Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2017/9(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бевзюк М. С. Особливості підготовки вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. - C. 5-14.
  4. Бондар В. І., Золотоверх В. В. Науково-експериментальна та лікарсько-педагогічна діяльність Володимирського А.В.у період становлення спеціальної освіти в Україні (1900-1936). - C. 15-24.
  5. Вержиховська О. М. Теоретичні основи підготовки дітей з розумовою відсталістю до навчання у школі. - C. 25-37.
  6. Галецька Ю. В. До питання використання піктограм у корекційній роботі з розумово відсталими дошкільниками. - C. 38-47.
  7. Дмітрієва О. І. Умови забезпечення ефективності процесу формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху. - C. 47-55.
  8. Докучина Т. О. Індивідуальний підхід до проведення дидактичних ігор з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 56-64.
  9. Ільченко А. Зміст і напрями освіти дітей з особливими потребами гуманістичної педагогіки М. Монтессорі. - C. 64-75.
  10. Котормус О. Інтеграційна освіта у перцепції батьків. - C. 75-85.
  11. Kulesza E. M., Butabayeva L. A. Plusy i minusy edukacji włączającej w opinii kazachskich rodziców uczniów klas pierwszych. - C. 85-95.
  12. Левицький В. Е. До питання про методику роботи з творами різних жанрів учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку. - C. 95-105.
  13. Максименко Н. В. Окремі аспекти вивчення педагогічної практики з формування основ безпеки життєдіяльності в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку. - C. 105-116.
  14. Мартинчук О. В. Нова освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців зі спеціальної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка. - C. 116-125.
  15. Миронова С. П. Робота фахівців з сім'ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. - C. 125-134.
  16. Паламар О. М. Психологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку: шляхи корекції та компенсації. - C. 134-144.
  17. Прядко Л. О. Особливості індивідуалізації навчання в інклюзивному навчальному закладі. - C. 144-152.
  18. Роменська Т. Г. Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження. - C. 153-167.
  19. Саранча І. Г., Синчук Н.В, Моргунова З. П. Корекція емоційної сфери у дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату засобами арт-терапії. - C. 168-177.
  20. Сасіна І. О., Гребенюк Т. М. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання. - C. 177-189.
  21. Синьов В. М., Шульженко Д. І. Психологія інклюзивної освіти учнів зі спектром інтелектуальних та аутистичних порушень. - C. 190-205.
  22. Сімко А. В. Особливості розвитку психомоторної активності дітей. - C. 205-214.
  23. Скрипник Т. В. Стратегії класного менеджменту для інклюзивного середовища. - C. 215-223.
  24. Товстоган В. С. Дослідження стану сформованості професійно-трудової компетентності в старшокласників з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 223-234.
  25. Утьосова О. І. Методика визначення рівня сформованості математичних знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 234-244.
  26. Чеботарьова О. В. Реалізація педагогічної технології трудового навчання школярів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту. - C. 244-253.
  27. Чопік О. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з ДЦП в інклюзивному закладі. - C. 254-262.
  28. Шевченко В. М. Мультимедійні технічні засоби навчання дітей з порушеннями слуху в сучасній школі. - C. 263-271.
  29. Шевченко С. М. Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення Української незалежної держави. - C. 272-280.
  30. Шевченко Ю. В. Соціалізація дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти в Україні. - C. 280-289.
2017
Вип. 9(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського