Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Менеджмент. Бізнес : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Гудзь О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств. - C. 4-10.
- Стецюк П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств. - C. 11-20.
- Комеліна О. В., Щербініна С. А. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки. - C. 21-31.
- Плахотнікова Л. О., Литвинова О. В. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України. - C. 32-36.
- Сазонова С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах. - C. 37-41.
- Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств. - C. 42-49.
- Легомінова С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства. - C. 50-57.
- Pariy L. V. Consumer preferences formation in the cheese market under the new business conditions. - C. 58-65.
- Гніденко М. П., Ільїн О. О., Прокопов С. В. Трансфомація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті. - C. 66-71.
- Дименко Р. А., Капелюшна Т. В., Лобань О. О. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні. - C. 72-79.
- Воскобоєва О. В., Ромащенко О. С., Макаренко А. О. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством. - C. 80-87.
- Сьомкіна Т. В., Згурська О. М. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства. - C. 88-96.
- Шмалій Л. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи. - C. 97-103.
- Ващенок О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств. - C. 104-108.
- Труш М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури. - C. 109-114.
- Ху Сунцзе Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України. - C. 115-120.
- Мартиненко М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства. - C. 121-125.
- Гусєва О. Ю., Хлевицька Т. Б. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства. - C. 126-135.
| 2019 | | № 2 (28)
|
|
|
|