Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73845/2022/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика викладання української мови як іноземної : зб. наук. пр..- Львів Teorìâ ì praktika vikladannâ ukraïnsʹkoï movi âk ìnozemnoï- Титул.
- Зміст.
1. Традиційні методи і новітні технології у викладанні української мови як іноземної
- Кочан І. М. Ще раз про комунікативний метод. - C. 3-10.
- Збир І. М. Сторителінг у курсі української мови як іноземної для корейських студентів: практичний аспект. - C. 11-21.
- Kosenko Iu. H. Study of the Ukrainian language by foreign students of the preparatory department by means of ICT. - C. 22-30.
2. Українська мова як успадкована: із досвіду викладання
- Туркевич О. В. Українська мова як успадкована: її мовці та учні. - C. 31-37.
- Піхманець Х. А. Українська мова як успадкована у школах українознавства в діаспорі. - C. 38-48.
3. Проблеми міжкультурної комунікації під час вивчення української мови як іноземної
- Panchenko O. I., Shapoval V. V. Ukrainian translations of English poetry in terms of intercultural communication. - C. 49-58.
- Фецко І. М. Особливості вербального вітання представників міжкультурного простору. - C. 59-65.
- Shchepanska Kh. A. Linguistic and cultural adaptation of the artistic text during the study of Ukrainian as a foreign language. - C. 66-73.
4. Організація та методичне забезпечення процесу навчання української мови як іноземної
- Дерба С. М., Любчевська-Сокур В. О. Організація самостійної (позааудиторної) роботи іноземних студентів під час вивчення української мови. - C. 74-80.
- Сіваченко О. О., Недашківська А. І. Соціальне заанґажування студентів під час дистанційного синхронного навчання української як іноземної мови . - C. 81-91.
5. Методика викладання лексики, граматики, видів мовленнєвої діяльності в курсі української мови як іноземної
- Кухарчишин М. І. Репрезентація термінолексики, утвореної способом семантичної деривації в чужомовній авдиторії. - C. 92-100.
- Муляр І. В. Засвоєння студентами-іноземцями семантики та формальної репрезентації давального відмінка іменників. - C. 101-108.
- Мацюк З. О. Лінгводидактичні особливості вивчення займенників у курсі української мови як іноземної. - C. 109-127.
- Suima І. Р. Development of speaking skills while learning Ukrainian as a foreign language. - C. 128-138.
- Votintseva M. L., Shkurko O. V. Formation of chinese students’ perceptive and receptive skills during the Ukrainian language teaching. - C. 139-145.
6. Українська мова в аспекті прикладних проблем сучасного мовознавства
- Станкевич Н. І. Естетичний вимір художнього слова в жанрі поетичної мініатюри. - C. 146-160.
- Юрса Л. В. Формування та розвиток українського урбанонімікону міста Львова поч. ХХІ ст.. - C. 161-166.
- Dudok R. I. The cognitive essence of the metaphor. - C. 167-172.
7. Рецензії
- Антонів О. В. Новітній тип українсько-польських розмовників (Рецензія на розмовник: Katarzyna Jakubowska-Krawczyk, Svitlana Romaniuk, Marta Zambrzycka. Szkolne rozmуwki ukrainsko-polskie. Material pomocniczy dla nauczycieli nieznajacych jezyka ukrainskiego, ktуrzy pracuja z uczniami z Ukrainy. Warszawa, 2022). - C. 173-177.
| 2022 | | Вип. 16
|
|
|
|