Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2014/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Дейниченко В. Г. Проектна діяльність як вид навчальної діяльності школярів. - C. 10-16.
  5. Квас О. В. Реалізація ідей Е. Раєрсона в освітньому просторі Канади в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 17-24.
  6. Краснікова О. О. Педагогічна діяльність О.М. Ляпунова. - C. 25-30.
  7. Лятуринська С. Е. Методичні інновації Ч.В. Еліота в Гарварді (1869–1909). - C. 31-37.
  8. Онасько Х. О. Місце екзаменів і заліків у контролі за навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів України (70–80-ті рр. ХХ ст.). - C. 38-42.
  9. Пивовар Ю. О. Формування національної політики Німеччини щодо залучення приватного сектора до підтримки обдарованої особистості після об’єднання країни в 1990 році. - C. 43-47.
  10. Смолянюк Н. М. Роль програмованого навчання у вивченні природознавства в початковій школі у другій половині ХХ століття. - C. 48-52.
  11. Твердохліб Т. С. Просвітницько-педагогічна діяльність П. Ліницького. - C. 53-58.
  12. Ткаченко К. Ю. Виховання громадянина як елемент підготовки вихованців до життя в педагогічній спадщині А.С. Макаренка. - C. 59-63.
  13. Чорноус Н. А. Навчальне співробітництво: історичний аспект. - C. 64-68.
  14. Ялліна В. Л. Розвиток педагогічних ідей А. Макаренка у 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 69-76.
  15. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  16. Артемов В. Ю. Синергетичні основи підготовки співробітників правоохоронних органів. - C. 77-84.
  17. Бабич В. І. Досвід упровадження та характеристика змісту спецкурсу "теоретичні аспекти формування соціального здоров’я сучасних підлітків” у практиці підготовки майбутніх педагогів. - C. 85-89.
  18. Без’Язичний Б. І. Спрямоване використання фізичних навантажень як чинник управління професійною працездатністю студентів. - C. 90-95.
  19. Бєлоліпцева О. В. Соціально-педагогічна робота з підлітками, залежними від соціальних мереж, засобами трудотерапії. - C. 96-102.
  20. Білозуб Л. М. Українська народна пісня як засіб формування національної свідомості майбутніх акторів. - C. 103-109.
  21. Буданова Л. Г. Особливості професійної підготовки студентів для фармацевтичної галузі в Україні. - C. 110-117.
  22. Варецька О. В. Компетентність як набута гуманістична чеснота. - C. 118-126.
  23. Васильєва С. О. Сутність поняття "професійний статус” у сучасних наукових дослідженнях. - C. 127-133.
  24. Данилюк С. С. Стратегічна організація процесу формування професійної компетентності сучасних фахівців засобами Інтернет-технологій. - C. 134-140.
  25. Дубревський Ю. М. Психолого-педагогічна характеристика особливостей педагогічної майстерності фахівців фізичного виховання і спорту. - C. 141-148.
  26. Єфремова Г. Л. Стан розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у практиці роботи закладів післядипломної освіти. - C. 149-154.
  27. Жирська Г. Я. Ціннісний підхід до вивчення біології людини на основі інтеграції природничо-наукових і гуманітарних знань. - C. 155-162.
  28. Заверико Н. В. Групи само- і взаємодопомоги як засіб активізації спільноти вразливих верств населення. - C. 163-169.
  29. Ільєнко О. Л. До питання про зміст конкурентоспроможності фахівця муніципальної економіки та самоврядування. - C. 170-178.
  30. Калашнікова Л. Ю. Суть соціальної позиції майбутнього вчителя. - C. 179-184.
  31. Корольова Л. О. Народні погляди на виховання як чинник розвитку особистості. - C. 185-191.
  32. Корольова Н. В. Теоретичні засади формування компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін у майбутніх інженерів-педагогів. - C. 192-198.
  33. Коростелін М. О. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності в процесі виконання вправ. - C. 199-205.
  34. Косюк В. Р. Особливості формування в майбутніх дизайнерів колористичного сприйняття в контексті вивчення курсу "кольорознавство”: ергономічний аспект. - C. 206-213.
  35. Крамаренко А. М. Еколого орієнтована практика як експериментальна складова процесу формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи в умовах довготривалого ощадливого розвитку людства. - C. 214-220.
  36. Кульбашна Я. А. Конкретизація поняття "формування професійної компетентності майбутніх стоматологів”. - C. 221-229.
  37. Купа І. В., Дашевська І. М. Освітньо-виховне значення культурних артефактів у процесі екскурсійного обслуговування. - C. 230-235.
  38. Кусакін А. О., Окса М. М. Професійна підготовка вчителя в умовах соціокультурної трансформації суспільства. - C. 236-243.
  39. Кутик О. М. Інформаційно-медійна грамотність як складова професійної компетентності вчителя. - C. 244-251.
  40. Левченко Я. Е. Характеристика змістового етапу педагогічної технології формування професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя. - C. 252-258.
  41. Лецюк І. З. Технологія веб-квест як дидактичний засіб організації самостійної роботи майбутніх учителів початкової освіти. - C. 259-264.
  42. Літвінова В. Ю. Аналіз наукових підходів до формування емоційно-почуттєвої сфери учнів у навчально-виховній діяльності. - C. 265-271.
  43. Лученко О. О. Останні тенденції й події в урядовій політиці з питання освіти в Японії. - C. 272-279.
  44. Ляхова І. М. Мотиви як усвідомлені спонукання до занять фітнесом жінок віком 18–35 років. - C. 280-285.
