Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/54<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До уваги авторів. - C. 3.
  4. Антибура Ю. П. Педагогіка життєтворчості в періодичних виданнях україни: огляд вибраних роздумів. - C. 9-19.
  5. Єфімова О. В. Історіографія проблеми підготовки майбутніх військовослужбовців у кадетських корпусах України (2-га пол. XІX – поч. XX ст.). - C. 20-29.
  6. Клімчук В. А. Стан розробки проблеми соціального виховання дітей у закладах позашкільної освіти в Україні у 20–50-ті рр. ХХ ст.. - C. 30-39.
  7. Онипченко О. І. Аналіз західноєвропейської літератури стосовно статевого виховання дітей та підлітків на межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 40-47.
  8. Сєводнєва К. О. Історико-педагогічний досвід освітнього руху в Запорізькому краї в ХІХ ст.. - C. 48-52.
  9. Черкашин С. В. Політичні, соціальні та культурні фактори успішності реформування системи вищої освіти німеччини в межах болонського процесу. - C. 53-60.
  10. Шаргун Т. О. Порівняльний аналіз системи підготовки фахівців для залізничної галузі в хіх – на початку ХХ ст. у Наддніпрянській і Західній Україні. - C. 61-73.
  11. Бетюга В. А., Носова Л. А. Організація самостійної роботи як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 74-80.
  12. Боделан М. В. Структурно-функціональна модель формування функціональної компетентності майбутніх соціальних працівників щодо вуличної соціальної роботи. - C. 81-86.
  13. Бойко О. Г., Бабенко В. Г. Основи стратегії безпеки та ризики під час проведення футбольних матчів. - C. 87-94.
  14. Бочарникова Т. Ф., Яріз Є. М. Теоретичні засади формування професійної іншомовної компетентності майбутніх перекладачів у контексті очікувань роботодавця. - C. 95-100.
  15. Бурка О. М. Показники готовності майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 101-110.
  16. Гордієнко С. М. Результати соціально-педагогічної діагностики рівня розвитку соціальності дітей старшого дошкільного віку в умовах ДНЗ. - C. 111-121.
  17. Димова А. М., Димов К. В., Димов А. В. Визначення та характеристика основних етапів підготовки майбутнього тренера-викладача з академічного веслування до професійної діяльності. - C. 122-129.
  18. Долгарєв А. В., Болдирєв К. В. Лідерський потенціал особистості в процесі формування професійних якостей. - C. 130-136.
  19. Єрьоміна Л. Є., Горбань Я. С. Релігійна зрілість у формуванні готовності особистості до сімейного життя на теренах Північного Приазов’я. - C. 137-142.
  20. Коняшина І. Б. Вплив процесу формування професійних компетентностей фармацевтів на фахову спрямованість до майбутньої професії. - C. 143-148.
  21. Курінна Л. В. До проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 149-158.
  22. Лопатюк О. В. Специфіка професійної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у контексті формування рефлексивного підходу. - C. 159-165.
  23. Махиня Т. А., Бобир В. Г. Організація методичної роботи з керівниками закладів дошкільної освіти в міжкурсовий період. з досвіду роботи Святошинського району м. Київ. - C. 166-172.
  24. Меркулова Н. В. Професійна підготовка тьюторів у вищих навчальних закладах. - C. 173-177.
  25. Осіпцов А. В., Школа О. М., Гончаров М. С. Визначення засобів покращення рівня професійно-прикладної фізичної підготовки студентів економіко-правової спеціальності. - C. 178-182.
  26. Остасюк З. А., Коцюрба Б. Б. Сутність і структура інструментально-виконавської компетентності майбутніх фахівців музичного мистецтва. - C. 183-188.
  27. Павленко Л. А. Особливості впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 189-193.
  28. Поліщук О. В., Зиско В. В. Процес інтеграції на заняттях фортепіано як важливий чинник формування цілісного світогляду особистості. - C. 194-202.
  29. Рассказова О. Л. Феномен неформальної освіти дорослих як педагогічної категорії. - C. 203-212.
  30. Русіна Н. Г. Аналіз навчальних програм професійної підготовки майбутніх землевпорядників: польський досвід. - C. 213-220.
  31. Самохін М. К. Трудотерапія як засіб соціальної реабілітації людини. - C. 221-227.
  32. Слухенська Р. В., Пасько Т. В. Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення. - C. 228-233.
  33. Солошич І. О. Компетентнісний підхід щодо формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. - C. 234-239.
  34. Сущенко Т. І. Педагогічний вплив на гуманізацію професійної підготовки залізничних кадрів: теоретичний аспект. - C. 240-251.
  35. Терьохіна О. Л., Сокол Л. Г., Ремешевський О. В., Губрієнко О. А. Тактична підготовка в командах високої кваліфікації та особливості атакуючої діяльності баскетболістів. - C. 252-258.
  36. Ткаченко В. В. Підготовка майбутнього фахівця до використання інтерактивних технологій у дитячих оздоровчих таборах. - C. 259-264.
  37. Фунтікова О. О. Історико-педагогічні та сучасні аспекти виховання: батьки, культура та суспільство. - C. 265-273.
  38. Хатунцева С. М. Критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення. - C. 274-283.
  39. Царенко К. В., Верітов О. І., Симонік А. В. Проблема розвитку професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації. - C. 284-290.
  40. Чорногор Н. О. Конфліктологічна компетентність як педагогічна умова формування конфліктологічної культури майбутнього менеджера зовнішньоекономічної діяльності. - C. 291-297.
  41. Яворська Н. В. Інструменти експериментального дослідження: фокус-групи як інструментарій для збору даних. - C. 298-303.
  42. Волкова В. А., Батарейна І. О. Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва в дітей дошкільного віку. - C. 304-311.
  43. Дехтяренко С. Г., Савіч І. О. Шляхи формування екологічного мислення учнів. - C. 312-318.
  44. Корицький В. Г. Сьогочасні акценти військово-патріотичного виховання учнівської молоді. - C. 319-324.
  45. Надутенко О. Л. Особливості формування художньої культури учнів музичної школи. - C. 325-334.
  46. Толочко Л. М., Толочко Р. М. Теоретичні засади художньо-естетичного виховання сучасних школярів. - C. 335-339.
  47. Ушмарова В. В., Каданер О. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції "Нова українська школа". - C. 340-349.
  48. Чорна О. О., Ткач М. В. Зміст навчання англійської мови в початковій школі. - C. 350-355.
  49. Будянська В. А. Створення педагогічних умов комфортної роботи студента та викладача в процесі електронного навчання. - C. 356-362.
  50. Верченко Л. С. Компонентно-структурний аналіз феномена "Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищого навчального закладу". - C. 363-375.
  51. Дяченко І. М. Особливості підготовки майбутніх журналістів до медіа-діяльності в умовах професійної конкуренції. - C. 376-383.
  52. Дяченко М. Д. Специфіка підготовки іноземних студентів до професійної іншомовної комунікації у ВНЗ України. - C. 384-390.
  53. Кучеренко Г. В. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх фахівців до інноваційної професійної діяльності. - C. 391-400.
  54. Мариківська Г. А. Створення педагогічних умов формування мовленнєвої культури іноземних студентів у ВНЗ. - C. 401-408.
  55. Мороз Г. М. Упровадження інновацій у вищій школі для підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців на внутрішньому та світовому ринках праці. - C. 409-416.
  56. Осова О. О. Організація професійно-педагогічної взаємодії суб’єктів навчання на заняттях іноземної мови: досвід роботи. - C. 417-422.
  57. Cергата Н. С. Аналіз видів рухової активності на заняттях із фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 423-430.
  58. Тимощук О. О. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови студентів технічних ВНЗ. - C. 431-436.
  59. Фоменко О. В., Фоменко В. Х. Практичні рекомендації щодо впровадження методики використання оздоровчих технологій у процесі позаудиторних занять із нетрадиційних видів гімнастики. - C. 437-442.
  60. Черникова Н. В., Молчанюк О. В., Пальчик О. А., Каденко И. В. Особенности организации самостоятельной учебной деятельности студентов в конструктивной среде обучения. - C. 443-448.
  61. Школа О. М., Осіпцов А. В., Реп’ях А. С. Визначення впливу спортивних ігор на організм студентів 1–2 курсів ВНЗ. - C. 449-455.
  62. Shmelkova G., Khomyak L. Content analysis of professional preparation for managers of foreign economic profile in Ukraine and abroad. - C. 456-463.
  63. Вихідні дані.
2017
№ 54 (107)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського