Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2017/22(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Барановська О. Міжпредметна інтеграція як провідна тенденція в організації профільного навчання. - C. 9-13.
  4. Бахмат Н. Професійно-педагогічна освіта: підготовка вчителів для нової української школи. - C. 13-19.
  5. Бондар Т. Особливості фінансування інклюзивної освіти в Канаді. - C. 20-25.
  6. Браткова О. Сутність та структура готовності майбутнього юриста до професійної взаємодії. - C. 26-30.
  7. Власенко Н., Кириленко Г., Кириленко О. Професійне самовдосконалення вчителя фізичної культури як процес якісних змін його особистісно-професійної сфери і педагогічної діяльності. - C. 30-35.
  8. Войтович О. Методи формування емоційної культури майбутніх вихователів. - C. 35-41.
  9. Воліченко А., Гогоць В. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності. - C. 41-47.
  10. Вонсович В. Формування управлінської культури керівника сучасної школи. - C. 47-53.
  11. Горбатюк О. Інтерактивні форми і методи формування професійної культури майбутнього вчителя. - C. 53-58.
  12. Городиська О. Формування педагогічного мислення майбутнього вчителя. - C. 58-62.
  13. Грошовенко О. Формування світоглядно-екологічних цінностей майбутніх педагогів: контекст філософсько-концептуального аналізу. - C. 62-67.
  14. Демченко О., Ломакович В. Особливості підготовки американських учителів початкової школи: історичний досвід та сучасні тенденції. - C. 68-73.
  15. Дічек Н. Актуальність ідей Ю.З. Гільбуха про ставлення до обдарованих дітей. - C. 73-79.
  16. Дроздова В. Використання інтерактивних технологій з драматургійно-рольовим компонентом для розвитку професійних якостей викладача ВНЗ. - C. 79-84.
  17. Дудка Т. Діалектичність освітнього процесу європейських університетів ХІХ століття. - C. 84-90.
  18. Дуткевич Т. Формування професійного досвіду студентів у процесі вивчення дитячої психології. - C. 90-96.
  19. Єгоров Р. Філософсько-психологічна основа педагогічних ідей Львівсько-Варшавської філософської школи (1895 – 1939 рр.). - C. 96-101.
  20. Єзерський В. Динаміка підвищення в підлітків рівня інтересу до занять фізичними вправами у літньому оздоровчому таборі. - C. 101-106.
  21. Заїка Л. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності у контексті застосування технології імітаційного моделювання. - C. 107-113.
  22. Іноземцев А., Іноземцев Т. Роль самоосвіти в професійному зростанні майбутнього офіцера-вихователя. - C. 114-118.
  23. Каньоса Н. Особливості адаптації молодших підлітків до навчання в основній школі. - C. 119-125.
  24. Ковальчук Г. Формування педагогічної культури майбутніх фахівців з фізичного виховання в умовах навчання у ВНЗ. - C. 125-131.
  25. Ковальчук-Дорож І., Ковальчук А. Педагогічні умови виховання світоглядної культури студентів засобами художньо-трудової діяльності. - C. 131-137.
  26. Kрaуз A., Палюх М. Наука сегодня, полупрограммирование в профобразовании современного человека. - C. 137-149.
  27. Кучинська І. Духовно-моральне виховання дітей і молоді: сучасні завдання й перспективи їх вирішення. - C. 149-153.
  28. Мажец Б. Моніторинг та аналіз досягнень дітей на основі модифікацій дошкільних виховних програму Польщі. - C. 154-160.
  29. Момот О. Траєкторія професійного зростання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. - C. 160-166.
  30. Онишків З. Педагогічна практика як засіб підготовки студентів до професійної діяльності. - C. 166-171.
  31. Остапов А., Гордієнко О., Гордієнко Ю. Технологія формування управлінської компетенції сучасного фахівця з фізичної культури і спорту в умовах спеціалізованих вузів. - C. 172-176.
  32. Потапчук Т. Моральна відповідальність: основні складові поняття. - C. 177-183.
  33. Рибалко Л. Організація процесу навчання студентів основ здоров’я та здорового способу життя на засадах компетентнісного підходу. - C. 184-191.
  34. Сімак К. Педагогічні передумови розвитку академічної мобільності студентів у Канаді. - C. 192-197.
  35. Смирнова І. Професійна підготовка вчителів технологій у зарубіжних країнах. - C. 197-204.
  36. Соколовський В. Виховання патріотизму в учнів підліткового віку в процесі позакласної та позашкільної роботи. - C. 204-209.
  37. Столяренко О. Психологічні особливості міжособистісних конфліктів у педагогічному колективі мало комплектної школи. - C. 209-215.
  38. Тарасенко Н. Методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього середовища в ВНЗ. - C. 215-221.
  39. Хіля А. Використання діагностичного потенціал у арт-терапевтичних технологій у соціальній роботі в Україні. - C. 221-227.
  40. Чепіль М. Діяльність кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка в умовах української держави. - C. 227-234.
  41. Червінська І. Соціокультурний простір громадсько-активної школи Карпатського регіону. - C. 234-239.
  42. Шапаренко І. Теоретико-методичні аспекти викладання дисципліни "Екологічна гігієна фізичної культури та спорту" в системі підготовки магістрів із спеціальності "Фізичне виховання". - C. 240-246.
  43. Шевченко В. Життя та діяльність польського дворянин а Фелікса Францовича Мовчановського (кінець ХІХ – початок ХХ століття. - C. 247-251.
  44. Шевченко С. Розвиток шкіл з польською мовою навчання в умовах незалежної України як відображення зовнішньої диференціації в організації шкільної освіти (1991–2010). - C. 252-258.
  45. Шевчук Л. Управлінсько-лідерські та підприємницькі здібності школярів: основні аспекти. - C. 258-263.
  46. Яцзюнь Ван Комунікативна культура особистості на векторі розвитку "схід-захід". - C. 263-268.
  47. Березкіна О., Кошельник Т. Особистісний компонент змісту фізичної культури особистості підлітків. - C. 269-275.
  48. Дяченко-Богун М. Основні напрями модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. - C. 275-280.
  49. Колток Л. Особливості застосування оздоровчих технологій під час вивчення природознавства у початковій школі. - C. 281-285.
  50. Комарова О. Система знань старшокласників із загальної біології та її якості. - C. 286-291.
  51. Лупало О., Сосненко Є. Актуалізація емоційно-ціннісного ставлення студентів-медиків до здорового способу життя. - C. 291-297.
  52. Моцик Р., Моцик Л. Використання Google-сервісів у професійній діяльності педагогічного працівника. - C. 297-303.
  53. Назаренко Т. Методичні особливості навчання географії в школі. - C. 304-309.
  54. Науменко С. Природничо-наукова компетентність як об’єкт моніторингу якості загальної середньої освіти. - C. 310-319.
  55. Олійник Н. Формування пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення економіки. - C. 319-325.
  56. Павлюк Т. Формування логіко-математичної компетенції дошкільників засобами народної математики. - C. 325-329.
  57. Перетятько В., Ткачук О. Засвоєння методики надання домашнього завдання майбутніми вчителями хімії. - C. 330-334.
2017
Вип. 22(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського