Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/32<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Алтухов В. А. Взаємодія закладів дошкільного виховання та сім’ї в естетичному вихованні дітей (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 9-15.
- Білецька С. А. Розробка проблеми морального виховання у позакласній роботі з учнями загальних шкіл в історичних джерелах (до 1917 р.). - C. 16-20.
- Будаговська О. І. Філософія освіти як самостійна наукова дисципліна в російській педагогіці. - C. 21-26.
- Ворожбіт В. В., Ігнатьєва А. І. Внесок Я. П. Ряппо в розвиток масової педагогічної публіцистики. - C. 27-31.
- Говорун А. В. П. Д. Юркевич про виховання моральних звичок. - C. 32-41.
- Григорова Л. С. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми у навчально-виховних закладах України в 50–60-х роках ХХ століття. - C. 42-46.
- Зеленська Н. О. Розвиток вітчизняної системи дизайнерської освіти та реформа художніх закладів України в 20–90-х роках ХХ століття. - C. 47-54.
- Зінченко К. В. Діяльність перших професійних учителів танців епохи Відродження. - C. 55-60.
- Логвінова Є. В. Теорія виховання за А. С. Макаренком у контексті впливу колективу на безпеку життєдіяльності людини на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 61-66.
- Лучанінова О. П. Зміна виховної парадигми вищої освіти України на початку ХХІ століття. - C. 67-75.
- Масич С. Ю. Становлення системи підготовки викладача вищого навчального закладу у світовій практиці: історичний аспект. - C. 76-84.
- Сорочан Н. Ю. Періодизація зростання вимог до професійної діяльності маркетологів. - C. 85-91.
- Стадник О. Г. Зміст і значення праць К. Арсеньєва з географії та статистики. - C. 92-97.
- Ткаченко К. Ю. Виховання майбутнього сім’янина як елемент підготовки до життя в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 98-103.
- Шумілова І. Ф. Історичний аспект питання загальнокультурної компетентності. - C. 104-114.
- Юткало С. Ю. Погляди вчених XIX–XX століття на проблему авторитету вчителя. - C. 115-119.
Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти
- Бабкова О. О. Структурно-функціональна модель формування в післядипломній освіті готовності вчителів природничих спеціальностей до оцінювальної діяльності. - C. 120-128.
- Байбекова Н. Р. Суть поняття "креативність майбутніх психологів” у психолого-педагогічній літературі. - C. 129-133.
- Білостоцька О. В. Курсова робота як засіб формування дослідницьких умінь майбутніх учителів. - C. 134-139.
- Бочарова О. А. Особливості роботи з обдарованими учнями в Чеській Республіці. - C. 140-148.
- Бугаєвська Ю. В. Корпоративна культура як основа професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 149-154.
- Гринь Л. О. Інтеграція в професійну підготовк у майбутнього актора музично-драматичного театру спеціалізації "Сольний спів: академічний та естрадний”. - C. 155-161.
- Дубревський Ю. М. Компаративний аналіз особливостей розвитку педагогічного професіоналізму в теорії та практиці вищої освіти. - C. 162-168.
- Дуда Г. В. Значення формування фахових компетентностей у процесі підготовки курсантів льотних навчальних закладів. - C. 169-175.
- Дяченко М. Д. Метод проектів у процесі підготовки майбутніх журналістів до творчої діяльності. - C. 176-187.
- Єфремова Г. Л. Чинники професійної адаптації соціального педагога. - C. 188-194.
- Жидких Т. М. Якість освітніх послуг як компонент організаційно-педагогічної моделі управління навчальним комплексом "Коледж-академія”. - C. 195-203.
- Івахненко А. А. Дослідження рівня емоційного благополуччя глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 204-208.
- Іноземцева С. В. Надбання, проблеми, перспективи професійної підготовки молоді з особливими потребами. - C. 209-213.
- Ісаєва О. С. Формування культури іншомовного спілкування. - C. 214-220.
- Кабусь Н. Д. Професійна творчість соціального педагога: суть та основні напрями. - C. 221-228.
- Клопов Р. В. Теоретичні і практичні аспекти оцінювання готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 229-237.
- Ковальчук В. І. Генеза наукового знання з проблематики розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання птнз. - C. 238-244.
- Кондратюк О. М., Толмачова І. М., Шилкунова З. І. Методичні аспекти організації групової роботи в педагогічній технології розвивального навчання Д. Б. Ельконіна – В. В. Давидова. - C. 245-252.
- Косюк В. Р. Педагогічні та психологічні аспекти проблеми виявлення творчих здібностей. - C. 253-262.
- Кохан Л. В. Структурно-логічні схеми як засіб абстрактної наочності. - C. 263-270.
- Кравченко В. М. Проблема сутності парадигмального підходу до модернізації педагогічної освіти. - C. 271-278.
- Крамаренко А. М. Особливості позааудиторної роботи з розвитку та самовиявлення екологічних цінностей майбутніми учителями початкової школи. - C. 279-287.
- Криворот Т. Г. Непараметричні методи математичної статистики для оцінювання ефективності педагогічних нововведень. - C. 288-295.
- Кутик О. М. Проблема формування мотиваційної складової самоосвітньої компетентності педагога в системі післядипломної освіти. - C. 296-303.
- Мазин В. М. Теоретико-терминологический базис для описания воспитательной работы тренера-преподавателя ДЮСШ. - C. 304-313.
- Макар Л. М. Теоретичні аспекти організації освітнього середовища у педагогічному процесі. - C. 314-323.
- Маріна О. В. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов, що забезпечують успішність формування міжособистісних відносин студентів-першокурсників факультету іноземної філології в педагогічному університеті. - C. 324-331.
- Маслієва К. С. Модель організації тематичного контролю за навчальними досягненнями молодших школярів з англійської мови. - C. 332-339.
- Нікулочкіна О. В. Дефініції понять "мультимедіа”, "мультимедійний урок”, "урок з мультимедійною підтримкою”. - C. 340-345.
- Одайник С. В. Формування іміджу сучасного навчального закладу. - C. 346-351.
- Онофрійчук Л. О. Інтерактивні методи в підготовці майбутніх вихователів до управлінської діяльності. - C. 352-357.
- Пилипюк К. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів у Німеччині як засіб їх підготовки до роботи з педагогічно занедбаними підлітками. - C. 358-366.
- Пішун С. Г. Позитивний ресурс власного "Я” в координатах професійної діяльності майбутнього педагога. - C. 367-372.
- Плачинда Т. С. Нормативні вимоги професійної підготовки авіаційних спеціалістів. - C. 373-379.
- Пранова Є. В. Сутність та структура компонентів валеологічної спрямованості в майбутніх фахівців фізичного виховання. - C. 380-386.
- Присяжнюк Ю. С. Розвиток професійної компетентності вчителя-гуманітарія на засадах андрагогіки. - C. 387-392.
- Саєнко Н. В. Еволюція підходів до навчання іноземних мов. - C. 393-401.
- Сущенко Р. В. Теорія і практика формування й розвитку управлінської культури інженера залізничного транспорту на шляху вдосконалення. - C. 402-409.
- Трофимов О. Є. Шляхи запобігання та профілактика підліткової злочинності в Україні. - C. 410-417.
- Трофімук К. В. Структурно-функціональна модель формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. - C. 418-425.
- Ульянова В. С. Теоретичні засади районного управління якістю середньої освіти. - C. 426-431.
- Чернікова Л. А. Організаційно-педагогічні умови розвитку ІТ-компетентності учителів у післядипломній освіті на прикладі моделі навчання вчителів Запорізької області. - C. 432-437.
Загальноосвітня школа
- Алфімов Д. В. Концентри у вихованні лідерських якостей школярів. - C. 438-444.
- Глухова О. Л. Підготовка майбутнього вчителя до формування освітнього статусу учня. - C. 445-450.
- Леонтьєва І. М. Досвід формування пізнавального інтересу учнів до економічних знань в умовах профільного навчання в школах України (початок ХХІ століття). - C. 451-457.
- Олефіренко Н. В. Вплив дидактичних електронних ресурсів на формування позитивного ставлення молодшого школяра до навчання. - C. 458-466.
- Путий Т. Н. Разработка и применение учителями-словесниками электронного учебного контента. - C. 467-471.
- Шепеленко Г. П. Формування навичок здорового способу життя в ході вивчення предмету "Лижний спорт”. - C. 472-480.
Вища школа
- Беженар І. В. Рефлексія як основна психологічна передумова навчання студентів іншомовного писемного мовлення. - C. 481-489.
- Бєляєв С. Б. Формування досвіду моніторингової діяльності студента. - C. 490-498.
- Бондаренко В. І. Формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи – основа позитивного іміджу майбутніх спеціалістів. - C. 499-504.
- Вакуленко Т. С., Калашнікова Л. М. Загальні питання відбору студентів до вищих навчальних закладів Англії. - C. 505-511.
- Волкова Н. П. Технологія колективних творчих справ як засіб реалізації інтерактивної взаємодії в навчальному процесі вишу. - C. 512-520.
- Галицька Е. В., Донкоглова Н. А. Застосування статистичних методів у дослідженні психолого-педагогічних аспектів діяльності студентів вищих навчальних закладів. - C. 521-525.
- Давидова Ж. В. Формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі навчання іноземних мов. - C. 526-533.
- Дорофєєва Т. І., Ковєря В. М., Лисенко В. В. Взаємодія викладачів і студентів у системі індивідуалізованого навчання. - C. 534-541.
- Ільченко О. В., Репко І. П., Одарченко В. І. До питання патріотичного виховання молоді у ВНЗ. - C. 542-548.
- Князян М. О. Самостійна дослідна діяльність як засіб підготовки студентів до роботи з педагогічно занедбаними підлітками. - C. 549-555.
- Коробейнік В. А. Актуальні проблеми збереження здоров’я студентської молоді. - C. 556-561.
- Куркчі Є. К. Зміст підготовки магістрів з управління навчальними закладами в університетах Німеччини. - C. 562-568.
- Масич В. В. Використання проблемного навчання на заняттях з фізики у вищому інженерно-педагогічному навчальному закладі. - C. 569-576.
- Микитюк С. О. Принципові положення ресурсного підходу в удосконаленні управління освітнім процесом у сучасному університеті. - C. 577-584.
- Рідкозубова С. О. Проблема оволодіння іноземними студентами професійними комунікативними вміннями у вищих технічних навчальних закладах. - C. 585-590.
- Руденко Н. В. Психолого-педагогічні умови формування готовності іноземних студентів до міжкультурного співробітництва в освітньому середовищі. - C. 591-595.
| 2013 | | № 32 (85)
|
|
|
|