Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Запорожець О. О. Періодичні друковані видання в системі просвіти батьків 50–80-х рр. ХХ ст.. - C. 9-15.
- Лук’янова С. О. Традиції народної культури як основи сімейного виховання дітей: обґрунтування меж дослідження. - C. 16-23.
- Мартьянова М. Є. Ален (Еміль-Огюст Шартьє) – представник французької філософської педагогіки: біографічний аспект. - C. 24-29.
- Сьома С. О., Тихенко Л. В. Міжнародне співробітництво Малої академії наук України: історичний аспект. - C. 30-37.
- Хотченко І. А. Основні чинники розвитку системи освіти в кнр у другій половині ХХ століття. - C. 38-42.
- Шаргун Т. О. Актуальність проблеми підготовки фахівців середньої ланки для залізничної галузі в Україні на початку ХХ ст.. - C. 43-53.
- Акімова О. М., Кузнецова О. В., Одарченко В. І. Система виховання цінностей у парадигмі "Нової школи” (на прикладі дисципліни "Методика виховної роботи”). - C. 54-59.
- Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Орієнтація професійної підготовки перекладачів на вимоги міжнародних стандартів щодо реалізації перекладацьких проектів. - C. 60-66.
- Андрющенко О. О. Сутність феномена "рефлексивні вміння педагога”. - C. 67-73.
- Бугаєць Н. А. Проблема організованості майбутніх педагогів-хореографів. - C. 74-79.
- Варецька О. В. Етика педагогічної взаємодії. - C. 80-89.
- Вербенець А. А. Міжнародний досвід запровадження інклюзивної освіти. - C. 90-97.
- Верховська М. В. Понятійна конструкція "Фізкультурно-оздоровча технологія” в галузі педагогіки. - C. 98-102.
- Віндюк П. А. Методика використання циклічних та дихальних вправ у фізичній реабілітації підлітків з церебральним паралічем. - C. 103-109.
- Власова Н. Ф. Сутність поняття "громадянська позиція” та шляхи її формування. - C. 110-117.
- Годлевська К. В. Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в угорщині. - C. 118-122.
- Давидова Ж. В. Формування герменевтичної компетентності майбутніх фахівців як актуальна педагогічна проблема. - C. 123-128.
- Демянчук М. Р. Практика формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців медицини. - C. 129-137.
- Дяченко Н. О. Практичні рекомендації з написання анотації до публікації в науковому виданні. - C. 138-143.
- Забіяка І. М. Теоретичні аспекти формування академічної культури студентів в умовах сучасного університету. - C. 144-150.
- Захаров М. М. Використання технологій дистанційного навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогів. - C. 151-157.
- Зеленський Б. Р. Категорія "професійна мобільність” у психолого-педагогічному дискурсі. - C. 158-163.
- Каракатсаніс Т. В. Вимоги до наукових публікацій з педагогіки в міжнародних англомовних рецензованих виданнях. - C. 164-173.
- Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. - C. 174-180.
- Керницький О. М. Основні концепції педагогічної освіти: теоретичні аспекти та емпіричні пошуки. - C. 181-186.
- Князян М. О. Теоретичні засади та прийоми реалізації професійно-педагогічного потенціалу публіцистичних та художніх текстів у ході підготовки майбутніх учителів. - C. 187-193.
- Кравченко В. М. Моделювання професійної підготовки викладача вищої школи в умовах модернізації освіти. - C. 194-207.
- Курінний Я. В. Особливості конструювання освітнього середовища днз як умови становлення економічної культури в дітей 5–7 років. - C. 208-215.
- Масич В. В. Компетентнісний підхід як методологічне підґрунтя формування продуктивно-творчої компетентності майбутнього фахівця. - C. 216-223.
- Масич С. Ю. Співвіднесення понять "культура” та "освіта”. - C. 224-230.
- Мелешко І. В. Сутнісно-змістова характеристика поняття "неформальна освіта дорослих” в українському та зарубіжному науково-освітньому дискурсі. - C. 231-238.
- Міщенко С. Г. Науково-методична робота як підґрунтя розвитку професійної компетентності викладача коледжу. - C. 239-245.
- Мурзіна А. Авторська педагогічна технологія формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх юристів. - C. 246-254.
- Павленко Л. А. Стимулювання педагогічної творчості педагога як чинник підвищення його професійної майстерності. - C. 255-260.
- Партола В. В., Смолянюк Н. М. Засвоєння майбутніми вихователями дитячого садка різних стилів педагогічного спілкування під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу. - C. 261-267.
- Русіна Н. Г. Професійні вправи як важливий чинник у підготовці майбутніх фахівців землевпорядкування: досвід республіки Польща. - C. 268-273.
- Смоляк В. М. Персональне навчальне середовище в системі підготовки вчителя нової школи. - C. 274-280.
- Сущенко А. В. Перспективи спортивно-фізкультурної підготовки як інструмента самоосвіти фахівців гіподинамічних професій. - C. 281-286.
- Тур О. М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: дослідження стану формування. - C. 287-293.
- Тюльпа Т. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери як умова реалізації соціальної політики України. - C. 294-299.
- Фаст О. Л. Культура наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти. - C. 300-306.
- Чередніченко Г. А., Климова О. В. Забезпечення якості освітніх програм підготовки інженерів-технологів харчової галузі в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції. - C. 307-314.
- Черновол О. Г. Творчий потенціал учителя як професійна цінність та його розвиток. - C. 315-323.
- Юхно Н. В. Теорія і практика організації мобільного навчання в медичному коледжі. - C. 324-330.
- Ящук С. П. Модель формування професійно-правової компетентності майбутніх соціальних працівників у педагогічному процесі вищого навчального закладу. - C. 331-335.
- Андрєєв А. М. Інноваційна діяльність учнів у навчальному процесі з фізики: зміст і структура поняття. - C. 336-344.
- Брик А. В. Визначення взаємозв’язків психомоторних якостей учнів молодших класів на уроках з фізичної культури. - C. 345-350.
- Вітюк І. С. Сучасні педагогічні технології в початковій школі. - C. 351-358.
- Доценко С. О. Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів засобами винахідницьких задач. - C. 359-367.
- Ковінько А. В. АРТ-терапія як технологія розвитку творчого потенціалу молодших школярів. - C. 368-374.
- Лахмотова Ю. В. Особливості початкової освіти в Китаї. - C. 375-381.
- Сапрунова О. Г. Дидактичні умови розвитку інтелектуальної обдарованості в учнів початкової школи. - C. 382-390.
- Твердохліб Т. С. Діяльність початкової школи при харківському єпархіальному жіночому училищі. - C. 391-399.
- Федоренко О. М. Національно-патріотична вихованість учнів загальноосвітніх шкіл: психологічний аспект. - C. 400-409.
- Артемов В. Ю., Серіков В. В. Артистичні вміння як компонент педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу із специфічними умовами навчання. - C. 410-418.
- Веретельнікова Ю. А., Недорубко С. А., Павленко О. Є. Педагогічні інновації у фізичному вихованні студентів. - C. 419-426.
- Гордієнко О. В., Мирошниченко О. А. Анкетування як засіб підвищення якості викладання латинської та іноземної мов у медичних вишах. - C. 427-435.
- Грицюк О. С., Беспарточна О. І. Структура математичної підготовки студентів інженерних спеціальностей в аспекті професійної спрямованості навчання. - C. 436-443.
- Даценко І. П., Мінаєв Ю. П. Специфіка розвитку здібності до критичного мислення у студентів – майбутніх учителів фізики. - C. 444-453.
- Закусилова Т. О. Формування особистості студента-медика в процесі викладання спецкурсу "майстерність та професійне натхнення медичної сестри”. - C. 454-459.
- Зарединова Э. Р. Формирование социокультурных ценностей студентов в контексте аксиологического подхода. - C. 460-468.
- Каричковський В. Д. Особливості кадрового забезпечення аграрних ВНЗ України. - C. 469-479.
- Лісіна Л. О. Реалізація андрагогічного підходу в умовах магістратури. - C. 480-489.
- Маракли Є. Ш. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 490-495.
- Парфьонова О. В. Використання комп’ютерних технологій у вивченні іноземної мови студентами немовних факультетів. - C. 496-502.
- Пономарьов О. С., Резнік С. М., Асєєва І. В., Кравцова Н. В. Інноваційні педагогічні технології у викладанні професійно орієнтованих дисциплін. - C. 503-510.
- Рибницький А. В., Нестеров О. С. Формування здорового способу життя студентів ВНЗ на заняттях з фізичного виховання засобами фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 511-516.
- Рязанцева О. В. Взаємодія викладача та студента як засіб ефективної передачі інформації в умовах дистанційної освіти. - C. 517-525.
- Сущенко Т. І. Культурологічна парадигма інтеграції магістерської підготовки викладачів вищої школи в європейський простір. - C. 526-533.
- Трофімук К. В. Використання тренінгових технологій у професійній підготовці фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 534-540.
- Цюприк А. Я. Провідні функції самостійної діяльності студентів ВНЗ у контексті зміни освітніх парадигм. - C. 541-549.
- Шереметьєва С. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 550-556.
- Яковенко Н. В., Гутнік О. Є., Березнева І. М. Формування комунікативної компетентності курсантів військових ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови. - C. 557-563.
- Vanyuk A. I., Vanyuk D. V. Modern Approach In Training Volleyball Player Level In High School. - C. 564-567.
| 2016 | | № 51 (104)
|
|
|
|