Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Буковська О. О., Прокоф’єва О. О. Психологічні особливості взаємин у родині, яка виховує дитину з особливими потребами. - C. 12-16.
- Гнатів О. В., Мелаш В. Д. Формування ціннісного ставлення молоді до природи як гарант сталого розвитку суспільства. - C. 17-20.
- Добровольська Л. П., Лобода О. В., Третякова І. С. Екологічна культура як професійна цінність духовного світу майбутнього педагога. - C. 21-31.
- Дорожко І. І. Родинне виховання в суспільстві пізнього модерну. - C. 32-35.
- Жебровський О. М. Проблема виховання у підлітків ціннісного ставлення до природи в умовах позашкільного еколого-натуралістичного закладу. - C. 36-39.
- Москальова Л. Ю. Толерантність як універсалія діалогічності релігійної етики в педагогічній спадщині вітчизняних мислителів. - C. 40-45.
- Пінський О. О. Біоетика й процеси здобуття біологічної освіти. - C. 46-49.
- Прийма С. М. Свобода як метапринцип відкритої освіти. - C. 50-57.
- Сегеда Н. А. Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти. - C. 58-62.
- Слюсаренко О. М. Ціннісний аспект місії топ-університетів. - C. 63-70.
- Стручаєва Т. М., Іващенко О. В. Культурно-освітнє середовище національного дослідницького університету як можливість для реалізації потенціалу особистості майбутнього фахівця. - C. 71-76.
- Федорова Л. М. Аналіз реального стану організації соціально-педагогічної роботи з опікунською сім’єю у загальноосвітній школі. - C. 77-80.
- Хавіна І. В. Теоретичні аспекти інтегрованого навчання. - C. 81-85.
- Чорна В. В. Сенсорне виховання: сутність і структура. - C. 86-90.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Асрян Л. Л. Ціннісний потенціал музичного мистецтва як чинник формування творчої активності учнів у процесі музично-естетичного виховання. - C. 91-94.
- Біляковська О. О. Оцінювання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. - C. 95-98.
- Вахняк Н. В., Коденко А. В. Природнича гра як один із методів екологічного виховання дітей дошкільного віку. - C. 99-103.
- Грицай Н. Б. Формування екологічної культури учнів під час проведення біологічних екскурсій у природу. - C. 104-107.
- Карельська Є. В. Роль ціннісних орієнтацій у формуванні цілісного сприйняття дійсності у процесі музичного виховання. - C. 108-111.
- Люріна Т. І. Формування духовно-моральних цінностей студентів як соціально-педагогічна проблема. - C. 112-117.
- Мелаш В. Д. , Ковальчук К. І. Теоретико-методичні засади формування екологічної компетентності молодших школярів. - C. 118-121.
- Мелаш В. Д., Приступа Л. В. "Екологічна казка" як засіб формування екоетичних понять у молодших школярів. - C. 122-125.
- Мунасипова-Мотяш І. А. Особливості екологічної свідомості молодших школярів. - C. 126-129.
- Федчиняк А. О. Особливості вивчення історії повсякденності у шкільній історичній освіті. - C. 130-133.
- Фефілова Т. В., Шишкіна Ю. О. Навчальний потенціал уроків математики для екологічного виховання молодших школярів. - C. 134-137.
- Шаповалова Т. Г. Ноосферний підхід до формування еколого-валеологічної культури у позашкільному освітньому просторі. - C. 138-142.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Андрейкова І. Б. Професіоналізм майбутнього викладача іноземної мови як соціально очікуваний і особистісно вагомий результат його магістерської підготовки. - C. 143-147.
- Вєнцева Н. О. Впровадження нових форм навчання при підготовці вчителів історії в педагогічних вишах України в 40-50 роках ХХ століття. - C. 148-152.
- Єжова О. О. Теоретичні підходи до визначення превентивного виховного середовища. - C. 153-158.
- Каткова Т. А. Вплив взаємозв’язку між загальною та професійною самооцінкою майбутніх психологів-педагогів на їх професійне становлення. - C. 159-162.
- Кобильнік Л. М. Формування у студентів настанови до самоактуалізації як чинника гармонізації освітнього середовища особистості. - C. 163-168.
- Коноваленко Т. В. Використання художнього тексту як спосіб формування світогляду вчителя іноземної мови та зарубіжної літератури. - C. 169-172.
- Лебєдєва А. В. Використання інформаційних ресурсів у процесі навчання студентів. - C. 173-177.
- Логвіна-Бик Т. А. Освітнє середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя біології. - C. 178-183.
- Молодиченко Н. А., Танана С. М. Упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес вищого навчального закладу під час вивчення іноземної мови. - C. 184-187.
- Панченко Г. П. Характеристика структурних компонентів вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 188-191.
- Пристинський В. М., Пристинська Т. М. Соціальна відповідальність за здоров’я як педагогічна проблема гармонізації духовно-практичної діяльності майбутнього педагога. - C. 192-195.
- Танана С. М. Використання інтерактивних методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. - C. 196-198.
- Шевченко Ю. М., Дубяга С. М. Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання та виховання обдарованих дітей. - C. 199-202.
- Шевченко С. В. Динаміка розумової працездатності студентів в умовах сучасного освітнього простору вищої школи. - C. 203-206.
Аспірантські студії
- Єрмак Г. В. Місце і роль православного духовенства у процесі морального виховання учнівської молоді у Таврійській губернії на початку XX ст.. - C. 207-211.
- Пастушенко Л. А. Інструментальне виконавство у структурі професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 212-216.
- Покатильська Г. В. Духовність особистості як цінність професійної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. - C. 217-223.
- Пуцик О. А. Роль етнохудожньої культури в розвитку особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема. - C. 224-227.
- Туриця О. О. Основні принципи інтегрованого навчання майбутніх фахівців харчового профілю. - C. 228-232.
- Федоренко Д. О. Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування екологічної культури старшокласників. - C. 233-236.
- Чиркова С. В. Увага як особистісний феномен. - C. 237-239.
| 2013 | | № 1 (10)
|
|
|
|