Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2020/16(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апанасевич М. К. Педагогическая диагностика состояния зрительного восприятия у детей с нарушениями зрения дошкольного возраста на компетентностной основе. - C. 5-15.
  4. Ачкевич С. А. Використання засобів народної педагогіки в корекційній роботі з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату. - C. 16-27.
  5. Байєр О. О. Огляд зарубіжної літератури з питання дискримінації людей з інвалідністю. - C. 28-36.
  6. Бугера Ю. Ю., Дідик Н. М. Арттерапевтичні методи у роботі корекційного педагога. - C. 36-46.
  7. Валько Т. І. Уявлення про сімейні стосунки як умова створення своєї власної сім’ї особами з інтелектуальними порушеннями. - C. 46-56.
  8. Вержиховська О. М., Рудзевич І. Л. Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 56-65.
  9. Гаврилов О., Лісовська Т., Синьов В. Неперервна освіта підлітків і молоді з виразними порушеннями інтелектуального розвитку: досвід Республіки Білорусь та України. - C. 66-81.
  10. Гіренко Н. А. Вивчення стану працездатності учнів з особливими потребами на уроках соціальнопобутового орієнтування. - C. 82-91.
  11. Дмітрієва О. І. Дослідження проблеми ставлення педагогів до взаємодії з батьками учнів з особливими освітніми потребами. - C. 91-99.
  12. Косовська А. О. Теоретичні аспекти системи командної взаємодії фахівців у навчанні дітей з особливими освітніми потребами. - C. 100-110.
  13. Круглик О. П. Формування міжособистісних стосунків у дітей з порушеннями слуху в пізнавальній діяльності. - C. 111-122.
  14. Левицький В. Е. Особливості використання дидактичних ігор на уроках читання у молодших класах з метою активізації пізнавальних інтересів дітей з порушеннями розумового розвитку. - C. 123-130.
  15. Лемех Е. Педагогическая диагностика сформированности игры у воспитанников с тяжелыми множественными нарушениями. - C. 131-141.
  16. Лещій Н. П. Аналіз сучасних наукових доробок корекційної педагогіки щодо організації фізкультурнооздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. - C. 142-151.
  17. Мартинюк Т. А. Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю. - C. 151-162.
  18. Маруда О. Г. Принципи організації допомоги дорослим із інтелектуальними порушеннями в Данії. - C. 162-175.
  19. Никоненко Н. В., Федіско А. В. Програма формування базових соціальних компетентностей у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного середовища. - C. 175-187.
  20. Нічуговська Л. І., Ніколенко Л. М. Педагогічний менеджмент у розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури. - C. 188-201.
  21. Обухова Н. О., Дудченко Т. М. Особливості кохлеарної імплантації та методи слухомовленнєвої реабілітації дітей з кохлеарним імплантом. - C. 201-213.
  22. Русакович І. К. Лингвистический анализ белорусского жестового языка в контексте совершенствования образовательной политики и системы. - C. 213-229.
  23. Рябченко Н. М., Драєвська С. А. Особливості психолого-педагогічного супроводу старших школярів із синдромом Дауна. - C. 230-240.
  24. Савіцька Г. І. Врахування особливостей формування морально-етичних норм поведінки в учнів з інтелектуальними порушеннями в освітньому процесі інклюзивного закладу. - C. 240-249.
  25. Саранча І. Г. Тренінгова програма протидії насильству в родинах осіб з інвалідністю. - C. 249-256.
  26. Сімко А. В. Особливості створення порівневозбалансованої програми корекції психомоторики молодших школярів з особливими освітніми потребами. - C. 257-267.
  27. Утьосов Я. А. Особливості провідної діяльності підлітків з інтелектуальними порушеннями в контексті формування у них соціальних компетентностей. - C. 267-278.
  28. Чепурна Л. Г. Внесок К. М. Турчинської у розвиток вітчизняної корекційної педагогіки. - C. 278-289.
  29. Черненко Т. В. Сучасний стан історико-педагогічних досліджень системи навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні. - C. 290-301.
  30. Шевченко С. Н. Организация учебного процесса для детей с особыми потребностями в эпоху независимости Украины (2000-ых гг.) . - C. 302-311.
2020
Вип. 16(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського