Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2013/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Андрющенко Т. К. Компетентнісний підхід як стратегічний напрям розвитку освіти в Україні: теоретичний аспект. - C. 8-12.
  5. Барановська С. А. Самовдосконалення вчителя в системі вищої педагогічної освіти. - C. 13-18.
  6. Богданець-Білоскаленко Н. І. Розвиток освіти для дорослих у працях Я.Ф. Чепіги. - C. 19-24.
  7. Величко О. Ю. Зарубіжний досвід формування громадянської компетентності дітей і молоді. - C. 24-29.
  8. Верстівська І. І. Проблема професійної орієнтації учнів середніх шкіл у сучасній Великобританії. - C. 30-34.
  9. Вітер О. В. Історичне підґрунтя системи освіти Іспанії. - C. 34-38.
  10. Волошко Г. В. Соціально-педагогічна реклама як засіб превентивного виховання учнівської молоді. - C. 39-42.
  11. Герлянд Т. М. Сучасні підходи до впровадження проектної технології у процес загальноосвітньої підготовки закладів професійно-технічної освіти. - C. 43-47.
  12. Гончарова Е. П. Высшее образование: методологические ориентиры. - C. 48-54.
  13. Горбова Н. А. Культурно-антропологічні аспекти етнопедагогічного знання: до постановки питання. - C. 54-59.
  14. Долгова Н. О. Теоретичні аспекти модернізації фізичного виховання студентської молоді та університетського спорту. - C. 60-64.
  15. Жданова В. Г. Вплив дидактичних умов на формування у студентів працеохоронних умінь і навичок засобами імітаційного моделювання. - C. 65-68.
  16. Жмуркова І. В. Творчість особистості як умова формування професійних навичок інженерів хімічних спеціальностей. - C. 68-73.
  17. Комишан А. І., Хударковський К. І. Запровадження компетентнісного підходу до системи вищої освіти на основі визначення змісту підготовки майбутніх фахівців. - C. 73-81.
  18. Кривошапка І. В. Толерантність менеджера освіти як чинник гуманізації управління. - C. 81-86.
  19. Кучинська І. О. Актуалізація досвіду виховання громадянськості дітей і молоді у проекції на сучасні завдання громадянського виховання. - C. 86-92.
  20. Луцик І. Г., Бордюг О. Г. Інтерактивні технології навчання як чинник особистісного розвитку студентів педагогічного коледжу. - C. 92-96.
  21. Махиня Н. В. Особливості поглядів німецьких науковців на основні дефініції освіти дорослих в умовах європейської інтеграції. - C. 97-101.
  22. Мося І. А. Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 101-107.
  23. Ніколаєску І. О. Практичні основи акмеологічного розвитку педагога в умовах освітньо-інформаційного простору. - C. 107-112.
  24. Осипенко С. І. Функціональне навчання у сфері цивільного захисту: завдання, структура, технологія. - C. 112-116.
  25. Поперечна Л. Ю. Етапи професійного розвитку вчителя початкових класів у системі неперервної педагогічної освіти. - C. 116-121.
  26. Проценко О. Б. Розвиток неперервної педагогічної освіти Республіки Кіпр: історія та сучасність. - C. 121-126.
  27. Резван О. О. Професійні уміння випускника автомобільно-дорожньої галузі. - C. 126-131.
  28. Роман С. В. Парадигмальний підхід до формування еколого-гуманістичних цінностей школярів. - C. 131-136.
  29. Талаш І. О. Особливості впровадження модульно-рейтингової системи в процесі фахової підготовки майбутніх учителів. - C. 137-141.
  30. Ткаченко Л. М. Безперервна освіта дорослих як провідний стратегічний напрямок британського науково-педагогічного дискурсу. - C. 141-145.
  31. Топольник Я. В. Самоосвітня діяльність студентів: особливості, функції, структурні компоненти, принципи, етапи здійснення. - C. 146-151.
  32. Третько В. В. Психолого-педагогічний портрет фахівця міжнародних відносин. - C. 152 -157.
  33. Хоменко П .В. Формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 158 -161.
  34. Ягоднікова В. В. Проблема антиінноваційних бар’єрів у виховній діяльності педагогів. - C. 162-167.
  35. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  36. Алієва З. К. Формування стереотипів культурної перцепції в аспекті міжкультурної комунікації. - C. 168-172.
  37. Бурдаківська Н.М., Галицька М.М. Український дитячий фольклор на уроках рідної мови під час вивчення теми "іменник” у початкових класах. - C. 173-178.
  38. Волга А. Є. Визначення поняття "мовленнєва культура"у британській педагогіці. - C. 178 -182.
  39. Зеркина Н. Н. К вопросу о семантике компонента в фразеологических единицах. - C. 183-187.
  40. Лупаренко С.Є. Сучасна дитяча субкультура як одне з джерел існування та розвитку світу дитинства. - C. 187-192.
  41. Паламар С. П. Реалізація взаємозв’язків мистецьких знаньу змісті сучасної літературної освіти як засіб формування предметних компетентностей учнів основної школи. - C. 193-196.
  42. Савінова Н. В. Особливості формування навичок словотворення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 197-203.
  43. Халабузар О.А. Оновлення парадигми освіти як шлях до вдосконалення фахової підготовки лінгвістів. - C. 203-208.
  44. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  45. Авраменко О. Б. Загальнотехнічні дисципліни як освітня модель інтеграції науки, техніки і технології. - C. 209-213.
  46. Гапоненко Г. М. Методична основа комплексності педагогіко – психологічної підготовки майбутніх водолазів – підривників. - C. 214-219.
  47. Гордашевська Г. І. Навчально-польова практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя географії. - C. 220-225.
  48. Гребьонкіна О. С. До питання проведення тематичного контролю знань студентів з вищої математики. - C. 225-229.
  49. Думанська Т. В. Прикладні задачі економічного змісту у вивченні вищої математики студентами економічних спеціальностей. - C. 230-235.
  50. Запорожан З. Є. Семінарські заняття у практиці викладання у вищій школі курсу "методика викладання природознавства у початковій школі". - C. 235-241.
  51. Кобилянський О. В. Застосування системного підходу до формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 242-247.
  52. Науменко С. О. Системи завдань у тестовій формі з географії. - C. 248-255.
  53. Рябуха А. Ю. Стан упровадження мультимедійних технологій у підготовку майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 255-258.
  54. Терещук А. І. Формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи як науково-методична проблема. - C. 259-264.
  55. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  56. Аліксійчук О. С. Астральна символіка українських народних пісень у хорових обробках М.Д. Леонтовича. - C. 265-270.
  57. Бурназова В. В. Інноваційні методи та прийоми розвитку виконавської самостійності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки. - C. 270-275.
  58. Гріньова В. В. Використання творів м.леонтовича на уроках сольфеджіо. - C. 275-283.
  59. Гуцул І. А. Художньо-педагогічна діяльність В. Гаґенмейстера. - C. 283-288.
  60. Економова Е. К. Зв’язок між психологічною саморегуляцією та розвитком професійної усталеності співаків, формуванням їхніх експресивних здібностей у виконавській діяльності. - C. 289-294.
  61. Кляпетура С. І., Васильєва Н. В. Постать М. Леонтовича в творчості подільських художників. - C. 294-297.
  62. Малахова М. О. Соціально-психологічні аспекти сценічного хвилювання у професійно-виконавській діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 297-302.
  63. Маринін І. Г. Вокально-естрадний жанр в творчості композитора Олексія Беца (друга половина хх – початок ххі ст.). - C. 302-307.
  64. Мартинюк А. К. Універсалізм творчої діяльності Миколи Леонтовича. - C. 308-313.
  65. Овсієнко Я. М. Особливості розвитку художньо-естетичної гімназії "дивосвіт" як експериментального навчального закладу з проблеми професійно-художньої освіти. - C. 313-319.
  66. Олійник В. Ф., Попович А. В. Аплікатурна дисципліна та аплікатурне мислення – важливі чинники впливу на вдосконалення технічної майстерності баяніста. - C. 319-324.
  67. Раструба Т. В. Особистісно-орієнтована музична освіта і художня свідомість учнів. - C. 324-328.
  68. Скріпнікова Л. В. Застосування принципів управління якістю в системі підготовки майбутніх учителів музики. - C. 329-333.
  69. Смоляк О. С Серіаційний принцип розгортання мелодії в обробці обрядової пісні "Коза" Миколи Леонтовича. - C. 333-339.
  70. Устименко-Косоріч О. А. Педагогічно-освітні аспекти розвитку баянно-акордеонної школи Сербії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 339-344.
  71. Яропуд З. П. Підготовка студентів до роботи з творами немензурованого безрозмірного письма у класі диригування. - C. 344-348.
  72. Відомості про авторів. - C. 349-351.
2013
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського