Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73845/2022/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія і практика викладання української мови як іноземної
: зб. наук. пр..- Львів
Teorìâ ì praktika vikladannâ ukraïnsʹkoï movi âk ìnozemnoï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Традиційні методи і новітні технології у викладанні української мови як іноземної

  4. Кочан І. М. Ще раз про комунікативний метод. - C. 3-10.
  5. Збир І. М. Сторителінг у курсі української мови як іноземної для корейських студентів: практичний аспект. - C. 11-21.
  6. Kosenko Iu. H. Study of the Ukrainian language by foreign students of the preparatory department by means of ICT. - C. 22-30.
  7. 2. Українська мова як успадкована: із досвіду викладання

  8. Туркевич О. В. Українська мова як успадкована: її мовці та учні. - C. 31-37.
  9. Піхманець Х. А. Українська мова як успадкована у школах українознавства в діаспорі. - C. 38-48.
  10. 3. Проблеми міжкультурної комунікації під час вивчення української мови як іноземної

  11. Panchenko O. I., Shapoval V. V. Ukrainian translations of English poetry in terms of intercultural communication. - C. 49-58.
  12. Фецко І. М. Особливості вербального вітання представників міжкультурного простору. - C. 59-65.
  13. Shchepanska Kh. A. Linguistic and cultural adaptation of the artistic text during the study of Ukrainian as a foreign language. - C. 66-73.
  14. 4. Організація та методичне забезпечення процесу навчання української мови як іноземної

  15. Дерба С. М., Любчевська-Сокур В. О. Організація самостійної (позааудиторної) роботи іноземних студентів під час вивчення української мови. - C. 74-80.
  16. Сіваченко О. О., Недашківська А. І. Соціальне заанґажування студентів під час дистанційного синхронного навчання української як іноземної мови . - C. 81-91.
  17. 5. Методика викладання лексики, граматики, видів мовленнєвої діяльності в курсі української мови як іноземної

  18. Кухарчишин М. І. Репрезентація термінолексики, утвореної способом семантичної деривації в чужомовній авдиторії. - C. 92-100.
  19. Муляр І. В. Засвоєння студентами-іноземцями семантики та формальної репрезентації давального відмінка іменників. - C. 101-108.
  20. Мацюк З. О. Лінгводидактичні особливості вивчення займенників у курсі української мови як іноземної. - C. 109-127.
  21. Suima І. Р. Development of speaking skills while learning Ukrainian as a foreign language. - C. 128-138.
  22. Votintseva M. L., Shkurko O. V. Formation of chinese students’ perceptive and receptive skills during the Ukrainian language teaching. - C. 139-145.
  23. 6. Українська мова в аспекті прикладних проблем сучасного мовознавства

  24. Станкевич Н. І. Естетичний вимір художнього слова в жанрі поетичної мініатюри. - C. 146-160.
  25. Юрса Л. В. Формування та розвиток українського урбанонімікону міста Львова поч. ХХІ ст.. - C. 161-166.
  26. Dudok R. I. The cognitive essence of the metaphor. - C. 167-172.
  27. 7. Рецензії

  28. Антонів О. В. Новітній тип українсько-польських розмовників (Рецензія на розмовник: Katarzyna Jakubowska-Krawczyk, Svitlana Romaniuk, Marta Zambrzycka. Szkolne rozmуwki ukrainsko-polskie. Material pomocniczy dla nauczycieli nieznajacych jezyka ukrainskiego, ktуrzy pracuja z uczniami z Ukrainy. Warszawa, 2022). - C. 173-177.
2022
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського