Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2016/7(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бугера Ю. Ю. Характеристика основних показників та критеріїв вивчення уваги у розумово відсталих молодших школярів. - C. 5-14.
  4. Вержиховська О. М. Особливості вивчення рівня сформованості моральних якостей у молодших розумово відсталих школярів. - C. 14-22.
  5. Вихляєв Ю. М. Підвищення рухової активності осіб з обмеженими сенсорними можливостями. - C. 23-31.
  6. Галецька Ю. В. До питання використання міжпредметних зв'язків на уроках географії у спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі для розумово відсталих дітей. - C. 32-40.
  7. Гаяш О. В. Наукова концепція Л. С. Виготського про зв'язок навчання і розвитку та її втілення у корекційній психопедагогіці сьогодення. - C. 40-48.
  8. Гончаренко Г. М. Особливості прояву когнітивного компоненту пізнавальної активності розумово відсталих учнів на уроках фізики. - C. 49-57.
  9. Dłużniewska A., Kucharczyk I., Al-Khamisy D. Социально-образовательный аспект функционирования ребенка с СДВГ с точки зрения потребности многогранной систематической поддержки. - C. 58-72.
  10. Докучина Т. О. Особливості діяльності психологічної служби в умовах інклюзивного закладу. - C. 73-81.
  11. Дудорова Л. Ю. Обґрунтування засобів активного туризму оздоровчої спрямованості для студентів з обмеженими можливостями здоров'я. - C. 82-91.
  12. Дячок С. Ю. Соціальна компетенція як складова формування особистості дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 91-99.
  13. Заплатинська А. Б., Каліна В. Л. Система баламетрики у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку та труднощами у навчанні. - C. 99-107.
  14. Золотарьова Т. В. Методика стимулювання розвитку в молодших школярів уміння використовувати правила створення композиції в процесі тематичного малювання. - C. 108-120.
  15. Картава Ю. А. Проблеми практики організації музичного виховання дошкільників зі зниженим зором. - C. 120-130.
  16. Коваленко В. Є. До проблеми діагностування емоційної регуляції розумово відсталих молодших школярів. - C. 131-140.
  17. Ковальчук І. І. Порівняльна характеристика інтелектуальної діяльності нормально розвинених і розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку. - C. 140-149.
  18. Константинів О. В. Передумови розробки психолого-педагогічного і методичного забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів. - C. 149-158.
  19. Кулеша Э. М., Курацки К. Эффективность сказкотерапии в обуздании страхов детьми в возрасте шести лет. - C. 158-172.
  20. Левицький В. Е. До питання про методику організації і проведення уроків ручної праці з учнями з порушеним інтелектом. - C. 172-183.
  21. Лонтковський Ю. А. Диференційоване нейрохірургічне лікування локальної спастичності нижніх кінцівок у хворих з органічними ураженнями центральної нервової системи. - C. 184-195.
  22. Ляшко В. В. Індивідуальний стиль діяльності в контексті компенсаторних можливостей розумово відсталих дітей. - C. 196-205.
  23. Малинович Л. М., Легендзевич Г. Я. Структурування проблем дослідження готовності дітей до шкільного навчання. - C. 205-214.
  24. Marcinkowska B., Konieczna I., Smolinska K. Model of communication competences children with Asperger's syndrome. - C. 215-232.
  25. Мельніченко Ю. В. Особливості корекції фізичного розвитку дошкільнят із цервікальним типом рухових порушень засобами горизонтального пластичного балету. - C. 232-244.
  26. Одинченко Л. К. Методична організація роботи зі структурними компонентами підручника географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю. - C. 244-254.
  27. Омельченко М. С. Дослідження сформованості комунікативних навичок у дітей із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку. - C. 254-263.
  28. Опалюк О. М. Особливості використання нетрадиційних технік образотворчого мистецтва на уроках малювання в допоміжній школі. - C. 263-272.
  29. Проскурняк О. І. Формування комунікативного репертуару дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального дошкільного закладу. - C. 272-281.
  30. Руденко Л. М., Федоренко М. В. Мультимодальна програма корекції поведінкових порушень у розумово відсталих дітей. - C. 282-293.
  31. Родненок М. Є. Корекція базових психічних функцій пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку із церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії. - C. 293-309.
  32. Савицький А. М. Особливості реалізації уявлень про себе та навколишнє середовище у дітей з синдромом Дауна на початковому етапі індивідуалізованого навчання. - C. 310-323.
  33. Синьов В. М., Шеремет М. К., Руденко Л. М., Шульженко Д. І. Освітньо-психологічна інтеграція школярів із психофізичними порушеннями в сучасних умовах України. - C. 323-344.
  34. Сімко А. В. Особливості психомоторного розвитку розумово відсталих дітей на різних рівнях побудови рухів. - C. 344-354.
  35. Скрипник Т. В. Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. - C. 355-363.
  36. Татьянчикова І. В. Шляхи забезпечення соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку в спеціальному навчальному закладі. - C. 364-372.
  37. Товстоган В. С. Методика оцінки професійно-трудової компетентності в учнів із психофізичними порушеннями. - C. 372-385.
  38. Федоренко М. І., Руденко С. В. Особливості правового виховання старшокласників з порушеннями зору. - C. 385-395.
  39. Хворова Г. М. Програма сприяння компетентному батьківству дітей з полісистемними порушеннями розвитку у реабілітаційних закладах. - C. 396-409.
  40. Шевцов А. Г. Кваліфікаційна характеристика окупаціонального терапевта (ерготерапевта) в системі корекційно-реабілітаційної роботи. - C. 409-424.
  41. Шевцова Я. В., Полещук С. В. Порівняльний аналіз стану психомоторики і перцептивно-когнітивних функцій учнів з вадами інтелекту. - C. 425-437.
  42. Шевченко В. М. Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями слуху в дошкільному закладі. - C. 438-447.
  43. Шульженко О. Є. Теоретико-методологічні основи особистісної готовності спеціального (практичного) психолога до корекційної роботи з дітьми із порушеннями аутистичного спектру. - C. 447-458.
  44. Яковлева С. Д. Діагностика стану когнітивних процесів в дітей з затримкою психічного розвитку та дітей з дитячим церебральним паралічем. - C. 458-466.
2016
Вип. 7(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського