Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2015/5(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.- Титул.
- Зміст.
- Бодорин К. А., Чуботару Н. Е. Инклюзивное образование в республике Молдова: вопросы и достижения. - C. 5-20.
- Брушневська І. М. Формування ймовірного прогнозування як психолого-педагогічна проблема. - C. 21-32.
- Wenderlich M. Co sprzyja rozwijaniu matematycznych uzdolnień u dzieci, młodzieży i ludzi dorosłych? - na podstawie analizy przebiegu życia wybitnych matematyków i wywiadów z osobami matematycznie uzdolnionymi. - C. 32-41.
- Гаврилова Н. С. Логопедичний масаж як засіб корекції порушень артикуляційної моторики у дітей. - C. 42-54.
- Галущенко В. І. Аспекти активізації корекційної роботи з розвитку психо-мовленнєвої та моторної сфери у дітей з дизартричними розладами. - C. 54-63.
- Глоба О. П. Концепція створення в Україні національної системи корекційно-реабілітаційних послуг. - C. 64-76.
- Гриненко О. М., Лактюшина Т. Л., Суріна О. О. Особливості формування в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення навичок свідомого мовного аналізу. - C. 77-86.
- Дегтяренко Т. М. Зміна управлінської парадигми в системі корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні. - C. 87-98.
- Дмітрієва О. І. Система комплексної реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку у Кам’янець-Подільському багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі. - C. 99-108.
- Журавльова Л. С. Соціальна адаптація молодших школярів із особливостями психофізичного розвитку. - C. 109-117.
- Золотарьова Т. В. Характеристика дисипативних функціональних структур, які виникають у системах "Особистість" і "Дефект". - C. 117-132.
- Ільченко О. В. Активні форми навчання як умова професійного становлення майбутніх дефектологів-логопедів. - C. 132-141.
- Кисличенко В. А. Логопедичний супровід сім’ї дитини з дизартричними розладами. - C. 142-152.
- Кривцова О. Я. Усне мовлення дітей середньошкільного віку із заїканням. - C. 152-161.
- Левицький В. Е. До питання про формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. - C. 162-174.
- Лепетченко М. В. Теоретико-методичні основи формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення. - C. 174-186.
- Лопатинська Н. А. Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога. - C. 187-197.
- Мартиненко І. В. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення. - C. 198-207.
- Нечипоренко К. С. Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату. - C. 208-217.
- Пахомова Н. Г. Стан сформованості рефлексивно-оцінної складової інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 218-227.
- Пінчук Ю. В. Наукові засади формування навички фонематичного аналізу слова у дітей з вадами мовлення. - C. 227-238.
- Притиковська С. Д. Використання кінезотерапії у логопедичній практиці. - C. 238-251.
- Прокопенко О. А. Особливості психологічного супроводу сімей, що виховують дитину з порушеннями слуху. - C. 251-261.
- Роменська Т. Г. Проблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспект. - C. 261-273.
- Сербалюк Ю. В. Становлення спеціальної освіти для сліпих дітей в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 273-283.
- Соколова Г. Б. Сучасні підходи до ранньої комплексної допомоги дітям з відхиленнями у розвитку. - C. 283-292.
- Тищенко В. В., Линдіна Є. Ю. Загальна характеристика системи корекційної роботи з удосконалення шляхів подолання первинного недорозвитку мовлення, розробленої Є.Ф. Соботович. - C. 292-303.
- Ткач О. М. Особливості вивчення рівня сформованості складових семантичних полів слів. - C. 303-313.
- Федоренко М. І. Напрями підвищення рівня економічного виховання учнів з порушеннями зору. - C. 313-323.
- Федоренко С. В., Рахуба Н. О. Екологічно-розвивальне середовище як умова формування уявлень про об’єкти неживої природи у старших дошкільників зі зниженим зором. - C. 323-333.
- Хворова Г. М. Зміст та рівні батьківської компетентності у корекційно-педагогічному аспекті. - C. 333-347.
- Шевцов А. Г., Ільїна О. В. Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями. - C. 347-360.
- Шевченко В. М. Система допомоги дітям з глибокими порушеннями слуху: від раннього виявлення до комплексного супроводу. - C. 360-368.
- Шеремет М. К., Базима Н. В. Корекційно-розвивальна робота з розвитку комунікативної функції мовлення у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку. - C. 369-378.
- Шульженко Д. І., Шульженко О. Є. Емоційна стабільність як чинник особистісної готовності майбутнього психолога до корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 378-390.
| 2015 | | Вип. 5(2)
|
|
|
|