Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2019/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
- Анісімов М. Історичний погляд на професійну систему: структура середніх професійно-технічних училищ. - C. 10-15.
- Браткова О. Структурно-функціональна модель процесу формування готовності майбутніх юристів до професійної взаємодії. - C. 16-22.
- Довгань О. Проблема неуспішності молодших школярів у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях і творчому доробку В.О. Сухомлинського. - C. 22-28.
- Дорож І., Ковальчук А. Діагностика духовно-моральної зрілості студента у вияві світоглядної культури. - C. 28-34.
- Дудка Т. Світоцентричні імпульси історичного розвитку вітчизняної вищої школи: виклики часу чи наслідки міжнародного співробітництва?. - C. 35-39.
- Дутко О. Неперервність етапів виробничої практики, інтеграції навчальної та практичної діяльності в закладах вищої освіти як основа реалізації компетентнісного підходу. - C. 40-46.
- Ковальчук Г., Присакар В. Проблема трудової підготовки учнів сільської школи у науково-педагогічній діяльності Івана Ткаченка. - C. 47-53.
- Кондрацька Г. Соціокультурні умови освітньо-просвітницького розвитку Київщини у ХІХ столітті. - C. 54-59.
- Кучинська І. Керівник у сфері освіти: інтелігент, інтелектуал, менеджер-новатор. - C. 59-63.
- Лебідь І. Самоосвіта вчителя у суспільно-політичному освітньому просторі 1917-1920 рр.. - C. 64-71.
- Мороз П., Мороз І. Реалізація компетентнісного підходу в процесі конструювання практикуму "Історія України в джерелах”. - C. 72-77.
- Онищук Л. Формулювання та алгоритмічний виклад понятійного апарату в педагогічних дослідженнях із позицій методологічної логістики. - C. 77-82.
- Поліщук С. Інноваційний розвиток вітчизняної освітньої системи в умовах незалежності і демократизації суспільства. - C. 82-87.
- Поліщук С. Історико-педагогічне осмислення розвитку навчальних закладів в Україні й організація управління ними в умовах радянської педагогіки. - C. 87-92.
- Пометун О., Гупан Н. Розвиваймо критичне мислення як наскрізне уміння у навчанні історії. - C. 92-98.
- Савицька О. Часова компетентність керівників закладів освіти: сутність і технологія розвитку в системі підвищення кваліфікації. - C. 98-105.
- Сагач О. Мотивація як складова професійного розвитку майбутнього вчителя. - C. 105-110.
- Ситник П. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів права в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. - C. 110-115.
- Согоконь О. Формування здоров'язбережувальної компетентності студентів сучасного закладу освіти. - C. 115-120.
- Терещенко С. Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів. - C. 121-127.
- Федорчук В. Ігрова діяльність як засіб активізації пізнавального інтересу під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін у закладі вищої освіти. - C. 127-133.
- Черняк С. Моделювання як метод теоретико-емпіричного обґрунтування виховних систем. - C. 133-140.
- Шаповал Є., Донець О., Петришин О. Ефективність підходу до організації фізкультурно-спортивної роботи зі студентами на основі використання різних ігрових моделей суперництва і співпраці у міні-футболі. - C. 141-145.
- Матяш Н. Реалізація варіативного складника профільного навчання біології здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 146-151.
- Остапов А., Остапова О. Біологічні та соціальні функції фізичної культури в системі професійної соціалізації майбутніх педагогів. - C. 152-156.
- Перетятько В., Коваль В. Застосування методики онлайн тестування в навчанні хімії. - C. 157-162.
- Юаньсінь Ван Комунікативний аспект формування музично-ритмічної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 163-167.
- Воєвідко Л. Формування педагогічної майстерності у здобувачів вищої освіти шляхом реалізації предметних (фахових) компетентностей. - C. 167-174.
- Врубель Г. Зміст і значення поняття "диригентська компетенція" у творчому самовираженні педагога-музиканта. - C. 175-179.
- Горобець Т., Шкоба В. Диригентсько-хорова й інструментальна підготовка студентів педагогічного коледжу відділення "Музичне виховання" в контексті підготовки до педагогічної практики. - C. 179-185.
- Гріньова В. Нестандартні форми проведення уроків із музично-теоретичних дисциплін у сучасній музичній школі. - C. 185-191.
- Карташова Ж., Александрович Н. Аспекти організації самостійної роботи майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін. - C. 191-196.
- Коваленко Л. Зміст і специфіка роботи концертмейстера у хоровому класі в закладах вищої освіти. - C. 197-201.
- Лабунець В., Александрович Н. Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності. - C. 201-208.
- Мазур Д. Компонентна структура розвитку професійної рефлексії керівника інструментального колективу. - C. 208-213.
- Маринін І., Александрович Н. Теоретико-методологічні основи розвитку естрадно-джазового акордеонно-баянного виконавства в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ ст.) (джерелознавчий аспект). - C. 214-219.
- Мержева Л., Назаренко І. Специфіка змісту підготовки музиканта-педагога в хорових школах XIX століття. - C. 219-225.
- Переверзєва О. Педагогічні аспекти професійної діяльності концертмейстера у загальнокультурному та музично-естетичному розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 226-230.
- Печенюк М. Творча спадщина Т. Ганицького в літературних джерелах. - C. 231-235.
- Прядко О. Виховання і розвиток уваги студентів музично-педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти у процесі їх фахової підготовки. - C. 236-240.
- Пухальський Т. Модель формування професійної компетентності майбутнього учителя музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. - C. 241-247.
- Савлук І. Комплементація стилістичних мистецьких напрямів як основа фортепіанного стилю Василя Барвінського. - C. 247-252.
- Ситник Т. Значення елементів театральної педагогіки у формуванні творчої особистості учителя. - C. 252-257.
- Ткаченко Т. Роль музикотерапії в оздоровчій виховній і моральній функції особистості. - C. 257-261.
- Чайка С. Жанрове розмаїття української дитячої народно-пісенної музичної творчості. - C. 262-268.
- Чорпіта Р. Педагогічні умови розвитку художнього смаку майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки. - C. 268-273.
- Шевченко О. Методичне забезпечення формування вокально-виконавського досвіду майбутнього музиканта-педагога. - C. 273-278.
- Яропуд З. Характерні ознаки народної лірико-пісенної творчості Кам'янеччини. - C. 278-282.
- Аліксійчук О. Формування художньо-образного сприймання учнів початкової школи на уроках мистецтва в процесі слухання музики. - C. 283-288.
- Борисова Т. Художньо-інтегративні технології патріотичного виховання молодших школярів на уроках мистецтва. - C. 288-295.
- Горбатюк О. Сучасні підходи до підготовки педагогічних фахівців дошкільної освіти. - C. 295-302.
- Гордійчук М. Організація педагогічної роботи щодо використання сюжетно-рольових ігор із формування соціально-комунікативних навичок старших дошкільників. - C. 302-309.
- Демченко О., Лимар Ю., Турчина І. Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей. - C. 310-317.
- Ларіна І., Доля Ю. Формування музично-естетичного смаку дітей дошкільного віку засобом взаємодії музики і живопису. - C. 318-323.
- Максимова О., Федорова М. Експериментальне дослідження рівня міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку в когнітивній та емоційній сферах. - C. 323-328.
- Московчук Л. Духовна музика та її роль у вихованні особистості здобувача початкової освіти. - C. 329-334.
- Панчук Н. Психологічні особливості особистості обдарованої дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 335-340.
- Тимченко О. Використання квест-технології для формування медіакомпетнтності майбутніх фахівців початкової школи. - C. 340-348.
- Чернявська М. Роль музичного мистецтва у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти. - C. 348-353.
- Гончарук О. Формування комунікативних компетенцій дітей старшого дошкільного віку як теоретична проблема. - C. 354-358.
- Городиська О. Методологічна культура як важливий чинник становлення сучасного вчителя іноземної мови. - C. 358-361.
- Гудима Н. Фраземіка української мови як засіб формування національно-патріотичного виховання учнів початкової школи. - C. 362-367.
- Дічек Н. До проблеми змісту шкільної освіти: Е.Д. Гірш і "Базові знання”. - C. 368-375.
- Мартіна О. Діалогічне мовлення як засіб формування комунікативної компетентності учнів початкових класів. - C. 375-380.
- Мєлєкєсцева Н. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами сучасної української дитячої літератури. - C. 380-386.
- Олинець Т. Використання колажної наочності на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 386-391.
- Третяк Н. Методика розвитку творчих здібностей молодших школярів у роботі над текстами різних типів на уроках української мови. - C. 391-395.
| 2019 | | Вип. 27
|
|
|
|