![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/54<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- До уваги авторів. - C. 3.
- Антибура Ю. П. Педагогіка життєтворчості в періодичних виданнях україни: огляд вибраних роздумів. - C. 9-19.
- Єфімова О. В. Історіографія проблеми підготовки майбутніх військовослужбовців у кадетських корпусах України (2-га пол. XІX – поч. XX ст.). - C. 20-29.
- Клімчук В. А. Стан розробки проблеми соціального виховання дітей у закладах позашкільної освіти в Україні у 20–50-ті рр. ХХ ст.. - C. 30-39.
- Онипченко О. І. Аналіз західноєвропейської літератури стосовно статевого виховання дітей та підлітків на межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 40-47.
- Сєводнєва К. О. Історико-педагогічний досвід освітнього руху в Запорізькому краї в ХІХ ст.. - C. 48-52.
- Черкашин С. В. Політичні, соціальні та культурні фактори успішності реформування системи вищої освіти німеччини в межах болонського процесу. - C. 53-60.
- Шаргун Т. О. Порівняльний аналіз системи підготовки фахівців для залізничної галузі в хіх – на початку ХХ ст. у Наддніпрянській і Західній Україні. - C. 61-73.
- Бетюга В. А., Носова Л. А. Організація самостійної роботи як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 74-80.
- Боделан М. В. Структурно-функціональна модель формування функціональної компетентності майбутніх соціальних працівників щодо вуличної соціальної роботи. - C. 81-86.
- Бойко О. Г., Бабенко В. Г. Основи стратегії безпеки та ризики під час проведення футбольних матчів. - C. 87-94.
- Бочарникова Т. Ф., Яріз Є. М. Теоретичні засади формування професійної іншомовної компетентності майбутніх перекладачів у контексті очікувань роботодавця. - C. 95-100.
- Бурка О. М. Показники готовності майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 101-110.
- Гордієнко С. М. Результати соціально-педагогічної діагностики рівня розвитку соціальності дітей старшого дошкільного віку в умовах ДНЗ. - C. 111-121.
- Димова А. М., Димов К. В., Димов А. В. Визначення та характеристика основних етапів підготовки майбутнього тренера-викладача з академічного веслування до професійної діяльності. - C. 122-129.
- Долгарєв А. В., Болдирєв К. В. Лідерський потенціал особистості в процесі формування професійних якостей. - C. 130-136.
- Єрьоміна Л. Є., Горбань Я. С. Релігійна зрілість у формуванні готовності особистості до сімейного життя на теренах Північного Приазов’я. - C. 137-142.
- Коняшина І. Б. Вплив процесу формування професійних компетентностей фармацевтів на фахову спрямованість до майбутньої професії. - C. 143-148.
- Курінна Л. В. До проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 149-158.
- Лопатюк О. В. Специфіка професійної підготовки майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у контексті формування рефлексивного підходу. - C. 159-165.
- Махиня Т. А., Бобир В. Г. Організація методичної роботи з керівниками закладів дошкільної освіти в міжкурсовий період. з досвіду роботи Святошинського району м. Київ. - C. 166-172.
- Меркулова Н. В. Професійна підготовка тьюторів у вищих навчальних закладах. - C. 173-177.
- Осіпцов А. В., Школа О. М., Гончаров М. С. Визначення засобів покращення рівня професійно-прикладної фізичної підготовки студентів економіко-правової спеціальності. - C. 178-182.
- Остасюк З. А., Коцюрба Б. Б. Сутність і структура інструментально-виконавської компетентності майбутніх фахівців музичного мистецтва. - C. 183-188.
- Павленко Л. А. Особливості впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 189-193.
- Поліщук О. В., Зиско В. В. Процес інтеграції на заняттях фортепіано як важливий чинник формування цілісного світогляду особистості. - C. 194-202.
- Рассказова О. Л. Феномен неформальної освіти дорослих як педагогічної категорії. - C. 203-212.
- Русіна Н. Г. Аналіз навчальних програм професійної підготовки майбутніх землевпорядників: польський досвід. - C. 213-220.
- Самохін М. К. Трудотерапія як засіб соціальної реабілітації людини. - C. 221-227.
- Слухенська Р. В., Пасько Т. В. Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення. - C. 228-233.
- Солошич І. О. Компетентнісний підхід щодо формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. - C. 234-239.
- Сущенко Т. І. Педагогічний вплив на гуманізацію професійної підготовки залізничних кадрів: теоретичний аспект. - C. 240-251.
- Терьохіна О. Л., Сокол Л. Г., Ремешевський О. В., Губрієнко О. А. Тактична підготовка в командах високої кваліфікації та особливості атакуючої діяльності баскетболістів. - C. 252-258.
- Ткаченко В. В. Підготовка майбутнього фахівця до використання інтерактивних технологій у дитячих оздоровчих таборах. - C. 259-264.
- Фунтікова О. О. Історико-педагогічні та сучасні аспекти виховання: батьки, культура та суспільство. - C. 265-273.
- Хатунцева С. М. Критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення. - C. 274-283.
- Царенко К. В., Верітов О. І., Симонік А. В. Проблема розвитку професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації. - C. 284-290.
- Чорногор Н. О. Конфліктологічна компетентність як педагогічна умова формування конфліктологічної культури майбутнього менеджера зовнішньоекономічної діяльності. - C. 291-297.
- Яворська Н. В. Інструменти експериментального дослідження: фокус-групи як інструментарій для збору даних. - C. 298-303.
- Волкова В. А., Батарейна І. О. Зміст і структура ціннісного ставлення до творів мистецтва в дітей дошкільного віку. - C. 304-311.
- Дехтяренко С. Г., Савіч І. О. Шляхи формування екологічного мислення учнів. - C. 312-318.
- Корицький В. Г. Сьогочасні акценти військово-патріотичного виховання учнівської молоді. - C. 319-324.
- Надутенко О. Л. Особливості формування художньої культури учнів музичної школи. - C. 325-334.
- Толочко Л. М., Толочко Р. М. Теоретичні засади художньо-естетичного виховання сучасних школярів. - C. 335-339.
- Ушмарова В. В., Каданер О. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції "Нова українська школа". - C. 340-349.
- Чорна О. О., Ткач М. В. Зміст навчання англійської мови в початковій школі. - C. 350-355.
- Будянська В. А. Створення педагогічних умов комфортної роботи студента та викладача в процесі електронного навчання. - C. 356-362.
- Верченко Л. С. Компонентно-структурний аналіз феномена "Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищого навчального закладу". - C. 363-375.
- Дяченко І. М. Особливості підготовки майбутніх журналістів до медіа-діяльності в умовах професійної конкуренції. - C. 376-383.
- Дяченко М. Д. Специфіка підготовки іноземних студентів до професійної іншомовної комунікації у ВНЗ України. - C. 384-390.
- Кучеренко Г. В. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх фахівців до інноваційної професійної діяльності. - C. 391-400.
- Мариківська Г. А. Створення педагогічних умов формування мовленнєвої культури іноземних студентів у ВНЗ. - C. 401-408.
- Мороз Г. М. Упровадження інновацій у вищій школі для підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців на внутрішньому та світовому ринках праці. - C. 409-416.
- Осова О. О. Організація професійно-педагогічної взаємодії суб’єктів навчання на заняттях іноземної мови: досвід роботи. - C. 417-422.
- Cергата Н. С. Аналіз видів рухової активності на заняттях із фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 423-430.
- Тимощук О. О. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови студентів технічних ВНЗ. - C. 431-436.
- Фоменко О. В., Фоменко В. Х. Практичні рекомендації щодо впровадження методики використання оздоровчих технологій у процесі позаудиторних занять із нетрадиційних видів гімнастики. - C. 437-442.
- Черникова Н. В., Молчанюк О. В., Пальчик О. А., Каденко И. В. Особенности организации самостоятельной учебной деятельности студентов в конструктивной среде обучения. - C. 443-448.
- Школа О. М., Осіпцов А. В., Реп’ях А. С. Визначення впливу спортивних ігор на організм студентів 1–2 курсів ВНЗ. - C. 449-455.
- Shmelkova G., Khomyak L. Content analysis of professional preparation for managers of foreign economic profile in Ukraine and abroad. - C. 456-463.
- Вихідні дані.
| 2017 | | № 54 (107)
|
|
|
|