Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2016/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аліксійчук О. Методичні підходи до виховання духовності учнів старшої школи на уроках художньої культури. - C. 10-14.
  4. Борисова Т. Постановка дитячого театрального спектаклю як художньо-педагогічна проблема. - C. 15-20.
  5. Васильєва Н. Принципи виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних університетів. - C. 21-26.
  6. Вей Лімін Основні традиції співацького навчання у Китаї. - C. 26-30.
  7. Воєвідко Л. Вимоги до самостійної роботи студентів із методики музичного виховання. - C. 30-37.
  8. Зайцева А. Функції художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики. - C. 37-46.
  9. Карпенко Т. Характеристика професійної компетентності педагога-музиканта. - C. 46-53.
  10. Карташова Ж.. Модель фахової підготовки майбутнього вчителя музики в процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. - C. 53-59.
  11. Лабінцева Л. Формування виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 59-64.
  12. Лабунець В. Концептуальна модель інноваційної інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 64-71.
  13. Ліхіцька Л. Пізнавально-процесуальний напрям мистецької підготовки студентів педагогічних університетів. - C. 71-74.
  14. Лук’янчиков М. Теоретичні основи впровадження педагогічного проектування в професійну підготовку майбутнього вчителя музики. - C. 75-80.
  15. Ляшко М. Теоретичні основи дослідження проблеми розвитку музичних здібностей. - C. 80-86.
  16. Майба О. Зміст, форми і методи навчання церковного співу молодших школярів в умовах Недільної школи. - C. 86-90.
  17. Маринін І. Теоретико-методологічні основи дослідження процесу академізації народно-інструментального виконавства в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ століть (джерелознавчий аспект). - C. 91-96.
  18. Мартинюк А. Наукова парадигма хорової школи професора Інесси Гулеско. - C. 97-101.
  19. Мартинюк Л. Особливості інтерпретаційної системи дириґента в контексті роботи з учбовим студентським хором. - C. 102-106.
  20. Мартинюк О. Основні методи формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. - C. 106-110.
  21. Мартинюк Т. Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти. - C. 111-115.
  22. Марцинів В. Творча діяльність учнів шкіл мистецтв у процесі навчання з використанням електронного музичного інструментарію. - C. 116-124.
  23. Олійник В. Актуальні питання викладання навчальної дисципліни "Комп’ютерне моделювання та аранжування". - C. 124-130.
  24. Пухальський Т. Компонентна структура професійної компетентності вчителя музики. - C. 131-137.
  25. Ситник Т. Хорове виконавство у формуванні музичного інтересу підлітків. - C. 138-142.
  26. Совік Т. Рівні сформованості музичної практико-діяльнісної компетенції в майбутніх учителів початкової школи. - C. 143-148.
  27. Сунь Лінян Педагогічні умови самовдосконалення студентів факультетів мистецтв у процесі вокально-хорового навчання. - C. 148-152.
  28. Урсу Н. Живописний портрет – джерело дослідження культурно- мистецького життя регіону XVIII-XIX ст.. - C. 152-158.
  29. Хомич І. Сучасні підходи до виховання особистості в контексті модернізації вищої мистецької освіти. - C. 159-162.
  30. Черняк Є. Методичні аспекти формування професійно-виконавських компетенцій музикантів з різними індивідуально-психологічними особливостями. - C. 163-167.
  31. Бабюк С. Використання нетрадиційних технологій у процесі формування інтересу молодших школярів до фізичної культури. - C. 168-173.
  32. Бабюк Т. Педагогічні умови формування професійно-валеологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 173-178.
  33. Бадіца М. Теоретичні основи моделювання процесу формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 178-182.
  34. Ватаманюк Г. Психолого-педагогічні аспекти формування соціально- комунікативної готовності дошкільників до навчання в школі засобами гри. - C. 183-188.
  35. Вашак О. Особливості підготовки майбутніх вихователів до формування творчої особистості дитини дошкільного віку на заняттях із народознавства. - C. 188-193.
  36. Гордійчук М. Педагогічні умови ефективної освітньо-самостійної роботи учнів молодшого шкільного віку. - C. 194-201.
  37. Грітченко Т. Наступність у формуванні екологічної культури учнів початкової школи та дошкільників: реалії та перспективи. - C. 201-205.
  38. Калюжка Н. Комунікативні здібності майбутніх учителів початкової школи як основа їх професійно-педагогічної діяльності. - C. 206-210.
  39. Каньоса Н. Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей. - C. 210-215.
  40. Колток Л. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя початкової школи. - C. 215-220.
  41. Лемещук М. Соціально-комунікативний критерій соціалізації старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 220-224.
  42. Луценко І. Неперервність процесу формування активно-патріотичної позиції дитини у виховному просторі дошкільної і початкової освіти. - C. 225-229.
  43. Максимова О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі. - C. 229-234.
  44. Мачинська Н. Наступність дошкільної та початкової освіти: теоретико- практичний аспект підготовки майбутніх фахівців в умовах вищого навчального закладу. - C. 234-238.
  45. Моцик Р., Моцик Л. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі. - C. 239-244.
  46. Олійник О. Теоретичні засади становлення творчої активності дитини в контексті наступності дошкільної і початкової ланок освіти. - C. 244-249.
  47. Пуглій В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя початкової школи. - C. 250-255.
  48. Савченко І. Реалізація моделі формування довірливого ставлення у дітей 5-6 років до дорослих в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 255-261.
  49. Садова І. Причини виникнення труднощів у навчанні молодших школярів. - C. 261-266.
  50. Ткачук Г. Роль педагога-вихователя і місце дитячої книжки у розвитку творчої особистості. - C. 266-273.
  51. Трофаїла Н. Професійна підготовка майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку в контексті сучасної наукової думки. - C. 273-278.
  52. Федій О. Агогічна функція естетотерапії в процесі опанування дитиною основ "Мистецтва життя". - C. 278-285.
  53. Воронка Г. Викладання трансєвропейських лінгвістично-літературознавчих магістерських програм (кентерберійський/ паризький варіанти), використання специфічно-диференційних, інструктивно- диверсифікаційних педагогічних технологій. - C. 286-290.
  54. Годунко Л. Реформування змісту підготовки вчителів іноземних мов для початкової та середньої школи у Словацькій республіці. - C. 291-295.
  55. Голуб Н. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект. - C. 295-302.
  56. Голубєва І. Структура лінгвістичної обдарованості особистості в працях американських учених. - C. 303-307.
  57. Гордієнко Ю. Педагогічна толерантність учителя іноземної мови в процесі взаємодії з учнями початкової школи. - C. 308-313.
  58. Гудима Н. Комунікативна спрямованість риторики в початковій школі. - C. 314-318.
  59. Ковальчук О. Історія дослідження формування із харчових технологій англомовних рецептивних комунікативних компетентностей у майбутніх фахівців. - C. 318-325.
  60. Ковтун О. Теоретико-методологічні засади моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в початковій школі. - C. 326-331.
  61. Компаній О. Наступність у формуванні текстотворчих умінь молодших школярів в умовах мовної освіти. - C. 331-335.
  62. Купчик Л. Англійська мова як засіб реалізації білінгвальної освіти у німецькомовних країнах Європи. - C. 336-341.
  63. Куца Л. Двосуб’єктність як структурний принцип художнього автора поезії І. Франка "З усіх солодких, любих слів…". - C. 342-348.
  64. Майєр Н. Модель організації самостійної роботи з формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови. - C. 348-354.
  65. Мартіна О. Основні етапи навчання діалогічного мовлення молодших школярів. - C. 354-359.
  66. Мєлєкєсцева Н. Інтерактивні технології як засіб розвитку зв’язного мовлення молодших школярів. - C. 359-365.
  67. Новікова К. Методика проведення тренінгу як ефективного засобу вивчення іноземної мови. - C. 366-371.
  68. Остапенко С. Планування заняття з розвитку навичок читання в процесі викладання іноземних мов. - C. 372-377.
  69. Павлович Ю. Реформаторські зміни в ранній іншомовній освіті Чеської республіки (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 377-381.
  70. Пасічник О. Інформаційні технології в організації самостійної роботи студентів немовних спеціальностей: виклики та перспективи. - C. 382-386.
  71. Покулевська А. Методика викладання німецької мови за допомогою комунікаційної системи Skype. - C. 386-393.
  72. Полонська Т. Концептуальні засади створення навчального посібника елективного курсу "Культура і мистецтво Великої Британії" для учнів профільної школи. - C. 393-398.
  73. Попович А. Лабораторні заняття з методики навчання української мови, їх специфіка та особливості проведення. - C. 399-404.
  74. Рокіцька Н. Сучасна модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови у Німеччині: реалії та перспективи. - C. 405-410.
  75. Рудич О., Стиркіна Ю. Інтегративний підхід до викладання літератури в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 411-415.
  76. Саєнко Н. Корпусні технології у навчанні іноземних мов у вищій технічній школі. - C. 416-421.
  77. Сіліванова І. Діяльність французьких національних агенцій, центрів і відділів із питань вищої освіти та академічної мобільності. - C. 422-428.
  78. Ткаченко Л. Застосування естетичної словесної гри в процесі навчання та розваг (на прикладі віршованої творчості Марійки Підгірянки). - C. 428-433.
  79. Третяк Н. Формування мовленнєвих умінь молодших школярів на основі текстового матеріалу. - C. 433-438.
  80. Трефяк Н. Проблема вибору методу викладання української мови як іноземної у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 439-443.
  81. Фурт Д. Використання елективних курсів у процесі викладання англійської мови старшокласникам. - C. 444-448.
  82. Яцук О. Комунікативна спрямованість застосування елементів лінгвоаналізу в початковій школі. - C. 448-454.
  83. Головко М. Система джерельної бази історії методики навчання фізики в Україні. - C. 455-461.
2016
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського