Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74078/2018/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Professional pedagogics
.- Kyiv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1.Теоретико-методологічні основи розвитку професійної освіти і навчання

  4. Лузан П. Г., Колісник Н. В., Осипенко С. М. Дефінітивний аналіз базових понять стандартизації професійної освіти. - C. 5-13.
  5. Кулалаєва Н. В. Концептуальні засади проектного професійного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 14-21.
  6. Алєксєєва С. В. Концепція підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри. - C. 22-26.
  7. Абільтарова Е. Н. Поєднання традиційних та специфічних принципів формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх спеціалістів з охорони праці. - C. 27-34.
  8. Клочко О. В., Михайлюк О. Н. SMART-технологія в моделюванні міжпредметних зв ’язків математики та інформатики. - C. 34-42.
  9. Козак А. Р. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування. - C. 43-50.
  10. Журавська Л. М. Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів. - C. 51-57.
  11. Зуєва А. Б. Критерії діагностування якості smart-комплексу для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 58-61.
  12. Цицюра К. В. Соціокультурна компетентність майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки. - C. 62-69.
  13. Горбан Є. І. Суть і структура професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної ) освіти. - C. 69-76.
  14. Розділ 2. Методичні засади професійного навчання майбутніх фахівців

  15. Артюшина М. В. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки. - C. 77-84.
  16. Борисенко Л. Л., Кучерява К. В. Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 84-88.
  17. Слободянюк А. В., Косарєва Л. В. Особистісні ресурси студентської молоді (на матеріалах соціально-психологічних досліджень). - C. 89-94.
  18. Тарасова О. М. Розвиток психологічної мобільності майбутніх педагогів професійного навчання у процесі професійної підготовки. - C. 95-100.
  19. Стойчик Т. І. Формування сучасного ринку працi: аналiз попиту i пропозицiї робочої сили. - C. 101-105.
  20. Дрозіч І. А. Методична робота в закладі професійної (професійно-технічної) освіти сфери ресторанного господарства як засіб підвищення професійної компетентності майстрів виробничого навчання. - C. 106-114.
  21. Візнюк І. М. Професійне вигорання як чинник виникнення і розвитку іпохондричних розладів особистості. - C. 115-122.
  22. Розділ 3. Зарубіжні та історичні аспекти розвитку професійної освіти і навчання

  23. Радкевич В. О., Бородієнко О. В, Пуховська Л. П., Радкевич О. П., Базелюк Н. В., Леу С. О. Модель мережевої взаємодії в розвитку системи професійної освіти і навчання у країнах ЄС. - C. 123-134.
  24. Чужикова В. Г, Лещенко К. А. Індикативні виміри творчої дифузії викладача економіки (європейський досвід). - C. 135-141.
  25. Іванченко В. В. Духовно-моральне зорієнтування підростаючого покоління в філософських школах Стародавнього Китаю. - C. 141-147.
  26. Павлюк Л. В. Підготовка вчителів трудового навчання і технлогій в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 147-152.
2018
№ 17

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського