Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Менеджмент. Бізнес : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Гудзь О. Є., Байрамов С. Інструменти державно-приватного партнерства щодо активізації інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. - C. 5-12.
- Гудзь О. Є., Сотниченко В. M. Принципи та умови забезпечення економічної безпеки телекомунікаційних підприємств. - C. 12-19.
- Лапицкая О. В. Особенности экспертной и инструментальной оценки экспортного потенциала Беларуси. - C. 20-33.
- Сьомкіна Т. В. Методологічні підходи до державного регулювання функціонування інтегрованих підприємницьких систем в сфері телекомунікацій. - C. 33-37.
- Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Корпоративна культура як стратегічний інструмент в системі управління телекомунікаційними підприємствами. - C. 38-44.
- Гусєва О. Ю., Котлинський Ю. Л. Концепуальні основи управління інтелектуальним лідерством підприємств. - C. 45-49.
- Виноградова О. В., Гончаренко С. В. Передумови впровадження технологій 4G і 5G як складових інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств України. - C. 50-55.
- Виноградова О. В., Пілігрім К. І. Мотиваційна складова розвитку туристичної галузі в Україні. - C. 55-60.
- Гахов С. О., Гахова Н. А. Управління підприємствами та установами в умовах системної кризи. - C. 61-66.
- Халімон Т. М. Інформаційні технології як платформа ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств. - C. 67-74.
- Легомінова С. В., Лобань О. О. Парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства. - C. 75-82.
- Згурська О. М. Управлінський механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства. - C. 83-90.
- Ковшова І. О., Бондар А. О. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. - C. 91-99.
- Глушенкова А. А. Структура інноваційного потенціалу підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації. - C. 100-106.
- Старинець О. Г. Профіль механізму антикризового управління телекомунікаційних підприємств. - C. 107-113.
- Крижко О. В., Дарчук В. Г. Інформаційні системи в маркетинговій діяльності. - C. 113-120.
- Маковій В. В. Теоретичний базис інформаційного менеджменту телекомунікаційних підприємств. - C. 120-125.
- Якубенко І. М. Обґрунтування орієнтирів комунікаційної політики підприємства. - C. 126-131.
| 2016 | | № 4 (18)
|
|
|
|