Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2016/7(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Aksamit D. Psychosocial functioning of the family, raising a child with disability, in the light of research and some selected analysis. - C. 5-18.
  4. Антибура Ю. О. Нормативно-правове забезпечення організації індивідуального навчання дітей із комплексними порушеннями розвитку. - C. 18-29.
  5. Бєлова О. Б. Вивчення поведінкової агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 29-38.
  6. Боряк О. В. Специфіка когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності при розумовій відсталості. - C. 38-49.
  7. Гаврилова Н. С. Класифікація порушень артикуляційної моторики. - C. 49-61.
  8. Галущенко В. І. Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. - C. 62-70.
  9. Глущенко І. І. Методика формування лексико-семантичних явищ у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР). - C. 71-81.
  10. Гриненко О. М. Особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення в процесі вивчення розділу "Будова слова" на уроках української мови. - C. 82-90.
  11. Дмитрієва І. В. Командна взаємодія фахівців у процесі індивідуального супроводу дитини в умовах інклюзивного навчання. - C. 90-99.
  12. Дмітрієва О. І. Дослідження проблеми формування правосвідомості особистості у спеціальній психолого-педагогічній літературі. - C. 99-108.
  13. Єжова Т. Є. Освітня інтеграція дітей з порушеннями психофізичного розвитку як засіб реалізації їх права на освіту:педагогічні пошуки 20-30-х років ХХ ст.. - C. 108-121.
  14. Єфименко М. М. Корекція кистьових функцій у дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 122-133.
  15. Журавльова Л. С. До проблеми корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. - C. 133-143.
  16. Зелінська-Любченко К. О. Розвиток мовленнєвої діяльності у дошкільників в умовах онто- та дизонтогенезу. - C. 144-154.
  17. Ільїна Н. В. Використання конотативних значень слів у комунікативно-мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку. - C. 155-165.
  18. Керик О. Є. Особливості особистісного та соціального розвитку дітей із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 165-175.
  19. Кисличенко В. А. Логопедичний супровід сім'ї в умовах груп корекції мовлення. - C. 176-185.
  20. Кібальна К. О. Особливості діагностики міжособистісних відносин у сім'ях, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 185-196.
  21. Кононова М. М., Степаниця Д. Ю. Об'єктивація психологічних захистів у підлітків із заїканням у форматі активного соціально-психологічного пізнання. - C. 197-206.
  22. Косевская Б. Высшее учебное заведение как место приобретения педагогом компетенций и профессиональных квалификаций на примере Академии специальной педагогики им. Марии Гжегожевской. - C. 206-216.
  23. Лопатинська Н. А. Трансдисциплінарний підхід до вивчення системних порушень мовлення. - C. 216-226.
  24. Луцько К. В. Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 226-241.
  25. Манько О. Г. Розвиток учнів з психофізичними порушеннями на уроках образотворчого мистецтва. - C. 242-250.
  26. Мартиненко І. В. Прогнозування в комунікативній діяльності старших дошкільників із системними порушеннями мовлення. - C. 250-259.
  27. Мартинчук О. В. Становлення і розвиток інклюзивної педагогіки як галузі педагогічного знання. - C. 260-280.
  28. Миронова С. П. Подолання упередженості щодо осіб з психофізичними порушеннями як шлях до суспільної та освітньої інтеграції. - C. 280-289.
  29. Мороз О. А. Проблеми розвитку уяви в старшому дошкільному віці у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 289-302.
  30. Павлова Н. В., Тарасенко В. I., Дегтяренко Т. В. Доцільність використання звукових нейромодуляцій в практиці ранньої корекції тяжких порушень мовлення у дошкільнят. - C. 302-316.
  31. Пилипенко О. М. Особливості емоційного інтелекту молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 316-327.
  32. Притиковська С. Д. Дослідження проявів аутичного спектру у дітей з сенсомоторною алалією. - C. 327-339.
  33. Прядко Л. О. Актуальні проблеми диференційованого викладання в інклюзивному навчальному закладі. - C. 340-348.
  34. Рибак О. А. Проблеми виховання дітей в сім'ях батьків з інвалідністю. - C. 348-359.
  35. Савінова Н. В. Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу. - C. 359-370.
  36. Синьова Є. П., Федоренко С. В., Федоренко І. В. Вивчення стану сформованості дій самообслуговування в молодших дошкільників зі зниженим зором. - C. 371-382.
  37. Соколова Г. Б. Актуальні питання психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дитину з обмеженими можливостями здоров'я. - C. 383-393.
  38. Тищенко В. В. Логопедична тераностика: концепт нового напряму діагностики та корекції мовленнєвих порушень. - C. 393-402.
  39. Ткач О. М. Тематика та зміст занять з формування семантичних полів слів на різних етапах реалізації корекційної методики. - C. 402-412.
  40. Хохліна О. П. До проблеми суті категорії відображення у психології. - C. 412-423.
  41. Чопік О. В. Роль інтерактивних методів у формуванні колективу інклюзивного класу. - C. 423-432.
2016
Вип. 7(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського