Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74063/2019/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Естетика і етика педагогічної дії
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Топузов О. М. Феномен лідерства у нових реаліях сучасного суспільства. - C. 9-17.
  4. Семеновська Л. А. Інтерактивне навчання у професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 18-28.
  5. Власенко Н. О., Помогайбо В. М. Дистанційне навчання: Україна і світ. - C. 29-37.
  6. Сотська М. В. Особливості професійної підготовки вчителів : досвід Сінгапуру. - C. 38-45.
  7. Палеха О. М. Сутність поняття "самостійна позааудиторна робота" у британському науковому дискурсі. - C. 46-53.
  8. Fediy О., Fediy J. The ethics of the subject-subject interaction in the modern educational environment. - C. 54-67.
  9. Лисакова І. В. Адаптація тексту Конвенції про права дитини та її використання в педагогічному процесі. - C. 68-78.
  10. Ликтей Л. М. Етичний компонент методичної компетентності викладача педагогічного коледжу. - C. 78-86.
  11. Богданюк В. В. Специфіка поняття "музична спадщина" в контексті підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 87-95.
  12. Растригіна А. М. Оптимізація інтелектуально-творчої діяльності як фактор удосконалення професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. - C. 96-105.
  13. Akatrini V. Influena activităii lui Eusebie i Gheorghe Mandicevschi asupra dezvoltării educaiei muzicale i culturii în Bucovina. - C. 106-119.
  14. Ірклієнко В. С., Дем’янко Н. Ю. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва на індивідуальних заняттях з основного музичного інструменту. - C. 119-127.
  15. Боса І. О. Роль вечірніх рисувальних і креслярських класів при Єлисаветградському земському реальному училищі у професійному становленні митців кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 128-136.
  16. Дігтяр Н. М., Тарасенко О. К. Композиційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 136-144.
  17. Гарькава Т. А. Петриківський розпис: теорія і методика. - C. 144-151.
  18. Kononova М. The role of project education technologies in professional development of future speech patologists. - C. 152-160.
  19. Стиркіна Ю. С. Сучасне і традиційне навчання іноземної мови: переваги і недоліки. - C. 161-170.
  20. Рудич О. О. Використання мережі Інтернет як засобу навчання англійської мови. - C. 170-178.
  21. Шевченко О. М. Педагогічні умови гуманітарної підготовки іноземних студентів-медиків у процесі вивчення української мови. - C. 178-187.
  22. Філіпчук Г. Г. Інноваційні технології у педагогічній освіті: здобутки науковців (рецензія на практичний посібник "Технології професійного розвитку педагогів в умовах формальної і неформальної освіти" (М. П. Вовк, Г. І. Сотська, Н. О. Філіпчук, Ю. В. Грищенко, Н. С. Гомеля, С. О. Соломаха, Л. Ю. Султанова. – Київ: Талком, 2019. – 320 с.). - C. 188-190.
  23. Семеног О. М. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід. - C. 191-195.
  24. Відомості про авторів. - C. 196-199.
2019
Вип. 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського