Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2013/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Вонсович В. П. Ретроспективний аналіз формування особистісно-орієнтованої системи навчання. - C. 7-11.
  5. Ворожбіт В. В. Ціннісні орієнтири організації духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогічної думки першої половини ХІХ століття. - C. 12-17.
  6. Гончар І. Г. Права дітей та основні механізми їх реалізації в творчій cпадщині К. Вентцеля. - C. 18-22.
  7. Гуліна М. С. Формування ділового етикету у магістрів технічних спеціальностей у позааудиторній роботі як педагогічна проблема. - C. 23-26.
  8. Жданова В. Г. Модель формування у студентів вищих навчальних закладів працеохоронних умінь і навичок. - C. 26-33.
  9. Задорожна-Княгницька Л. В. Управлінська антропологія як методологічна основа професійної підготовки керівника сільської школи. - C. 34-39.
  10. Ковальчук Г. П. Проблема формування в учнів здорового способу життя в школах України другої половини ХХ століття. - C. 39-44.
  11. Ковальчук О. М. Структура готовності магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльності. - C. 45-49.
  12. Комишан А. І. Педагогічна діагностика досягнень студентівз навчальних дисциплін. - C. 49-57.
  13. Косенчук О. Г. Програма підготовки соціальних педагогів до роботи з лідерами учнівського самоврядування. - C. 57-62.
  14. Кравець Н. Б. Формування професійної культури психологапри вивченні психології важковиховуваних підлітків. - C. 62-66.
  15. Кучинська І. О. Динаміка розвитку ідей громадянського виховання в українській школі у 1917–1920 рр.. - C. 67-71.
  16. Невзоров Р. В. Повітряний бій як структурний елемент навчального плану підготовки курсантів-льотчиків. - C. 72-76.
  17. Опалюк Т. Л. Адаптивна функція навчального процесу інноваційного рівня в умовах професійної підготовки вчителя. - C. 77-82.
  18. Петрачков О.В. Особливості системи оцінювання фізичної підготовленості військовослужбовців провідних країн світу. - C. 82-89.
  19. Попова Г. В. Структура культури управління персоналом майбутніх менеджерів. - C. 89-95.
  20. Размолодчикова І. В. Проблемно-пошукові ситуації як мотиваційний інструментарій створення соціально-педагогічного іміджу вчителя. - C. 95-99.
  21. Сніца Т. Є. Структурні компоненти полікультурної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 100-105.
  22. Староста В. І. Мікровикладання: особливості та навчальні завдання. - C. 105-110.
  23. Тришневська Г. Б. Організація пізнавальної діяльності школярів у процесі громадянського виховання. - C. 111-115.
  24. Трофименко А. О. Парадигмальний підхід до змісту ключових педагогічних компетенцій. - C. 115-120.
  25. Шевченко В. М. Умови та фактори ефективного використання методукохлеарної імплантації. - C. 121-125.
  26. Шевченко С. М. Розвиток російських шкіл в урср (кінець 30-х - 40-і рр. ХХ ст.). - C. 126-131.
  27. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  28. Бондарчук О. А. Формування змісту навчальної програми з англійської мовита літератури в Австралії. - C. 132-136.
  29. Каньоса П. С. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації навчально-виховного потенціалу підручників з української мови. - C. 136-140.
  30. Лисак Г. О. Методи формування фонетичної компетенції студентів гуманітарного профілю вищого навчального закладу. - C. 141-145.
  31. Мартиненко В. О. Структура і зміст читацької компетентності молодших школярів. - C. 145-151.
  32. Потюк І. Є. Дидактичні аспекти методики формування англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей на засадах стратегічного підходу. - C. 151-157.
  33. Редько В. Г. Засоби діагностики розвитку іншомовної особистості школяра. - C. 157-165.
  34. Ромашенко В. Є. Комп’ютерний дискурс як засіб формування інформаційно- комунікаційної компетенції бакалаврів філології. - C. 166-170.
  35. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  36. Гребьонкіна О. С. Професійна спрямованість навчання вищої математики студентів екологічних спеціальностей. - C. 171-176.
  37. Левін П. Б. Критерії успішності реалізації економічних знань учнів у технологічній освіті. - C. 177-182.
  38. Люлькова Ю. М. Необхідність формування економічної компетентності учнів у навчанні географії в основній школі. - C. 182-185.
  39. Науменко С. О. Географічні задачі як інструмент реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів 6–7 класів. - C. 186-190.
  40. Олійник Н. Ю. Формування економічних знань учнів на уроках з базових предметів. - C. 190-195.
  41. Роман С. В. Педагогічна технологія як компонент педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти. - C. 196-200.
  42. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  43. Аліксійчук О. С. Мистецько-просвітницька діяльність Олександра Дзбанівського в контексті становлення української освітиі культури початку ХХ ст. - C. 201-205.
  44. Борисова Т. В. Педагогічні умови забезпечення ефективності творчогорозвитку школярів засобами театрального мистецтва. - C. 205-210.
  45. Гук О. І. Теоретико-методичні засади інноваційної діяльності педагога-керівника ансамблю бандуристів. - C. 210-215.
  46. Маринін І. Г. Творча особистість о. Царука в контексті розвитку народно-інструментального виконавства Південно-Західного Поділля (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 215-220.
  47. Мартинюк Л. В. Особливості музичної слухацької діяльностіпідлітка-виконавця. - C. 220-225.
  48. Прядко О. М. Формування навичок співацького дихання у майбутніх педагогів-музикантів на заняттях з вокалу. - C. 225-230.
  49. Сопіна Я. В. Психолого-педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 230-235.
  50. Тихомирова Н. Ф. Теоретичний аналіз як метод вивчення стильовихособливостей музичних творів на практичних заняттях. - C. 235-240.
  51. Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання

  52. Артемьєва І. С. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі. - C. 241-246.
  53. Довженко Т. О. Підготовка майбутніх педагогів до організації педагогічної просвіти батьків дітей молодшого шкільного віку. - C. 246-251.
  54. Дуткевич Т. В. Психологічні особливості розвитку дитячої творчості. - C. 251-256.
  55. Михалевська В. А. Особливості прояву наполегливості та впевненості в молодших школярів. - C. 257-263.
  56. Пономаренко О. В. Проблема лідерських якостей вчителя в дослідженнях вітчизняних учених. - C. 263-268.
  57. Садова І. І. Педагогічний вплив у структурі суб’єкт-суб’єктних відносин учителя і учнів. - C. 268-273.
  58. Циплюк А. М. Здоров’язбережувальне середовище в сучасному дошкільному навчальному закладі: дидактичний аспект. - C. 274-278.
  59. Шевченко Ю. М., Дубяга С. М. Шляхи та засоби підготовки майбутнього вчителя початкових класів до розвитку пізнавальної активності молодших школярів. - C. 278-284.
  60. Відомості про авторів. - C. 285-287.
2013
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського