Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологія
: укр.-пол. наук. журн..- Київ
Osvitolohiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологічні засади освітології

  4. Огнев'юк В. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти. - C. 9-14.
  5. Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю. - C. 15-28.
  6. Мешальський С. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи. - C. 29-35.
  7. Сисоєва С. Освітні реформи: освітологічний контекст. - C. 36-45.
  8. Освітня політика та освітнє право

  9. Поясок Т. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень. - C. 46-50.
  10. Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти. - C. 51-58.
  11. Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи. - C. 59-65.
  12. Щурек-Борута А. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти. - C. 66-73.
  13. Козак Л. Науковий тезаурус інноваціної освіти. - C. 74-81.
  14. Економіка освіти та управління освітою

  15. Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст. - C. 82-92.
  16. Линьов К. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу. - C. 93-96.
  17. Філософія та історія освіти

  18. Саух П. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою. - C. 97-109.
  19. Морщиньська У., Морщиньський В. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти. - C. 110-118.
  20. Кузьменко О. Концептуальні моделі університету. - C. 119-124.
  21. Соціологія та культурологія освіти

  22. Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології. - C. 125-130.
  23. Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта. - C. 131-137.
  24. Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти. - C. 138-146.
  25. Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі. - C. 147-154.
  26. Педагогічні витоки освітології

  27. Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?. - C. 155-162.
  28. Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети. - C. 163-167.
2013
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського