Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2015/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бодорин К. А., Чуботару Н. Е. Инклюзивное образование в республике Молдова: вопросы и достижения. - C. 5-20.
  4. Брушневська І. М. Формування ймовірного прогнозування як психолого-педагогічна проблема. - C. 21-32.
  5. Wenderlich M. Co sprzyja rozwijaniu matematycznych uzdolnień u dzieci, młodzieży i ludzi dorosłych? - na podstawie analizy przebiegu życia wybitnych matematyków i wywiadów z osobami matematycznie uzdolnionymi. - C. 32-41.
  6. Гаврилова Н. С. Логопедичний масаж як засіб корекції порушень артикуляційної моторики у дітей. - C. 42-54.
  7. Галущенко В. І. Аспекти активізації корекційної роботи з розвитку психо-мовленнєвої та моторної сфери у дітей з дизартричними розладами. - C. 54-63.
  8. Глоба О. П. Концепція створення в Україні національної системи корекційно-реабілітаційних послуг. - C. 64-76.
  9. Гриненко О. М., Лактюшина Т. Л., Суріна О. О. Особливості формування в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення навичок свідомого мовного аналізу. - C. 77-86.
  10. Дегтяренко Т. М. Зміна управлінської парадигми в системі корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні. - C. 87-98.
  11. Дмітрієва О. І. Система комплексної реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку у Кам’янець-Подільському багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі. - C. 99-108.
  12. Журавльова Л. С. Соціальна адаптація молодших школярів із особливостями психофізичного розвитку. - C. 109-117.
  13. Золотарьова Т. В. Характеристика дисипативних функціональних структур, які виникають у системах "Особистість" і "Дефект". - C. 117-132.
  14. Ільченко О. В. Активні форми навчання як умова професійного становлення майбутніх дефектологів-логопедів. - C. 132-141.
  15. Кисличенко В. А. Логопедичний супровід сім’ї дитини з дизартричними розладами. - C. 142-152.
  16. Кривцова О. Я. Усне мовлення дітей середньошкільного віку із заїканням. - C. 152-161.
  17. Левицький В. Е. До питання про формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. - C. 162-174.
  18. Лепетченко М. В. Теоретико-методичні основи формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення. - C. 174-186.
  19. Лопатинська Н. А. Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога. - C. 187-197.
  20. Мартиненко І. В. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення. - C. 198-207.
  21. Нечипоренко К. С. Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату. - C. 208-217.
  22. Пахомова Н. Г. Стан сформованості рефлексивно-оцінної складової інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 218-227.
  23. Пінчук Ю. В. Наукові засади формування навички фонематичного аналізу слова у дітей з вадами мовлення. - C. 227-238.
  24. Притиковська С. Д. Використання кінезотерапії у логопедичній практиці. - C. 238-251.
  25. Прокопенко О. А. Особливості психологічного супроводу сімей, що виховують дитину з порушеннями слуху. - C. 251-261.
  26. Роменська Т. Г. Проблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспект. - C. 261-273.
  27. Сербалюк Ю. В. Становлення спеціальної освіти для сліпих дітей в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 273-283.
  28. Соколова Г. Б. Сучасні підходи до ранньої комплексної допомоги дітям з відхиленнями у розвитку. - C. 283-292.
  29. Тищенко В. В., Линдіна Є. Ю. Загальна характеристика системи корекційної роботи з удосконалення шляхів подолання первинного недорозвитку мовлення, розробленої Є.Ф. Соботович. - C. 292-303.
  30. Ткач О. М. Особливості вивчення рівня сформованості складових семантичних полів слів. - C. 303-313.
  31. Федоренко М. І. Напрями підвищення рівня економічного виховання учнів з порушеннями зору. - C. 313-323.
  32. Федоренко С. В., Рахуба Н. О. Екологічно-розвивальне середовище як умова формування уявлень про об’єкти неживої природи у старших дошкільників зі зниженим зором. - C. 323-333.
  33. Хворова Г. М. Зміст та рівні батьківської компетентності у корекційно-педагогічному аспекті. - C. 333-347.
  34. Шевцов А. Г., Ільїна О. В. Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями. - C. 347-360.
  35. Шевченко В. М. Система допомоги дітям з глибокими порушеннями слуху: від раннього виявлення до комплексного супроводу. - C. 360-368.
  36. Шеремет М. К., Базима Н. В. Корекційно-розвивальна робота з розвитку комунікативної функції мовлення у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. - C. 369-378.
  37. Шульженко Д. І., Шульженко О. Є. Емоційна стабільність як чинник особистісної готовності майбутнього психолога до корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 378-390.
2015
Вип. 5(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського