Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2013/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Абдуллин А. Г., Абдуллина Д. Р., Иоголевич Н. И. Психологическая природа ценностных ориентаций личности. - C. 8-13.
  5. Алексєєв О. М. Дистанційні технології у змішаному навчанні студентів машинобудівних спеціальностей. - C. 14-18.
  6. Балабуст Н.Ю. Місце і роль домашнього навчання в освітній сфері Подільської губернії (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 18-27.
  7. Беата А. З. Соціальна профілактика щодо проблем наркоманії – місце соціальної роботи в превентивних діях. - C. 28-33.
  8. Белякова И. В., Кожушкова Н. В. Психолого-педагогические аспекты управления самостоятельной работой учащихся. - C. 33-37.
  9. Боднарчук Т. В. Моделі білінгвальної освіти та їх функціонуванняв сучасній українській школі. - C. 37-42.
  10. Вонсович В. П. Алгоритм самопідготовки студентів з етнопедагогіки. - C. 42-46.
  11. Герасимова І. Г. Андрагогічні виміри формування професійної мобільності випускників вищих навчальних закладів. - C. 47-51.
  12. Головко М.В. Передумови становлення шкільної фізичної освіти в період розбудови єдиної школи України (1917-1920 рр.). - C. 52-56.
  13. Горбатюк О. В. Окремі аспекти підготовки педагогічних кадрів в Україні у двадцятих роках хх століття. - C. 56-60.
  14. Горук Н. М. Емпіричне дослідження організації неформальної освіти жінок у США. - C. 60-66.
  15. Гук С. В. Професійні функції фахівця з фізичної реабілітації. - C. 66-70.
  16. Казанішена Н. В. Психолого-педагогічні дослідження проблеми професійної готовності вчителя до екологічного виховання учнів. - C. 71-76.
  17. Катревич Л. В. Професійно-особистісні вимоги до майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у системі освіти Великої Британії. - C. 76-80.
  18. Кендзьор П. І. Інноваційні підходи до реалізації полікультурного виміру історичної освіти. - C. 80-86.
  19. Ковтун Т. І. Методичні аспекти інтелектуального виховання студентів засобами навчальної діяльності. - C. 86-92.
  20. Кришмарел В. Ю. Методико-методологічні проблеми підручників з предметів духовно-морального спрямування. - C. 93-98.
  21. Кудашкіна О. З. Роль та функції соціального етапу програми кіберсоціалізації студентів. - C. 99-103.
  22. Кучинська І. О. Логіко-структурна модель розвитку ідей громадянського виховання у вітчизняній суспільно-педагогічній думці. - C. 104-107.
  23. Лопухівська А.В. Сучасні тенденції розвитку комунікативної компетентності учнів сільської школи. - C. 107-112.
  24. Опанасенко В. П. Рівні сформованості дослідницьких умінь у структурі аудиторних занять зі спецдисциплін. - C. 112 -117.
  25. Романюк І. М. Досвід підготовки фахівців з виховання у збройних силах російської федерації. - C. 118-123.
  26. Ромащенко І. В. Педагогічні технології як вирішальний фактор формування особистості. - C. 123-129.
  27. Сіренко М. В. Історичний розвиток педагогічних підходів до з’ясування соціально- та культуротворчих функцій материнства. - C. 129-136.
  28. Татаринов. С.Й., Бойко Р.О. Видатні педагоги Бахмута у XIX – на початку XX ст.. - C. 136-140.
  29. Тишик І. С. Міжетнічна толерантність як складова формування особистості майбутнього викладача історії. - C. 140-145.
  30. Ткаченко І. В. Теоретичні аспекти розвитку соціальної активності підлітків у літніх дитячих оздоровчих центрах. - C. 145-149.
  31. Чепурна В. О. Формування готовності до управлінської діяльності магістрів технічних спеціальностей як педагогічна проблема. - C. 149-154.
  32. Черток Л. П. Впровадження міжкультурного підходу в систему вищої та неперервної освіти Швейцарії. - C. 154-158.
  33. Чухно Л. А. Становлення правової і нормативної бази організації навчання обдарованих студентів у вищих навчальних закладах Німеччини. - C. 159-163.
  34. Шарата Н. Г. Системний підхід в управлінні інноваційно-педагогічною діяльністю у вищих навчальних закладах. - C. 164-169.
  35. Beata A. Zięba, Adelina Zięba Problemy funkcjonowania społecznego rodzin wielodzietnych (functioning and social problems of large families). - C. 170-174.
  36. Marek Paluch Wykorzystanie kultury w procesie wychowania i terapii pedagogicznej. - C. 174-179.
  37. Urszula Gruca-Miąsik Ethical and moral aspects of care and upbringing in family. - C. 179-185.
  38. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  39. Горох Г. В. Твори Ліни Костенко в контексті практичних занять з української мови. - C. 186-191.
  40. Карпенко Г. П. Логістичні термінологічні студії в Україні. - C. 191-196.
  41. Ліпінська І. О. Зміст професійної та практичної підготовки вчителів-філологів широкого профілю в Україні: історія і сучасність. - C. 196-201.
  42. Орлова І. О. З досвіду використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови. - C. 201-205.
  43. Очеретна Н. Д. Особливості застосування ділових ігор у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 206-210.
  44. Собчинская С. А., Макарова О. В. Методические проблемы обучения чтению в перегруженном информационном обществе. - C. 210-213.
  45. Сушко З. М., Бобир Ж. М. Формування умінь науково-дослідної роботи студентів у ході вивчення іноземної мови. - C. 214-218.
  46. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  47. Вітер С. А. Модель формування економічної компетентності молодших спеціалістів у процесі фахової підготовки. - C. 219-224.
  48. Кулішов В. С . Рівень економічної підготовки учнів старшої школи. - C. 224-230.
  49. Мельник Ю. С. Особливості навчання учнів розв’язувати прикладні експериментальні задачі з фізики. - C. 230-235.
  50. Свириденко О. О. Рухова активність як запорука здорового способу життя. - C. 236-240.
  51. Середня С. С. Місце та значення морально-вольових якостей у професіограмі вчителя фізичної культури. - C. 240-245.
  52. Слатвінська О. А. Формування екологічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю. - C. 245-250.
  53. Хом’юк І. В. Використання методів математичної статистики в педагогічних дослідженнях. - C. 250-256.
  54. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  55. Аліксійчук О. С. Значення шкільної бібліотеки (медіатеки) у процесі опанування учнями 9-11 класів курсу "художня культура". - C. 257-261.
  56. Волошина Л. Г. Формування системи інформатичних компетентностей учнів старшої школи музичного профілю навчання. - C. 262-268.
  57. Карташова Ж. Ю. Сутнісна характеристика інтегративних процесів у сучасній науковій літературі. - C. 268-276.
  58. Кузик В. В. "Щедрик" : аналіз – stretta. - C. 277-279.
  59. Лабунець В. М. Допрофесійна підготовка в системі неперервної мистецької освіти. - C. 280-286.
  60. Маринін І. Г. Теоретико-методологічні основи вітчизняного акордеонно- баянного виконавства (друга половина ХХ- початок ХХІ ст.). - C. 286-291.
  61. Мартинюк Л. В. Особливості інтерпретації хорових мініатюр м.леонтовича(курс "хоровий клас та практикум роботи з хором"). - C. 291-295.
  62. Мартинюк Т. В. Національна своєрідність хорової музики Миколи Леонтовича. - C. 296-300.
  63. Олійник В. Ф. Проблема мотивації вчителів музики до використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчальному процесі. - C. 300-305.
  64. Прядко О. М . Розвиток української вокальної педагогіки. - C. 305-310.
  65. Сверлюк Я. В. Вітчизняне диригентсько-оркестрове мистецтво в контексті культурно-історичних подій. - C. 311-314.
  66. Ситник Т. М. Аспекти формування та розвитку творчого потенціалу співаків. - C. 315-319.
  67. Совік Т. В. Використання творів миколи леонтовича на заняттях з "музичного виховання і основ хореографії з методикою викладання" як засіб формування позитивної мотивації навчання. - C. 319-323.
  68. Федорчук В. В. Діалогічна взаємодія у підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 323-328.
  69. Чайка М. М., Чайка С. В. Виховні особливості української народної пісні. - C. 328-332.
  70. Яропуд З. П., Печенюк М. А. Широкий спектр діяльності Лесі Дичко. - C. 332-335.
  71. Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання

  72. Біляковська О. О. Контрольно-оцінювальна діяльність учителя: теоретичні аспекти. - C. 336-340.
  73. Васильєва С. А. До характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження проблеми "розвиток дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст.-початок ХХІ ст.)" . - C. 341-346.
  74. Галаманжук Л. Л. Характеристика чинників, що визначають нестимульований розвиток моторної функції дітей у дошкільний період. - C. 346-351.
  75. Курінна С. М. Аналіз соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку. - C. 352-357.
  76. Макарова В. О. Розвиток допитливості у дітей старшого дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема. - C. 358-361.
  77. Пушкар Л. В. Методи формування музичних компетенцій майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 362-367.
  78. Рібцун Ю. В. Види логопедичного масажу в роботі з дітьми із порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 368-372.
  79. Відомості про авторів. - C. 373-375.
2013
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського