Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Освітня діяльність Малої академії наук України: міжнародний вимір. - C. 6-11.
  4. Лісовий О. В. Організація літньої позашкільної освіти дітей та учнівської молоді. - C. 11-20.
  5. Вознюк О. В. Кіберсоціалізаційні наслідки комп'ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційно- освітнього простор. - C. 21-36.
  6. Стрижак О. Є., Гуржій А. М. Онтологічні електронно-освітні ресурси. - C. 36-43.
  7. Попова М. А. Комп’ютерні онтології як засіб агрегації та представлення інформаційних ресурсів на Інтернет-порталах знань. - C. 43-46.
  8. Іваницька Н. А., Іваницька Ю. А. Використання елементів дистанційного навчання при написанні учнями дослідницької роботи у малій академії наук. - C. 47-53.
  9. Зайцева Л. І. Науково-практичне оволодіння старшими дошкільниками об’єктами довкілля. - C. 54-60.
  10. Коновалюк Е., Кубиньска З. Здоровьесберегающее образование в практике дошкольного воспитания на примере детского сада №15 в г. Бяла-Подляска. - C. 60-72.
  11. Чернецька Т. І. Дошкільний період розвитку дитини як передумова ефективної організації навчально-дослідницької діяльності в першому класі. - C. 72-80.
  12. Калиниченко Л. Д. Спостереження як метод і прийом у процесі навчання молодших школярів. - C. 81-86.
  13. Марущак О. М. Сучасна українська періодика для дітей. - C. 86-91.
  14. Нікітіна О. О. Стан проблеми формування навчально-дослідницької діяльності молодших школярів в Україні на початку ХХІ ст. - C. 91-97.
  15. Цимбалару А. Д. Педагогічні особливості організації освітнього середовища учнів першого класу: діяльнісний компонент. - C. 97-104.
  16. Чупріна О. В. Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів. - C. 104-108.
  17. Бузько В. Л., Величко С. П. Ігрова діяльність як функціональна складова навчального середовища у вивченні фізики в основній школі. - C. 109-117.
  18. Голодюк Л. С. Формування та розвиток соціально-інтерактивних умінь учнів у процесі навчання математики. - C. 118-125.
  19. Гринюк О. С. Методика викладання біологічного компонента природничо-наукової освіти основної школи як складова інформаційно-освітнього простору. - C. 125-130.
  20. Заніздра І. В. Проектна діяльність як ефективний шлях формування дослідницьких навичок учнів. - C. 131-135.
  21. Зенченко Т. В. Упровадження проектних технологій на уроках біології та в позаурочний час. - C. 135-139.
  22. Курлова О. М. Організація пізнавальної діяльності учнів як засіб формування математичної компетентності. - C. 140-145.
  23. Кузнецова И. В. Возможности сети интернет в фундаментальном математическом образовании будущих педагогов. - C. 146-150.
  24. Омельчук С. А. Комп’ютерна програма "українська мова: електронний практикум" як засіб активізації дослідницької діяльності учнів. - C. 150-160.
  25. Грузін А. О. Психологічний супровід ефективної підготовки юного науковця на етапі захисту дослідницького проекту. - C. 161-168.
  26. Яременко Л. А. Творчі здібності у світлі особистісного розвитку. - C. 168-173.
  27. Trębicka-Postrzygacz B., Antas-Jaszczuk A. Józef Sikorski - founder of the polish culture of educational. the pioneer of teaching deaf children in the royal care institution for the deaf in Poznań. - C. 173-177.
  28. Коломієць М. В. Дослідження в сучасній педагогічній практиці. - C. 177-184.
  29. Tyluś U. Institutional education in the context of improving existential consciousness among own students. - C. 184-188.
  30. Матысюк Р. Социальная работа с семьей в ситуации применения насилия к ребенку. - C. 188-196.
  31. Гончаренко О. В. Аналіз педагогічного інструментарію викладачів системи підвищення кваліфікації державних службовців (досвід Франції). - C. 196-201.
  32. Roguska A. Thesocio - cultural determinants of the mass media development. - C. 201-205.
  33. Харитонова И. В. Сущность практической наглядности при преподавании высшей геометрии. - C. 206-212.
  34. Кытманов А. А., Осипов Н. Н., Тихомиров С. А., Трошина Т. Л. О многообразии модулей Mp3 (2;0,13) стабильных 2-расслоений с классами черна c1 = 0 и c2 = 13 на P3. - C. 212-215.
  35. Тренбицка-Постжигач Б., Бродацка-Адамович Е. Модель поддержки тугоухих и глухих студентов в естественно-гуманитарном университете в г. Седльце: информационно-образовательные аспекты. - C. 215-223.
  36. Литвиненко Н. Д. Роль неозначеного артикля при вираженні інформаційної структури речення в ранньоновоанглійській мові. - C. 224-227.
  37. Мачушник О. О. Функції означеного артикля в творах в. Шекспіра. - C. 227-230.
  38. Терещук К. Ю. Інформаційно-структурне навантаження середньоанглійсьго адверба only. - C. 230-233.
  39. Відомості про авторів. - C. 234-236.
2013
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського