Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Менеджмент. Бізнес : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Князєва О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств. - C. 4-11.
- Гудзь О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики. - C. 12-19.
- Гудзь О. Є., Ольховая І. О. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств. - C. 20-25.
- Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг. - C. 26-32.
- Зеліско І. М., Сосновська О. О., Ху Cунцзе Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання. - C. 33-39.
- Лазоренко Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар". - C. 40-44.
- Гусєва О. Ю., Хлевицька Т. Б. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності. - C. 45-50.
- Сьомкіна Т. В., Дименко Р. А., Лобань О. О. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом. - C. 51-56.
- Глушенкова А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства. - C. 57-65.
- Борисенко Л. М. Cистема фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні. - C. 66-75.
- Сьомкіна Т. В., Воскобоєва О. В., Ромащенко О. С. Підготовка економістів: інноваційний підхід. - C. 76-84.
- Плахотнікова Л. О., Іртлач М. О., Булах Т. М. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект. - C. 85-91.
- Дарчук В. Г., Крижко О. В. Неймінг в системі формування бренду. - C. 92-96.
- Сорока А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств. - C. 97-102.
- Гавриш О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств. - C. 103-109.
- Труш М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури. - C. 110-116.
- Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства". - C. 117-122.
- Шмалій Л. М. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення. - C. 123-129.
- Щербина В. В. Cучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств. - C. 130-135.
- Гудзь О. Є. Рецензія на монографію Легомінової С. В. "Теоретичні та методологічні аспекти управління конкурентними перевагами телекомунікаційних підприємств". - C. 136.
| 2019 | | № 1 (27)
|
|
|
|