Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73975/2016/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Аспекти історичного музикознавства
: зб. наук. стат..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Бароко: грані осягнення

  4. Жаркова В. Б. Французский музыкальный театр XVII века: специфика взаимодействия французской и итальянской традиций. - C. 6-21.
  5. Подпоринова Е. В. Концерты для двух клавесинов Антонио Солера в контексте барочного искусства. - C. 22-37.
  6. Беличенко Н. Н. Хоральные фугетты Баха в системе "variierte – fugierte" хоралов. - C. 37-45.
  7. Лебедев Е. С. Символика риторических фигур как сюжетообразующий фактор в цикле И. С. Баха "Шесть сонат и партит" для скрипки соло. - C. 46-62 .
  8. Жерздев А. В. Инструментальная версионность в творчестве И. С. Баха (на примере скрипичной Партиты E dur № 3 в гитарной обработке Т. Хопштока). - C. 62-70.
  9. Розділ 2. Будуючий імпульс Бароко

  10. Чекан Ю. І. Оперні реалії доби Бароко у романі Енн Райс "Плач до небес". - C. 71-81.
  11. Иванова И. Л. Музыкальные реминисценции Барокко в произведениях австрийских и немецких композиторов романтической эпохи. - C. 81-98.
  12. Єфремова І. В. Й. Козловський – cпадкоємець барочних традицій світового музичного мистецтва – та його внесок у розвиток бальної культури останньої чверті XVIII – першої чверті XIX ст.. - C. 99-111.
  13. Соломонова О. Б. "Судьба так решила...": резонансы барочной символики в "Борисе Годунове" и "Хованщине" М. Мусоргского. - C. 111-130.
  14. Стрілець А. М. Жанрові моделі західноєвропейського Бароко у творчості українських композиторів для баяна. - C. 131-143.
  15. П’ятницька-Позднякова І. С. Інтерпретація інтонаційно-лексичних пластів музики Бароко у творах сучасних композиторів (на прикладі концертної п’єси Володимира Птушкіна "Згадуючи Великого Вівальді"). - C. 144-151.
  16. Довжинець І. "Bach fest" і "Organum" як територія музичного Бароко. - C. 167-181.
  17. Сулім Р. А. Неокласичні тенденції у творчості Жанни Колодуб (на прикладі "Маленької сюїти у стилі Бароко" для камерного оркестру). - C. 151-167.
  18. Анотації. - C. 182-193.
  19. Відомості про авторів. - C. 194.
  20. Вихідні дані.
2016
Вип. 7

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського