Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2019/26(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
- Антонець Н. Тенденції реформування шкільної освіти в Україні: школа соціальної реабілітації (кінець ХХ ст.). - C. 8-14.
- Березкіна О., Височин О. Моніторинг дослідження впливу організації здоров’язберігальної діяльності закладу вищої освіти на формування здорового способу життя підлітків. - C. 14-18.
- Бесарабчук Г. Педагогічні умови використання моделі управління підготовкою учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в збройних силах України. - C. 19-27.
- Вонсович В., Вонсович Г. Проблема поточного та періодичного контролю знань студентів у практиці вищої школи XIX століття. - C. 28-33.
- Гилярська О. Риторична підготовка майбутніх учителів у педагогічних коледжах на засадах компетентнісного підходу. - C. 34-42.
- Голуб Л., Шаповал Є. Методологія формування професійної динамічності та її значення в процесі становлення компетентності вчителя фізичної культури. - C. 42-46.
- Горбатюк О. Управлінські аспекти формування професійно-педагогічної культури викладача в умовах ЗВО. - C. 47-51.
- Гуменюк І. Формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. - C. 52-57.
- Давидова М. Особливості управління процесом формування готовності вихователів закладу дошкільної освіти до інноваційної діяльності. - C. 57-63.
- Демченко О., Вацьо М. Пізнавально-синкретична складова в підготовці майбутніх вихователів до розвитку соціальної обдарованості дітей. - C. 64-70.
- Дічек Н. Психолого-педагогічні моделі особистісно зорієнтованого виховання (період незалежності України. - C. 70-77.
- Казаннікова О. Зміст та науково-методичне забезпечення моделі формування професійної компетеності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. - C. 78-91.
- Калюжка Н., Самойленко Н. Сторітеллінг як один із методів підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного класу. - C. 92-98.
- Кириленко Г., Кириленко О. Аналіз причин виникнення проблеми впровадження "міфотворчих" декларацій європейських стандартів теоретико-правових засад фізичного виховання студентської молоді в Україні та обґрунтування необхідності її розв'язання. - C. 98-104.
- Ковальчук Г. Діяльність літніх таборів праці і відпочинку в системі трудової підготовки старшокласників у кінці 60-х – початку 80-х років XX століття в Україні. - C. 104-111.
- Ковчин Н. Роль шкільної економічної освіти у формуванні підприємницької компетентності старшокласників. - C. 112-117.
- Кононова М. Майстер-клас – технологія підготовки майбутнього дефектолога до професійної діяльності. - C. 117-121.
- Кучинська І. Психолого-педагогічні особливості організаційних спрямувань у дошкільній освіті в умовах сучасного реформування. - C. 122-126.
- Ликтей Л. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя нової української школи у контексті ідей І.А. Зязюна. - C. 126-131.
- Мазур Д. Розвиток професійної рефлексії керівника інструментального колективу як педагогічна проблема. - C. 131-137.
- Мозгальова Н., Герасимова І. Обдаровані діти: виявлення, навчання, розвиток. - C. 138-143.
- Московчук Л. Структурні компоненти естетичного виховання здобувачів початкової освіти. - C. 143-149.
- Назаренко Т. Методичні засади функціонування географічної освіти на профільному рівні навчання в ліцеї. - C. 149-155.
- Олійник Н. Професійна підготовка майбутнього вчителя економіки. - C. 155-160.
- Онищук Л. Проектування освітнього середовища гімназії. - C. 161-167.
- Петришин О. Упровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки у систему фізичного виховання студентів-медиків. - C. 167-171.
- Поліщук С. Розвиток закладів вищої освіти в Україні у 20-х рр. ХХ ст. та управління ними. - C. 172-178.
- Пукас І. Теоретико-практичні основи розвитку професійно-педагогічної компетентності сучасного педагога. - C. 178-183.
- Сагач О. Закономірності формування студента як суб'єкта неперервного професійного зростання. - C. 183-188.
- Сембрат А. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. - C. 188-194.
- Ситник П. Фахова підготовка майбутніх юристів у закладах вищої освіти: сучасний стан і проблематика. - C. 194-197.
- Ткач Л. Практична підготовка майбутніх техніків-технологів зі спеціальності "Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів": досвід, стан і проблеми. - C. 198-205.
- Цюняк О. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у контексті ідей І.А. Зязюна. - C. 206-211.
- Чумак М. Соціокультурна роль науково-педагогічної інтелігенції у розвитку вітчизняного просвітництва ХІХ століття. - C. 211-216.
- Шевченко С. Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із особливими освітніми потребами в умовах незалежної України (1991-2000 рр.). - C. 216-222.
- Яковишена Л. Компоненти фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів. - C. 222-227.
- Яцемірська І., Поліщук С. Особливості реалізації інклюзивної освіти в Україні. - C. 228-232.
- Блашкова О. Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін як педагогічна проблема. підходи до її розв'язання. - C. 233-239.
- Войтович О., Перетятько В. Організація групової роботи студентів університету під час вивчення курсу "Фізіологія та біохімія рослин". - C. 239-245.
- Гнатенко О. Розв’язування нестандартних арифметичних завдань як складова формування математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 246-252.
- Запорожченко Т. Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. - C. 252-257.
- Панченко В. Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра. - C. 258-262.
- Плахтій П., Рубановська Н., Колодій В. Вплив вправ ЛФК і профілактора Євмінова на розвиток статичної витривалості м'язів з метою профілактики та корекції порушень постави у школярів. - C. 263-267.
- Смалько О. Вивчення студентами онлайн-сервісів, пов'язаних iз організацією поїздок. - C. 267-271.
| 2019 | | Вип. 26(1)
|
|
|
|