Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2015/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Гуров С. Розвиток літературного мистецтва як форми вираження духовно-моральних цінностей (XVIII – початок XXI ст.). - C. 9-14.
- Дяченко-Богун М. Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 15-19.
- Лякішева А. Мотиваційно-ціннісний компонент соціальної поведінки особистості у формуванні її громадянської позиції. - C. 20-24.
- Маслов В. Феномен "мовленнєвого зниження" в контексті труднощів сучасного педагогічного процесу. - C. 25-31.
- Назарук С., Коновалюк-Нікітін Х. Компетенции шестилетнего ребенка в свете дошкольной диагностики. - C. 32-40.
- Окса М., Дрібноход Д. Виховний потенціал освіти та його вимірювання. - C. 41-47.
- Урсула Т. Построение идентификации учеников современной школы. - C. 48-54.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Волкова В., Рогова О. Особливості прояву творчої активності в старших дошкільників. - C. 55-59.
- Костєва Ю. Змістовні характеристики гностичних умінь майбутніх педагогів. - C. 60-64.
- Люріна Т. Плекання довершеної особистості: аспект формування ціннісних орієнтацій у студентів ВНЗ. - C. 65-69.
- Москаленко А. Формування комунікативної компетентності в майбутніх управлінців навчальними закладами в процесі проходження практики. - C. 70-76.
- Нагорна Г. Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. - C. 77-81.
- Свердлова І. Дидактичні основи управління когнітивними навичками учнів. - C. 82-87.
- Тургенєва А. Соціальні й психологічні особливості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів як великої організаційної групи. - C. 88-92.
- Шевченко Ю., Земляченко К. Естетичне виховання як важливий складник становлення особистості в молодшому шкільному віці. - C. 93-97.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Брянцева Г., Брянцев О., Осадчий В., Осадча К. Сучасні підходи до створення освітніх інформаційних систем, заснованих на технології опрацювання знань на основі онтологій. - C. 98-106.
- Вахняк Н., Негрій О. Cучасні ігрові форми в екологічному вихованні дітей. - C. 107-112.
- Жихорська О. Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. - C. 113-120.
- Журавльова Л., Сергєєва Л. Формування самостійності молодших школярів в умовах початкової школи. - C. 121-125.
- Лабунець В. Концептуальний підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 126-131.
- Маковецька Н., Сидорук А. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури з використанням технологій лідерства. - C. 132-136.
- Поляничко З. Вплив європейської освітньої політики на інформатизацію шкільної освіти в Республіці Польща. - C. 137-142.
- Тарасенко Т. Міжкультурна комунікація як компонент професійної підготовки вчителя-філолога. - C. 143-148.
- Чорна В., Струкова С. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до сенсорного виховання молодших школярів. - C. 149-154.
Освіта дорослих
- Аніщенко О. Тренди освіти дорослих: реалії та перспективи. - C. 155-160.
- Антас-Ящук А., Нікітін С. Жити креативно: потенціал і творчі можливості літніх людей. - C. 161-168.
- Баніт О. Професійний розвиток персоналу в системі неперервної освіти дорослих. - C. 169-176.
- Клоуберт Т. Does history make a good citizen? The role of adult education in the process of rethinking the past and its impact on democratization (a case study in Eastern europe). - C. 177-181.
- Кучина К. Специфічні особливості феномена освіти дорослих. - C. 182-186.
- Лук’янова Л. Неперервна освіта впродовж життя: історичний огляд, сучасні реалії. - C. 187-192.
- Прийма С. Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. - C. 193-202.
Аспіранські студії
- Бірюк Д. Соціальні чинники педагогічної освіти в контексті розвитку української вищої школи кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 203-207.
- Грицюк С. Особливості позакласної роботи з молодшими школярами, спрямованої на їх фізичний розвиток. - C. 208-212.
- Єрьоміна Л. Формування у вихованців інтернатних закладів готовності до сімейного життя: теоретичний аналіз соціально-педагогічних умов. - C. 213-217.
- Рибалко Н. Нормативно-правові основи та принципи організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (початок ХІХ століття – 1871 рік). - C. 218-223.
| 2015 | | № 2
|
|
|
|