Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73826/2010/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасне мистецтво : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Сидоренко В. Вступ. - C. 6.
- Авраменко О. Енвайронментальний простір художніх пленерів: Досвід проектів XXI століття, проведених під егідою ІПСМ НАМ України з акцентом на пленері "Вітер". - C. 7-28.
- Босенко А. Даже, если бы… Страшная сказка для очень старших научных сотрудников. - C. 29-63.
- Метлёв А. Феноменология праздности. - C. 64-86.
- Веселовська Г. Параметри сучасної театральності: Транзит синтез - колаж - бриколаж. - C. 87-98.
- Герман Є. Просторова графіка Анни Надуди. - C. 99-102.
- Скиба М. Структура ойкумени. - C. 103-110.
- Кондратьєва М. Мізансцена як засіб втілення режисерського бачення. - C. 111-114.
- Кондратьєва М. Та, що не вміє кохати. - C. 115-118.
- Чепелик О. Практики соціальної скульптури - актуальні тенденції сучасного мистецтва. - C. 119-140.
- Савчук І. "Міф про твір" як спосіб розуміння сучасного музичного процесу. - C. 141-148.
- Сидоренко А. Монументальні розписи бойчукістів у Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури. - C. 149-156.
- Кутузова Т. Venezia: Игра в города и воды по правилам живописи Егора Толкунова. - C. 157-174.
- Несміянов І. 13 ескізів до 8 вистав із коментарями автора. - C. 175-180.
- Протас М. Гении европейской культуры XIX-XX веков. - C. 181-196.
- Ременяка О. Об’єкт у просторі мистецтва. - C. 197-208.
- Скляренко Г. "Пунктир концептуалізму": До картини українського мистецтва другої половини ХХ сторіччя. - C. 209-230.
- Кушнір Т. Цифровий заповіт, або Проблема конструювання сталих понять у світобудові інтерпретацій. - C. 231-237.
- Клековкін О. Про часи, коли "театр іще й не починався…" і про те, коли народилося сучасне "мистецтво". - C. 238-252.
- Булавіна Н., Пилипенко І. Соціальні аспекти сучасних мистецьких практик. - C. 253-260.
- Пилипенко І. Віктор Зарецький - педагог. - C. 261-264.
- Савицька Л. Мистецтво Харкова на зламі сторіч. - C. 265-270.
- Овчинніков В. Спогади про навчання у Київському художньому інституті (публікація документа Олени Кашуби-Вольвач). - C. 271-291.
- Булавіна Н. До історії створення Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України. - C. 292-296.
- Козинко Л. Фольклорні елементи у балетмейстерській творчості Алли Рубіної. - C. 297-308.
- Юр М. Анаморфізм: Умови існування в сучасному живописі України. - C. 309-324.
- Ольховская Е., Гамалия Е. Архитектурный дизайн выставочных комплексов на примере галерей современного искусства. - C. 325-332.
- Урсу Н. Міський пейзаж у творчості сучасних митців Кам’янеччини. - C. 333-338.
- Щербак Ю. Сутінки: За живописним циклом Миколи Нєдзєльського. - C. 339-342.
- Пучков А. Вікно у вікно: Про Гліба Вишеславського у галереї "Bottega". - C. 343-351.
- Щербак Ю. Спалах поверхні: Живопис Гліба Вишеславського у галереї "Bottega". - C. 352-355.
- Сидор-Гібелинда О. Над прірвою: поза життям і житом. - C. 356-358.
- Сидор-Гібелинда О. Вчасно, влучно, лаконічно: Книга Віктора Сидоренка "Візуальне мистецтво від авангардних зрушень до мистецьких спрямувань" (2008). - C. 359-361.
- Шкепу М. Мультимедійна утопія Оксани Чепелик. - C. 362-368.
| 2010 | | Вип. 7
|
|
|
|