  45. Ляхоцька Л. Л. Інформатизація освітньої діяльності в навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 286-294.
  46. Мазин В. М. Отношение тренеров-преподавателей и администрации ДЮСШ к воспитанию детей в спортивной деятельности. - C. 295-302.
  47. Маковецька Н. В. Використання інноваційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 303-308.
  48. Мармаза О. І. Інноваційний менеджмент в освіті: сутність, функції, засоби. - C. 309-316.
  49. Міллєр Г. С. Аналіз нормативно-правового забезпечення громадсько спрямованого управління освітою. - C. 317-323.
  50. Москальова Я. Ю. Проблема саморозвитку майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. - C. 324-330.
  51. Орел-Халік Ю. В. Інтеграція спецкурсу "професійний діалог засобами іноземної мови” в підготовку майбутніх медичних працівників. - C. 331-336.
  52. Павлічук В. І. Психологічні процеси на заняттях із постановки голосу. - C. 337-343.
  53. Плачинда Т. С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх авіафахівців. - C. 344-348.
  54. Ревенко І. В. Обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до художньо-естетичного виховання підлітків. - C. 349-354.
  55. Самсонова О. О. Неперервна освіта як чинник розвитку сучасного суспільства. - C. 355-361.
  56. Сватьєв А. В. Аналіз підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності в зарубіжних країнах. - C. 362-368.
  57. Сокол І. М. Класифікація квестів. - C. 369-374.
  58. Стадніченко Н. В. Професійне спілкування актора як засіб виявлення специфічних принципів театру. - C. 375-378.
  59. Старостіна О. В. Застосування провідних методичних принципів педагогічної системи Е. Стоунса у Великій Британії. - C. 379-383.
  60. Сущенко Р. В. До проблеми педагогізацї професійної підготовки інженерів залізничного транспорту. - C. 384-395.
  61. Тарасенко Р. О. Принципи формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 396-404.
  62. Тарасенко Т. В. Специфіка розвитку професійно значущих якостей особистості майбутнього вчителя-філолога. - C. 405-410.
  63. Турська О. В. Організаційно-дозвіллєва практика як невід’ємна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 411-418.
  64. Цимбрило С. М. Професійне спрямування вивчення іноземної мови в умовах неперервної освіти. - C. 419-426.
  65. Шаповалова І. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до самовдосконалення та формування основ здорового способу життя: теоретичний аспект. - C. 427-437.
  66. Штонда О. Г. Особливості та специфіка організації навчальної діяльності студентів-математиків при формуванні наступності. - C. 438-441.
  67. Шумельчик Л. Б. Упровадження електронних освітніх ресурсів у процес професійної підготовки майбутніх гірничих інженерів. - C. 442-449.
  68. Загальноосвітня школа

  69. Бабий В. Г. Повышение уровня физической подготовленности школьников 12–14 лет средствами тенниса. - C. 450-454.
  70. Генкал С. Е. Реалізація диференційованого підходу на уроках біології під час виконання учнями профільних класів лабораторних робіт. - C. 455-462.
  71. Дермельова К. О. Інноваційні технології соціального виховання молодших школярів. - C. 463-467.
  72. Захарова Л. В. Методологічні основи організації особистісно орієнтованого навчання школярів. - C. 468-472.
  73. Кабанець М. М. Регіональні програми підтримки обдарованих школярів у луганській області. - C. 473-481.
  74. Кендзьор П. І. Реалізація інтеркультурного виміру в позакласній виховній роботі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 482-488.
  75. Куринная А. Ф. Ориентированность уроков русского языка на лексико-орфографическое развитие учеников. - C. 489-501.
  76. Павленко В. С., Білостоцька О. В. Використання музикотерапії в навчально-виховному процесі ЗНЗ. - C. 502-508.
  77. Приходько В. М. Аналіз функцій та факторно-критеріальна субмодель оцінювання діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 509-519.
  78. Скірко Г. З. Упровадження інноваційної моделі навчання молодших школярів у систему роботи сучасної школи. - C. 520-527.
  79. Тимошенко Ю. Ю., Сиваш С. В. Особливості розвитку читацької компетентності школярів у процесі вивчення української літератури. - C. 528-534.
  80. Шкільова Г. М. Організація дослідницької діяльності молодших школярів на уроках математики. - C. 535-541.
  81. Вища школа

  82. Драч І. І. Формування професійно-особистісних якостей магістрантів педагогіки вищої школи в ході професійної підготовки. - C. 542-548.
  83. Жерновникова О. А. Особливості підготовки студентів педагогічних ВНЗ до професійної діяльності в гімназіях та ліцеях. - C. 549-554.
  84. Кравченко В. М. Модернізація підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури. - C. 555-564.
  85. Лученцова І. С. Особливості професійної адаптації студентів педагогічного вищого навчального закладу. - C. 565-569.
  86. Очеретенко С. В. Основні тенденції розвитку сучасної вищої інженерної освіти. - C. 570-575.
  87. Павленко М. А. Роль викладача вищої школи у формуванні громадянської позиції майбутніх учителів. - C. 576-582.
  88. Приходько М. І. Система принципів та закономірностей діяльності студентського самоврядування. - C. 583-589.
  89. Пшенична О. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі на основі використання інформаційних технологій. - C. 590-597.
  90. Ульянова В. С. Критерії та показники результативності управління якістю музичної освіти. - C. 598-605.
  91. Щебликіна Т. А. Особливості здійснення моніторингу навчальних досягнень студентів гуманітарних спеціальностей у педагогічних ВНЗ. - C. 606-611.
2014
№ 36 (89)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського