Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73899/2012/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 2. Вікові та соціальні аспекти психологічного консультування

  4. Алєксєєва Ю. А. Сучасна модель консультативної роботи з підлітками. - C. 5-12.
  5. Білоусова Н. М. Консультування батьків та вчителів з питання оптимізації розвитку почуття власної гідності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 13-20.
  6. Бєлякова С. М. Психологічні особливості консультування батьків та вчителів щодо особистісного розвитку близнюків періоду дорослішання. - C. 20-28.
  7. Бушай І. М. Психологічні особливості консультування дітей молодшого шкільного віку. - C. 28-35.
  8. Волошина В. В., Лотиш В. М. Теоретичні аспекти вивчення міжособистісних взаємодій в юнацькому віці. - C. 35-41.
  9. Гальцова С. В. Формування в процесі психологічного консультування готовності майбутніх педагогів до прийняття ефективних рішень. - C. 41-50.
  10. Гоголь О. В. Особливості застосування консультативно-тренінгової роботи з розвитку педагогічного мовлення в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів. - C. 51-57.
  11. Гузь Н. В. Програма розвитку позитивного ставлення до навчання у молодших школярів. - C. 58-66.
  12. Кашпур Ю. М. Використання моделі сексуальної самосвідомості в процесі психологічного консультування підлітків та юнаків. - C. 66-74.
  13. Кобильнік Л. Н. Психологічна допомога майбутнім фахівцям в процесі самоактуалізації їх особистості. - C. 74-81.
  14. Кочкурова О. В. Профорієнтаційне консультування як необхідна складова професійного самовизначення старшокласників. - C. 82-88.
  15. Кузьменко В. У., Галігузова А. І. Психолого-педагогічне консультування батьків з питань родинного спілкування з дошкільниками. - C. 88-95.
  16. Кузьменко В. У., Міськова Г. А. Теоретичний аналіз проблеми розвитку комунікативних здібностей підлітків. - C. 95-102.
  17. Лохвицька Л. В. Вікові особливості морального виховання дітей: психологічне консультування вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 103-112.
  18. Лукашевич О. М. Самоздійснення дорослої людини: проблеми і перспективи психологічного консультування. - C. 112-119.
  19. Марцих Н. С. Розвиток творчих здібностей дорослих як чинник життєвого самоздійснення. - C. 120-126.
  20. Мітіна О. В. Роль мотиваційних чинників у професійній переорієнтації дорослих. - C. 126-133.
  21. Молчанова О. М. Психологічні особливості моральної саморегуляції в юнацькому віці. - C. 134-143.
  22. Посцан Л. Консультування і навчання дорослих людей у Молдові. - C. 143-150.
  23. Просандєєва Л. Є. Психологічне консультування літніх людей з проблеми розвитку самоцінності особистості. - C. 151-157.
  24. Равчев О. М. Особливості консультування юнаків з проблеми громадської активності. - C. 158-165.
  25. Рось Л. М. Психологічна допомога людям похилого віку. - C. 165-173.
  26. Смольникова Г. В. Специфіка консультативної діяльності практичного психолога з батьками в дошкільному навчальному закладі. - C. 173-182.
  27. Ставицька С. О. Консультативно-тренінгова робота з розвитку базових компонентів духовної самосвідомості особистості. - C. 182-190.
  28. Станкевич Р. І. Психологічні особливості емоційної саморегуляції у юнацькому віці: гендерний порівняльний аналіз. - C. 190-201.
  29. Усікова Л. Ф. Автономність особистості в умовах соціальної депривації як психологічна проблема. - C. 202-207.
  30. Шевченко С. В. Вивчення впливу психологічної підготовленості студентів-першокурсників до вузівських форм навчання на рівень їх розумової працездатності як основа подальшої консультативної роботи. - C. 207-214.
  31. Секція 4. Особливості надання консультативної допомоги людям з особистісними, емоційними та поведінковими розладами

  32. Бігун Н. І. Розвиток функцій особистісної саморегуляції підлітків з депресивними станами. - C. 215-221.
  33. Бушай І. М., Крутюк Н. Т. Психологічне консультування старшокласників із залежними формами поведінки. - C. 222-229.
  34. Ваксютенко П. С. Поняття "кохання" в психології, його види та класифікації. - C. 229-237.
  35. Жизномірська О. Я. Психологічна допомога підліткам з поведінковими розладами. - C. 238-246.
  36. Кузнєцова Л. М. Особливості психологічної підтримки підлітків з акцентуаціями характеру та деструктивними проявами фрустрації. - C. 246-255.
  37. Ходан В. П., Богуш В. М. Комп'ютерна та інтернет залежність як хвороба XXI століття. - C. 255-262.
  38. Хомич Г. О., Васько Н. М. Особливості емоційних порушень у дітей дошкільного віку. - C. 262-268.
  39. Наші автори. - C. 269-274.
2012
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського