Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2021/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.- Титул.
- Зміст.
- Барна Х. В., Кашуба Л. В. Особливості корекції з подолання фонетикофонематичних порушень у дітей із заїканням. - C. 5-14.
- Брикова О. С., Бугера Ю. Ю. Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. - C. 14-24.
- Бугера Ю. Ю., Гевчук Н. С., Дідик Н. М. Методи і форми соціально-реабілітаційної роботи з батьками, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. - C. 25-35.
- Буйняк М. Г., Миронова С. П., Чопік О. В. Розуміння сутності партнерства у педагогічній діяльності вчителями спеціальних шкіл. - C. 35-44.
- Вержиховська О. М. Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелекту. - C. 45-54.
- Гаврилова Н. С., Константинів О. В., Гаврилов О. В. Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап). - C. 54-75.
- Галецька Ю. В. Дослідження стану сформованості зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями. - C. 75-84.
- Гаяш О. В. Особливості планування і проведення корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру. - C. 84-94.
- Голуб Н. М. Взаємодія логопеда з батьками дітей при розв’язанні завдань профілактики і корекції в дітей труднощів формування та порушень писемного мовлення. - C. 95-106.
- Гончарук Н. М., Пихальський І. М. Характеристика інноваційних методів соціально-психологічної та фізичної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. - C. 106-117.
- Гусєва Т. О. Трудове навчання молодих людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень в реабілітаційній установі. - C. 118-132.
- Докучина Т. О., Мішеніна А. В. Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. - C. 132-141.
- Коваленко В. Є. Змістовна спрямованість інтересів школярів з інтелектуальними порушеннями як фактор їх залучення до гурткової роботи. - C. 142-152.
- Коваленко В. Є. Компоненти та критерії соціалізованості дітей з нормотиповим розвитком та інтелектуальними порушеннями в онтогенетичному вимірі. - C. 152-163.
- Косовська А. О. Командна робота як складова організації навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 163-176.
- Лісова Л. І. Історичний аналіз формування методик навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення розв’язування арифметичних задач. - C. 176-185.
- Левицький В. Е. Формування зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку. - C. 186-195.
- Міщенко М. С. Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу. - C. 196-204.
- Супрун М. О., Супрун Д. М. Теоретико-методичні основи дослідження мотиваційної складової професійної підготовки спеціальних психологів. - C. 204-217.
- Ткач О. М. Аналіз голосових та поведінкових реакцій як складової домовленнєвого розвитку дітей раннього немовлячого віку. - C. 218-230.
- Шевченко Ю. В. Формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом дауна дошкільного та молодшого шкільного віку (теоретичний аспект). - C. 230-239.
- Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. Інклюзивність вищої освіти Словаччини. - C. 240-251.
| 2021 | | Вип. 17
|
|
|
|