Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Аносов І. Антропологічний підхід у дослідженнях етнорегіональних процесів Запорізького Приазов’я. - C. 12-20.
- Букрєєва І., Ченцов О. Толерантність як світоглядна компонента виховання учнівської молоді. - C. 21-25.
- Кравчун Н. Організаційно-методична діяльність Я. Чепіги на посаді керівника секції методики і дидактики Харківської науково-дослідної кафедри педології й в УНДІПі (1926-1938 рр.). - C. 26-31.
- Окса М. Питання структури методологічної культури студентів в умовах фундаменталізації навчання. - C. 32-36.
- Позднякова О. Виховна система школи-інтернату як освітній феномен. - C. 37-41.
- Сілявіна Ю. Концепт педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами в сучасному професійно-педагогічному дискурсі. - C. 42-47.
- Шугальова І., Богомолова Н. Формування ідентичності учнів старшої школи в полікультурному суспільстві: національно-громадянський аспект. - C. 48-58.
- Гузь Н., Гузь В., Дубяга С., Жейнова С. Детермінантні чинники виникнення синдрому "професійного вигорання" в учителів початкових класів. - C. 59-64.
- Коробченко А., Головкова М. Формування гармонійної особистості шляхом гуманізації навчання та виховання в творчій спадщині українських педагогів. - C. 65-69.
- Маслов В. Психологічна оптимізація педагогічної праці. - C. 70-74.
- Молодиченко В., Білецька М. Вплив української духовної музики на процес формування ціннісних орієнтацій старших підлітків. - C. 75-79.
- Нечипоренко В. Розвиток культурно-дозвіллєвих компетенцій дітей та молоді з обмеженими можливостями здоров’я в умовах реабілітаційного театру. - C. 80-85.
- Алєксєєва Г. Розробка блогу вчителя-предметника засобами мережевих технологій. - C. 86-92.
- Волкова В., Куліда О. Шляхи підвищення естетичної культури майбутніх вихователів. - C. 93-97.
- Голік О. Формування фахової компетентності магістрантів на основі кейс-методу. - C. 98-102.
- Єрмоленко С. Методика навчання лексики та фразеології на засадах лінгводидактичного принципу наступності. - C. 103-109.
- Кендзьор П. Вікова специфіка реалізації полікультурного виховання у виховній системі школи. - C. 110-114.
- Кривильова О. Особистісні вектори професійного становлення майбутніх викладачів ПТНЗ. - C. 115-119.
- Кожевникова А., Дудко Я., Голубенко Н. Формування міжкультурної компетентності сучасного вчителя як важливий чинник успішної педагогічної діяльності. - C. 120-125.
- Короткова Л. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру. - C. 126-130.
- Сердюк А., Семіч М. Естетичне виховання дітей молодшого шкільного віку під час проведення позакласної роботи в школі. - C. 131-135.
- Буянов П. Освіта людей поважного віку (з досвіду Російської Федерації). - C. 136-141.
- Ізбаш С., Черникова В. Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. - C. 142-146.
- Лук’янова Л. Безробіття як соціально-економічна проблема України та шляхи її розв’язання. - C. 147-152.
- Прийма С. Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. - C. 153-160.
- Roguska A. Young people activity in local media. Local media perception and creating its content in Poland and Latvia (survey reports). - C. 161-173.
- Yuan D. Learning cities agenda: the update version of adult education in Сhina. - C. 174-178.
- Віролайнен О. Тріада: віра, надія і любов у християнстві та моєму житті. - C. 179-183.
- Гудима І. Постать жінки в Новому Заповіті. - C. 184-187.
- Євтух М., Стефанюк С. Духовно-гуманістична, культурологічна актуалізація розуміння релігійно-етичних надбань у ренесансній культурі. - C. 188-193.
- Єршова Л. Вплив християнської релігії на гендерні трансформації образу досконалої людини в підросійській Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 194-199.
- Заболоцька С. Особистісна й компетентнісна підготовка педагога до морально-духовного виховання школярів. - C. 200-205.
- Завальнюк А. Навчання релігії в німецьких конфесійних школах у часи націонал-соціалістичної диктатури. - C. 206-211.
- Заміщак М. Психологічні основи становлення морально-духовної особистості майбутнього педагога. - C. 212-217.
- Зварич Г. Парадигма української католицької школи в контексті європейського католицького шкільництва. - C. 218-223.
- Іванець К. Екологічне виховання як важливий складник духовно-моральних цінностей ліцеїстів. - C. 224-229.
- Кривошапка Т. Принципи виховання студентської молоді у вищій школі. - C. 230-234.
- Махлюк В. Діяльність лінгвістичних студій в Острозькій академії XVI–XVII ст. - C. 235-239.
- Мішак В. Ретроспективний аналіз розвитку релігійної освіти в австрійській школі. - C. 240-244.
- Москальова Л., Єрмак Г. Особливості духовно-морального виховання учнівської молоді на засадах православної культури на Півдні України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 245-249.
- Ревуцька С. Моральне виховання в педагогіці Й. Ф. Гербарта. - C. 250-253.
- Цюпа Л. Основні принципи процесу християнського виховання у світлі вчення митрополита Андрея Шептицького. - C. 254-259.
- Савчин М. Християнська концепція людини як методологічний орієнтир у духовному вихованні дітей та молоді. - C. 260-265.
- Таборовець Л. Аналіз проблем духовно-морального виховання студентів – майбутніх медиків. - C. 266-271.
- Лук’янова С. Історія збереження національної ідентичності та самоідентифікації греків у полікультурному суспільстві. - C. 272-277.
- Самко А. Цінності наукової школи академіка Семена Гончаренка. - C. 278-284.
- Хохліна І. Технічна творчість молоді та дорослих в Україні (60-70-ті роки ХХ століття). - C. 285-291.
- Шевчук М. Олександр Костянтинович Волнін – перший директор Полтавського вчительського інституту. - C. 292-296.
- Відомості про авторів. - C. 297-305.
| 2016 | | № 2 (17)
|
|
|
|