив науково-дослідної роботи на формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій. - C. 351-357.
- Сущенко Т. І. Сутність поняття "ціннісна визначеність особистості” в сучасному соціумі та педагогіці. - C. 358-361.
- Танько Є. В. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів як основа підготовки майбутніх фахівців. - C. 362-368.
- Ткаченко К. Ю. Суть поняття "підготовка вихованців до життя” в концепції А. Макаренка. - C. 369-373.
- Тюріна В. О. , Мариківська Г. А. Рольові і ділові ігри як засіб підготовки майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту до професійної діяльності. - C. 374-379.
- Ульянова В. С. Дитячий театр ляльок як провідна лінія позакласної роботи у ЗНЗ. - C. 380-388.
- Шадріна А. В. Роль загальноправових навчальних дисциплін у формуванні креативного потенціалу майбутнього вчителя. - C. 389-393.
- Шумілова І. Ф. Підготовка майбутнього вчителя загальноосвітнього навчального закладу до педагогічно-краєзнавчої діяльності як актуальна педагогічна проблема. - C. 394-400.
- Юткало С. Ю. Передумови становлення поняття "авторитет учителя". - C. 401-405.
- Ярушак М. І. Теоретико-методологічні засади дослідження процесу виховання дитини в українській родині. - C. 406-411.
- Вайновська М. К. Внутрішньошкільне управління професійним зростанням учителя загальноосвітнього закладу. - C. 412-420.
- Дермельова К. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до соціалізації молодших школярів. - C. 421-424.
- Кирпа А. В. Полікультурне виховання особистості як один з пріоритетних напрямів роботи євроклубів при загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 425-438.
- Кохан Л. В. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності старшокласників. - C. 439-443.
- Кравченко І. В. Етичні знання як основа формування моральних учинків підлітків у процесі позакласної роботи сучасної школи. - C. 444-450.
- Куринная А. Ф. К вопросу работы над словом в школьном курсе русского языка (5–9 классы). - C. 451-457.
- Логвінова Є. В. Соціально-педагогічна діяльність з формування готовності школярів до безпечної життєдіяльності в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 458-462.
- Лукашова Н. І. Еволюція методичних підходів до вивчення періодичного закону та періодичної системи хімічних елементів Д.І. Менделєєва у шкільному курсі хімії. - C. 463-469.
- Маланюк Н. М. Математичні творчі здібності як одна з якостей учнів ліцею. - C. 470-474.
- Нечипоренко В. В. Організація моніторингу рівня сформованості життєвої компетентності учнів навчально-реабілітаційного центру. - C. 475-487.
- Приходько В. М. Суб’єкти моніторингу й оцінювання якості загальної середньої освіти. - C. 488-493.
- Романова І. А. Освітнє середовище як чинник розвитку культури інтелектуальної діяльності молодшого школяра. - C. 494-501.
- Супруненко А. Г. Громадянське виховання школярів на уроках історії в загальноосвітній школі. - C. 502-508.
- Амеліна С. М. Особливості методів професійної підготовки майбутніх економістів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 509-512.
- Божко Н. М. Міжкультурна компетентність та успішність навчального процесу у ВНЗ. - C. 513-518.
- Бондаренко Л. М. , Рижков М. М. Особливості вивчення країнознавства іноземними студентами підготовчих факультетів у вищих навчальних закладах України. - C. 519-522.
- Войтова І. Ю. Специфіка магістерської підготовки в педагогічному ВНЗ. - C. 523-526.
- Гусак О. Г. Реалізація професійно-орієнтованих технологій у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу. - C. 527-531.
- Іваненко Т. В. Особливості впливу спортивних ігор на розвиток особистості студенток університету. - C. 532-536.
- Кісенко О. О. Педагогічні умови формування психологічної культури майбутніх соціальних працівників у фаховій підготовці у ВНЗ. - C. 537-544.
- Коваленко В. О. Синергетична природа логістичного методу концептуалізації професіональної підготовки майбутніх викладачів в умовах магістратури. - C. 545-554.
- Ковальчук В. І. Нормативні засади формування та розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ. - C. 555-563.
- Майський Г. Ю. Суть педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. - C. 564-567.
- Мармаза О. І. Формування та реалізація програми розвитку навчального закладу. - C. 568-575.
- Разумовська Н. Р. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. - C. 576-581.
- Резнік С. М. Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. - C. 582-586.
- Сицька А. В. , Рідей Н. М., Кліх Л. В. Підготовка майбутніх фахівців у вищих аграрних навчальних закладах до експертно-контрольної діяльності. - C. 587-594.
- Скірко Р. Л. Формування соціального досвіду майбутніх педагогів в умовах вищого навчального закладу. - C. 595-599.
- Черепєхіна О. А. Концепція життєвих сил людини як методологічна основа формування професіоналізму майбутніх психологів у ВНЗ. - C. 600-605.
- Чжефу С. Адаптація іноземних студентів до навчання у вищих закладах України. - C. 606-611.
| 2013 | | № 30 (83)
|
|
|
|