Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2013/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Педагогіка
- Андрющенко Т. К. Компетентнісний підхід як стратегічний напрям розвитку освіти в Україні: теоретичний аспект. - C. 8-12.
- Барановська С. А. Самовдосконалення вчителя в системі вищої педагогічної освіти. - C. 13-18.
- Богданець-Білоскаленко Н. І. Розвиток освіти для дорослих у працях Я.Ф. Чепіги. - C. 19-24.
- Величко О. Ю. Зарубіжний досвід формування громадянської компетентності дітей і молоді. - C. 24-29.
- Верстівська І. І. Проблема професійної орієнтації учнів середніх шкіл у сучасній Великобританії. - C. 30-34.
- Вітер О. В. Історичне підґрунтя системи освіти Іспанії. - C. 34-38.
- Волошко Г. В. Соціально-педагогічна реклама як засіб превентивного виховання учнівської молоді. - C. 39-42.
- Герлянд Т. М. Сучасні підходи до впровадження проектної технології у процес загальноосвітньої підготовки закладів професійно-технічної освіти. - C. 43-47.
- Гончарова Е. П. Высшее образование: методологические ориентиры. - C. 48-54.
- Горбова Н. А. Культурно-антропологічні аспекти етнопедагогічного знання: до постановки питання. - C. 54-59.
- Долгова Н. О. Теоретичні аспекти модернізації фізичного виховання студентської молоді та університетського спорту. - C. 60-64.
- Жданова В. Г. Вплив дидактичних умов на формування у студентів працеохоронних умінь і навичок засобами імітаційного моделювання. - C. 65-68.
- Жмуркова І. В. Творчість особистості як умова формування професійних навичок інженерів хімічних спеціальностей. - C. 68-73.
- Комишан А. І., Хударковський К. І. Запровадження компетентнісного підходу до системи вищої освіти на основі визначення змісту підготовки майбутніх фахівців. - C. 73-81.
- Кривошапка І. В. Толерантність менеджера освіти як чинник гуманізації управління. - C. 81-86.
- Кучинська І. О. Актуалізація досвіду виховання громадянськості дітей і молоді у проекції на сучасні завдання громадянського виховання. - C. 86-92.
- Луцик І. Г., Бордюг О. Г. Інтерактивні технології навчання як чинник особистісного розвитку студентів педагогічного коледжу. - C. 92-96.
- Махиня Н. В. Особливості поглядів німецьких науковців на основні дефініції освіти дорослих в умовах європейської інтеграції. - C. 97-101.
- Мося І. А. Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 101-107.
- Ніколаєску І. О. Практичні основи акмеологічного розвитку педагога в умовах освітньо-інформаційного простору. - C. 107-112.
- Осипенко С. І. Функціональне навчання у сфері цивільного захисту: завдання, структура, технологія. - C. 112-116.
- Поперечна Л. Ю. Етапи професійного розвитку вчителя початкових класів у системі неперервної педагогічної освіти. - C. 116-121.
- Проценко О. Б. Розвиток неперервної педагогічної освіти Республіки Кіпр: історія та сучасність. - C. 121-126.
- Резван О. О. Професійні уміння випускника автомобільно-дорожньої галузі. - C. 126-131.
- Роман С. В. Парадигмальний підхід до формування еколого-гуманістичних цінностей школярів. - C. 131-136.
- Талаш І. О. Особливості впровадження модульно-рейтингової системи в процесі фахової підготовки майбутніх учителів. - C. 137-141.
- Ткаченко Л. М. Безперервна освіта дорослих як провідний стратегічний напрямок британського науково-педагогічного дискурсу. - C. 141-145.
- Топольник Я. В. Самоосвітня діяльність студентів: особливості, функції, структурні компоненти, принципи, етапи здійснення. - C. 146-151.
- Третько В. В. Психолого-педагогічний портрет фахівця міжнародних відносин. - C. 152 -157.
- Хоменко П .В. Формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 158 -161.
- Ягоднікова В. В. Проблема антиінноваційних бар’єрів у виховній діяльності педагогів. - C. 162-167.
Розділ 2. Методика викладання мови і літератури
- Алієва З. К. Формування стереотипів культурної перцепції в аспекті міжкультурної комунікації. - C. 168-172.
- Бурдаківська Н.М., Галицька М.М. Український дитячий фольклор на уроках рідної мови під час вивчення теми "іменник” у початкових класах. - C. 173-178.
- Волга А. Є. Визначення поняття "мовленнєва культура"у британській педагогіці. - C. 178 -182.
- Зеркина Н. Н. К вопросу о семантике компонента в фразеологических единицах. - C. 183-187.
- Лупаренко С.Є. Сучасна дитяча субкультура як одне з джерел існування та розвитку світу дитинства. - C. 187-192.
- Паламар С. П. Реалізація взаємозв’язків мистецьких знаньу змісті сучасної літературної освіти як засіб формування предметних компетентностей учнів основної школи. - C. 193-196.
- Савінова Н. В. Особливості формування навичок словотворення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 197-203.
- Халабузар О.А. Оновлення парадигми освіти як шлях до вдосконалення фахової підготовки лінгвістів. - C. 203-208.
Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін
- Авраменко О. Б. Загальнотехнічні дисципліни як освітня модель інтеграції науки, техніки і технології. - C. 209-213.
- Гапоненко Г. М. Методична основа комплексності педагогіко – психологічної підготовки майбутніх водолазів – підривників. - C. 214-219.
- Гордашевська Г. І. Навчально-польова практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя географії. - C. 220-225.
- Гребьонкіна О. С. До питання проведення тематичного контролю знань студентів з вищої математики. - C. 225-229.
- Думанська Т. В. Прикладні задачі економічного змісту у вивченні вищої математики студентами економічних спеціальностей. - C. 230-235.
- Запорожан З. Є. Семінарські заняття у практиці викладання у вищій школі курсу "методика викладання природознавства у початковій школі". - C. 235-241.
- Кобилянський О. В. Застосування системного підходу до формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 242-247.
- Науменко С. О. Системи завдань у тестовій формі з географії. - C. 248-255.
- Рябуха А. Ю. Стан упровадження мультимедійних технологій у підготовку майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. - C. 255-258.
- Терещук А. І. Формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи як науково-методична проблема. - C. 259-264.
Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін
- Аліксійчук О. С. Астральна символіка українських народних пісень у хорових обробках М.Д. Леонтовича. - C. 265-270.
- Бурназова В. В. Інноваційні методи та прийоми розвитку виконавської самостійності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки. - C. 270-275.
- Гріньова В. В. Використання творів м.леонтовича на уроках сольфеджіо. - C. 275-283.
- Гуцул І. А. Художньо-педагогічна діяльність В. Гаґенмейстера. - C. 283-288.
- Економова Е. К. Зв’язок між психологічною саморегуляцією та розвитком професійної усталеності співаків, формуванням їхніх експресивних здібностей у виконавській діяльності. - C. 289-294.
- Кляпетура С. І., Васильєва Н. В. Постать М. Леонтовича в творчості подільських художників. - C. 294-297.
- Малахова М. О. Соціально-психологічні аспекти сценічного хвилювання у професійно-виконавській діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 297-302.
- Маринін І. Г. Вокально-естрадний жанр в творчості композитора Олексія Беца (друга половина хх – початок ххі ст.). - C. 302-307.
- Мартинюк А. К. Універсалізм творчої діяльності Миколи Леонтовича. - C. 308-313.
- Овсієнко Я. М. Особливості розвитку художньо-естетичної гімназії "дивосвіт" як експериментального навчального закладу з проблеми професійно-художньої освіти. - C. 313-319.
- Олійник В. Ф., Попович А. В. Аплікатурна дисципліна та аплікатурне мислення – важливі чинники впливу на вдосконалення технічної майстерності баяніста. - C. 319-324.
- Раструба Т. В. Особистісно-орієнтована музична освіта і художня свідомість учнів. - C. 324-328.
- Скріпнікова Л. В. Застосування принципів управління якістю в системі підготовки майбутніх учителів музики. - C. 329-333.
- Смоляк О. С Серіаційний принцип розгортання мелодії в обробці обрядової пісні "Коза" Миколи Леонтовича. - C. 333-339.
- Устименко-Косоріч О. А. Педагогічно-освітні аспекти розвитку баянно-акордеонної школи Сербії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 339-344.
- Яропуд З. П. Підготовка студентів до роботи з творами немензурованого безрозмірного письма у класі диригування. - C. 344-348.
- Відомості про авторів. - C. 349-351.
| 2013 | | Вип. 13
|
|
|
|