Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2019/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І. Диференційоване навчання дітей з особливостями інтелектуального розвитку в закладах загальної середньої освіти. - C. 5-18.
  4. Гаврилова Н. С. Методика формування та стимуляції вимови фонем. - C. 18-36.
  5. Гаяш О. В., Кляп М. І. Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивно-ресурсного центру. - C. 37-47.
  6. Klein V., Silonova V., Hladush V. Actual problems of educational integration students in the Slovak Republic. - C. 48-61.
  7. Дубовик М. О. Стратегії статевого виховання підлітків та юнаків з розладами аутистичного спектра. - C. 61-72.
  8. Кобель І. Г. Політика інклюзивності в католицьких університетах світу. - C. 73-91.
  9. Король А. В. Логопедичний супровід сімей засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 92-100.
  10. Лісова Л. І. Труднощі у процесі синтезу усіх даних тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 101-110.
  11. Ленів З. П. Когнітивно-компетентнісний компонент готовності асистентів учителів до реалізації командної взаємодії в умовах інклюзії. - C. 110-122.
  12. Лянна О. В., Литвиненко В. А., Ласточкіна О. В. Організація відновлювально-логопедичної роботи при афазії у осіб післяінсультного стану в ланці взаємодії "логопед – сім’я". - C. 123-133.
  13. Ляшко В. В. До проблеми врахування індивідуальних стильових особливостей дітей з порушеннями психофізичного розвитку у навчальному процесі спеціальних освітніх закладів. - C. 134-144.
  14. Мартиненко І. В. Особистісний профіль як фактор становлення комунікативного потенціалу дитини з недорозвитком мовлення первинного генезу. - C. 144-156.
  15. Мартинчук О. В. Інклюзивна педагогіка як науковий чинник формування компетентності у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 157-175.
  16. Мороз Л. В., Рудих А. Б. Супровід розвитку усного мовлення в дітей передшкільного віку зі зниженим слухом в умовах сімейного виховання. - C. 176-186.
  17. Найдьонова Г. О., Нагірняк А. О. Психологічна корекція сприймання дітей із розладами аутистичного спектру як умова формування соціально прийнятної поведінки. - C. 187-201.
  18. Орлянська А. В. Види порушень поведінки у дітей дошкільного віку. - C. 201-210.
  19. Прядко Л. О. Аспекти реалізації індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. - C. 210-219.
  20. Руденко Л. М., Григоренко Т. В. Компоненти професійної компетентності психолога (спеціального, клінічного). - C. 219-232.
  21. Сахно Т. С. Проблема формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в учнів з інтелектуальними порушеннями. - C. 233-242.
  22. Синьов В. М., Бистрова Ю. О., Коваленко В. Є., Бистров А. Є. Висвітлення проблеми емоційно-поведінкових порушень в осіб з інтелектуальною недостатністю в українській психолого-педагогічній науці. - C. 242-256.
  23. Сілявіна Ю. С. Експериментальне дослідження ефективності системи педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 256-268.
  24. Сняткова Т. М. Психолого-педагогічний супровід дітей з ДЦП з синдромом госпіталізму. - C. 269-281.
  25. Utiosova О. The characteristics of the main parameters and levels of mastering mathematical knowledge (concepts) by children with moderate and hard backwardness. - C. 281-292.
  26. Хохліна О. П. Психолого-педагогічна характеристика учнів з помірною розумовою відсталістю як основа визначення напрямів педагогічної роботи. - C. 292-302.
  27. Чепурна Л. Г. Тенденції розвитку підручникотворення для дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні (ХХ століття).. - C. 302-312.
  28. Чередніченко Н. В., Тенцер Л. В. Зміст та організація логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів в умовах корекційного та інклюзивного навчання. - C. 312-324.
  29. Шевцов А. Г., Никоненко Н. В. До питання про порівняння понятійно-термінологічного поля галузі спеціальної освіти в українській та англійській мовах. - C. 324-340.
  30. Шевченко В. М. Система корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі (1991 - 2018). - C. 340-350.
  31. Яковлева С. Д. Психологічний супровід дітей з порушенням психофізичного розвитку (нейрофізіологічний підхід). - C. 351-359.
2019
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського