Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях

  4. Гуров С. Розвиток літературного мистецтва як форми вираження духовно-моральних цінностей (XVIII – початок XXI ст.). - C. 9-14.
  5. Дяченко-Богун М. Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 15-19.
  6. Лякішева А. Мотиваційно-ціннісний компонент соціальної поведінки особистості у формуванні її громадянської позиції. - C. 20-24.
  7. Маслов В. Феномен "мовленнєвого зниження" в контексті труднощів сучасного педагогічного процесу. - C. 25-31.
  8. Назарук С., Коновалюк-Нікітін Х. Компетенции шестилетнего ребенка в свете дошкольной диагностики. - C. 32-40.
  9. Окса М., Дрібноход Д. Виховний потенціал освіти та його вимірювання. - C. 41-47.
  10. Урсула Т. Построение идентификации учеников современной школы. - C. 48-54.
  11. Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості

  12. Волкова В., Рогова О. Особливості прояву творчої активності в старших дошкільників. - C. 55-59.
  13. Костєва Ю. Змістовні характеристики гностичних умінь майбутніх педагогів. - C. 60-64.
  14. Люріна Т. Плекання довершеної особистості: аспект формування ціннісних орієнтацій у студентів ВНЗ. - C. 65-69.
  15. Москаленко А. Формування комунікативної компетентності в майбутніх управлінців навчальними закладами в процесі проходження практики. - C. 70-76.
  16. Нагорна Г. Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. - C. 77-81.
  17. Свердлова І. Дидактичні основи управління когнітивними навичками учнів. - C. 82-87.
  18. Тургенєва А. Соціальні й психологічні особливості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів як великої організаційної групи. - C. 88-92.
  19. Шевченко Ю., Земляченко К. Естетичне виховання як важливий складник становлення особистості в молодшому шкільному віці. - C. 93-97.
  20. Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи

  21. Брянцева Г., Брянцев О., Осадчий В., Осадча К. Сучасні підходи до створення освітніх інформаційних систем, заснованих на технології опрацювання знань на основі онтологій. - C. 98-106.
  22. Вахняк Н., Негрій О. Cучасні ігрові форми в екологічному вихованні дітей. - C. 107-112.
  23. Жихорська О. Зміст формування професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу в умовах інтеграції формальної, неформальної та інформальної освіти. - C. 113-120.
  24. Журавльова Л., Сергєєва Л. Формування самостійності молодших школярів в умовах початкової школи. - C. 121-125.
  25. Лабунець В. Концептуальний підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 126-131.
  26. Маковецька Н., Сидорук А. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури з використанням технологій лідерства. - C. 132-136.
  27. Поляничко З. Вплив європейської освітньої політики на інформатизацію шкільної освіти в Республіці Польща. - C. 137-142.
  28. Тарасенко Т. Міжкультурна комунікація як компонент професійної підготовки вчителя-філолога. - C. 143-148.
  29. Чорна В., Струкова С. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до сенсорного виховання молодших школярів. - C. 149-154.
  30. Освіта дорослих

  31. Аніщенко О. Тренди освіти дорослих: реалії та перспективи. - C. 155-160.
  32. Антас-Ящук А., Нікітін С. Жити креативно: потенціал і творчі можливості літніх людей. - C. 161-168.
  33. Баніт О. Професійний розвиток персоналу в системі неперервної освіти дорослих. - C. 169-176.
  34. Клоуберт Т. Does history make a good citizen? The role of adult education in the process of rethinking the past and its impact on democratization (a case study in Eastern europe). - C. 177-181.
  35. Кучина К. Специфічні особливості феномена освіти дорослих. - C. 182-186.
  36. Лук’янова Л. Неперервна освіта впродовж життя: історичний огляд, сучасні реалії. - C. 187-192.
  37. Прийма С. Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. - C. 193-202.
  38. Аспіранські студії

  39. Бірюк Д. Соціальні чинники педагогічної освіти в контексті розвитку української вищої школи кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 203-207.
  40. Грицюк С. Особливості позакласної роботи з молодшими школярами, спрямованої на їх фізичний розвиток. - C. 208-212.
  41. Єрьоміна Л. Формування у вихованців інтернатних закладів готовності до сімейного життя: теоретичний аналіз соціально-педагогічних умов. - C. 213-217.
  42. Рибалко Н. Нормативно-правові основи та принципи організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (початок ХІХ століття – 1871 рік). - C. 218-223.
2015
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського