![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2020/73(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Вища школа
- Дудіна О. В. Розвиток комунікативної компетентності магістрів у галузі медицини в університетах Китаю. - C. 10-13.
- Дудчак Г. П. Перспективні концепти оновлення професійної підготовки майбутніх менеджерів освітньої галузі. - C. 14-18.
- Єрмоленко О. В., Сорокін Ю. С. Проєктування змісту підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на основі застосування методів педагогічного стимулювання пізнавальної активності. - C. 19-22.
- Жабенко О. В. Управлінський персонал університету вищої ланки: процедура та критерії добору. - C. 23-28.
- Касянчук М. С., Дрєєва Ю. О. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутнього викладача вокалу засобами мультимедійних технологій. - C. 29-32.
- Керницький О. М., Пасічник В. І., Васищев В. С. Педагогічні особливості ігрового моделювання у навчанні слухачів магістратури вищого військового навчального закладу переговорної діяльності у ситуації захоплення злочинцями заручників. - C. 33-37.
- Кисельов В. О. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів. - C. 38-41.
- Kovalova K. L., Herasymenko E. M., Shcherbyna O. V. Peculiarities of the distance learning introduction in higher education institutions. - C. 42-48.
- Коростіянець Т. П. Самостійна робота студентів у виші психолого-педагогічний аспект). - C. 49-53.
- Коротка Н. В. Посилення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою студентів немовних вишів. - C. 54-58.
- Корчова О. М. Риторичні засади професійно-педагогічної комунікації в закладі вищої освіти. - C. 59-63.
- Костолович Т. В., Шевчук Т. Б. Мовна норма та мовленнєва помилка як базові поняття проблеми удосконалення мовленнєвої культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 64-68.
- Лавриненко Н. Ю., Партико Н. В., Ребрина А. А., Савка І. М., Ребрина А. А. Формування професійних компетентностей у майбутніх військових перекладачів для дій в умовах значного психофізичного навантаження. - C. 69-76.
- Лазарєв О. В., Фернос Ю. І. Метод конкретних ситуацій у формуванні професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців немовного профілю. - C. 77-81.
- Лазоренко С. А. Методологічні підходи до формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. - C. 82-86.
- Літвінчук С. Б. Модернізація професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі за сучасних умов. - C. 87-92.
- Мартинюк А. Ю. Формування творчості у студентів факультету дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. - C. 93-97.
- Marchenko O. H., Zelenska O. M. Cultivation of ideas of peace pedagogy in military educational environment. - C. 98-102.
- Мелаш В. Д., Варениченко А. Б. Педагогічні засоби формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури. - C. 103-106.
- Мірошніченко А. А., Сич Р. В. Особливості формування командно-педагогічних умінь майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 107-111.
- Мкртічян О. А. Методологічні підходи як підґрунтя підготовки вихователів до розвитку музично-творчих здібностей дітей 4–7 років. - C. 112-117.
- Могильна Ю. І. Проблематика підготовки майбутніх учителів до професійної орієнтації школярів. - C. 118-121.
- Моргунов О. А., Ярещенко О. А., Лещінський О. В., Музика Н. О., Романів І. В. Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності змістово-функціональної моделі розвитку швидкісно-силових якостей майбутніх офіцерів засобами службово-прикладних єдиноборств. - C. 122-127.
- Мошковський О. М., Козак Н. Д. Задоволеність студентів факультету підготовки лікарів для Збройних Сил України рівнем і роллю фізичного виховання в навчальному процесі. - C. 128-132.
- Олійник Н. А. Праксеологічний підхід у науко-дослідній діяльності студентів-аграріїв. - C. 133-136.
- Павлова О. О., Єрьоменко І. В. Соціокультурні особливості комунікативної особистості. - C. 137-142.
- Петрикова О. П., Румянцева С. В. Значення вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі фахової діяльності у вищій школі. - C. 143-146.
- Пінський О. О. Біоетика і питання візуалізації навчальної інформації у процесі навчання студентів в умовах педагогічного ЗВО. - C. 147-151.
- Процишина О. Ю. Формування методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи як науково-педагогічна проблема. - C. 152-156.
- Рідей Н. М., Титова Н. М., Тимошенко В. І., Павленко Д. Г., Слабецький О. М. Методологічне та технологічне обґрунтування професійної підготовки фахівців сфери управління та глобалізації економіки. - C. 157-167.
- Рудкевич Н. І. Соціалізація особистості – середовищний підхід. - C. 168-172.
- Савицька А. П. Педагогічна технологія навчання курсантів англійської мови за професійним спрямуванням на основі проблемного підходу. - C. 173-177.
- Сватьєв А. В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 178-184.
- Скіба Н. Я. Експериментальна перевірка ефективності методики інтегрованого формування іншомовної комунікативної та методичної компетентностей майбутніх викладачів англійської мови для економічних спеціальностей: організаційний етап. - C. 185-189.
- Слухенська Р. В., Гауряк О. Д., Гуліна Л. В., Логуш Л. Г. Використання технологій дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. - C. 190-193.
- Слухенська Р. В., Куліш Н. М., Маланій В. І., Бамбурак В. Б. Фізична культура у вищих навчальних закладах в умовах карантинних обмежень 2020 року. - C. 194-197.
- Смаковський Ю. В. Організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 198-201.
- Соболь А. В. Термінологічний базис дослідження підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. - C. 202-208.
- Стеблюк С. В. Сучасні підходи до розвитку усного мовлення дітей з особливими освітніми потребами. - C. 209-213.
- Sushchenko L. О., Hrybanova O. E., Khodakovska А. V. Educational dialogue as a factor of efficient humanistically-oriented teacher-student interaction. - C. 214-217.
- Тамаркіна О. Л. Застосування інтенсивного методу навчання іноземній мові у вищій школі. - C. 218-221.
- Учитель І. Б., Атрошенко В. В. Еволюція змісту поняття "уміння студентів вчитися" в умовах компетентнісно-орієнтованої парадигми освіти. - C. 222-225.
- Фенцик О. М. Формування академічної грамотності здобувачів вищої освіти у процесі фахової підготовки. - C. 226-231.
- Хаустова О. В. Закони педагогіки творчості як основа активізації професійно-творчого розвитку вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 232-237.
- Хоменко В. В. Консультативно-дорадча освітня діяльність в органах місцевого самоврядування ОТГ. - C. 238-242.
- Цимбрило С. М. Педагогічні умови полікультурного виховання студентів в освітньо-виховному середовищі вищого навчального закладу. - C. 243-248.
| 2020 | | № 73(2)
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|