Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2011/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Байда Ю. М. Критерії якості дистанційної освіти (досвід США). - C. 8-13.
  5. Бахмат Н. В. Педагогічне моделювання як складова фахової готовності вчителя початкових класів. - C. 14-20.
  6. Берека В. Є. Погляди М. М. Дарманського на організаційні проблеми степеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти. - C. 20-25.
  7. Богдановська Л. П. Перспективи використання програмних та мереживих засобів у процесі вивчення всесвітньої історії. - C. 25-31.
  8. Брежнєва С. Б. Історико- педагогічна думка про гуманістичний підхід до естетичного виховання учнів шкільного віку. - C. 31-35.
  9. Бургун І. В. Методологічні основи розвитку компетентної особистості. - C. 35-41.
  10. Воробйова К. Д. Методичне проектування елементів стохастики на шкільне навчання. - C. 41-46.
  11. Гаврилюк Ж. М. Методика реалізації культурологічного змісту шкільного курсу вітчизняної історії. - C. 46-50.
  12. Гладуш В. А. Особливості становлення післядипломної освіти дефектологів на початку ХХ ст.. - C. 51-57.
  13. Карнаухова А. В. Філософські виміри краси людського вчинку. - C. 58-62.
  14. Коваленко О. В. Формування мотиваційної готовності дітей до навчання в школі як проблема. - C. 63-67.
  15. Ковальчук Г. П. Досвід і уроки трудового та політехнічного навчання у фабрично-заводських семирічках України (1925-1934 рр.). - C. 67-74.
  16. Конькова Т. І. Удосконалення системи педагогічної підготовки студентів до роботи в режимі інноваційної освітньої діяльності. - C. 74-77.
  17. Котова С. А. Современные противоречия системы начального школьного образования в России. - C. 78-80.
  18. Кучинська І. О. Правовий аспект виховання громадянськості в Україні на початку ХХ ст.. - C. 80-84.
  19. Олинець Т. В. Виховання крос-культурних цінностей молоді. - C. 85-89.
  20. Олійник Н. Ю. Методичні умови організації самостійної роботи студентів при вивченні економічних дисциплін. - C. 89-92.
  21. Удина Е. Н. Воспитание самостоятельности как фактор подготовки детей к обучению в школе. - C. 93-98.
  22. Федорчук Е. І. Лекція як засіб реалізації студентоцентристського підходу до викладання педагогічних дисциплін. - C. 98-102.
  23. Філіппова Л. В. Проблеми читання лекційного матеріалу у вищих навчальних медичних закладах. - C. 103-107.
  24. Шевченко В. М. Проблема входження осіб з порушеннями слуху в соціальне середовище (історичний аспект). - C. 107-112.
  25. Шевченко С. М. В. О. Сухомлинський про здоров’я і фізичне виховання дітей. - C. 113-116.
  26. Щепова Д. Р. Гуманізація освіти як один з напрямів формування ціннісних орієнтацій студентів. - C. 117-120.
  27. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  28. Андрієвська Г. А., Бойко І. О. Урок-вікторина при вивченні теми "Казка" у початкових класах. - C. 121-124.
  29. Бурдаківська Н. М., Галицька М. М. Візуальне мистецтво на уроках рідної мови під час вивчення граматичних категорій іменника. - C. 124-130.
  30. Гіренко І. В. Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування. - C. 131-135.
  31. Горіна Ж. Д. Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи. - C. 135-142.
  32. Дулепа І. Б. Ефективні прийоми формування іншомовних навичок в учнів на уроках німецької мови за допомогою комп’ютера. - C. 142-146.
  33. Карпалюк В. С. Формування текстотворчих умінь в учнів початкових класів. - C. 147-151.
  34. Козак І. І. Педагогічні основи культури мовлення вихователя дитячого навчального закладу. - C. 151-156.
  35. Козьмін В. А., Матвєєва Л. В. Текст як навчальна одиниця в початкових класах. - C. 156-161.
  36. Мартіна О. В. Формування культури мовлення молодших школярів на уроках рідної мови. - C. 161-166.
  37. Мєлєкєсцева Н. В., Чисановська Л. Й. Ігрові прийоми формування англомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. - C. 167-172.
  38. Орєхова Л. І. Лінгводидактична спадщина Івана Огієнка. - C. 172-177.
  39. Прокопенко Л. І. Методика проведення спецсемінару "Роль фразеології у професійному мовленні вчителя історії". - C. 177-183.
  40. Сурова Т. І. Формування особистості на уроках мови: основні поняття. - C. 184-189.
  41. Третяк Н. В. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів під час вивчення дієслова. - C. 190-195.
  42. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  43. Борін К. А. Формування екологічно свідомої особистості в сучасних еколого-педагогічних концепціях Німеччини. - C. 196-199.
  44. Житарюк С. І. Застосування інформаційних технологій при підготовці фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 199-206.
  45. Казанішена Н. В. Українська народна творчість в екологічному вихованні студентів. - C. 206-212.
  46. Кухарева О. С. Модульна програма вивчення теми "Похідна функції та її застосування” у курсі алгебри та початків аналізу. - C. 212-217.
  47. Павлюк Т. О. Сучасна дитина і комп’ютер в умовах наступності дошкільної і початкової освіти. - C. 217-221.
  48. Рудковська І. В. Сучасні моделі інтенсифікації екологічної освіти в школах Німеччини. - C. 221-225.
  49. Семенов А. В., Персидская А. Е. Роль развития туризма как условия межкультурной коммуникации трансграничья (на примере Забайкальского края). - C. 226-231.
  50. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  51. Аліксійчук О. С. Використання активних форм та методів навчання на уроках світової художньої культури. - C. 232-237.
  52. Борисова Т. В. Специфіка педагогічної корекції впливу сучасного телебачення на учнівську аудиторію. - C. 237-242.
  53. Воєвідко Л. М. Поліфункціональність сутності традицій як суспільно-історичного явища у фаховій підготовці майбутніх учителів музики. - C. 242-246.
  54. Гончарова Е. П. Музыкальное образование: философские ориентиры. - C. 247-254.
  55. Карташова Ж. Ю. Формування музично-виконавських знань та умінь майбутнього вчителя музики. - C. 254-259.
  56. Лабунець В. М. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутніх учителів музики у процесі неперервної освіти. - C. 259-265.
  57. Маринін І. Г., Бец О. Д. Регіональні мелодико-інтонаційні особливості народно-інструментальної музики південно-західного Поділля (на прикладі оригінального репертуару троїстих музик Олексія Беца). - C. 265-280.
  58. Попович А. В. Формування у молодших школярів інтересу до музикування на дитячих інструментах. - C. 280-284.
  59. Потоцька О. В. Підготовка студентів до самостійної інтерпретації класичної фортепіанної музики. - C. 284-290.
  60. Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання

  61. Ватаманюк Г. П. Система формування комунікативних умінь старших дошкільників: організаційно-методичний аспект (на матеріалі музичних ігор). - C. 291-299.
  62. Газіна І. О. Музична компетентність вихователя та її роль в умовах діяльності дошкільного навчального закладу. - C. 299-302.
  63. Горох Г. В. Методика роботи над уживанням прийменників у мовленні старших дошкільників та учнів початкових класів. - C. 303-306.
  64. Дуткевич Т. В., Приймак С. В. Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку. - C. 306-309.
  65. Ковалішена С. В. Реалізація наступності в екологічному вихованні дошкільників і молодших школярів (з досвіду роботи СЗОШ І ступеня №14 Кам’янця-Подільського). - C. 310-313.
  66. Мельник О. М. Особливості формування культури побуту молодших підлітків шкіл-інтернатів. - C. 313-318.
  67. Мисів В. М. Педагогічні аспекти покращення психофізичного стану старших дошкільників з урахуванням їх рухової асиметрії. - C. 319-323.
  68. Олійник О. М. Педагогічні можливост театралізованих ігору формуванні творчої активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 324-327.
  69. Столяренко О. Б. Вплив взаємин на формування моральної свідомості молодших школярів. - C. 327-331.
  70. Відомості про авторів. - C. 332-335.
2011
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського